Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitoseen runoilin kunnon tarinat, Star Wars- ja Terminaattoriviittauksineen. Oli eettistä näkökulmaa ja skenaarioiden tuumailua. Toivoa saattaa että nyt ois sen verran kohilleen menny että nyt se M tulis varmasti.

Matikka ahistaa. Pitäs tehä mutta ei kiinnosta. Semmonen "en osaa mitään" -olo taas vaihteeksi. Mutta sittenpä se on ohi...

Hajottaa. Pitäis alkaa tekee matikkaa. Ei nappaa sitten yhtään.

Sama täällä. Lukulomalla tullu matikkaa luettua ku muutama tunti kokonaisuudessaa ja vielä ois toi pitkä matikka. Pitää luottaa johonki ylempään voimaan jo jos meinaan sitä M:ää hakia mitä alunperin suunnittelin :D

Mulki on pitkä matikka ja kerrannu oon, mutta kertaamatta on viel integrointi ja derivointi. Eli matikan helpoimmat alueet:jahas:.

Tuskimpa vain :lol:

Ite sain just 3,5 sivua vääntöä aikaseks. Sitte huomasin, että yhen pikku jutun olin sieltä välistä unohtanu käsitellä.

Kai jokainen muisti mainita kehittyvät sotilaat, avun lääketieteessä ja muissa ammateissa tms.

En oo niin hirveesti perehtyny noihin kyborgeihin niin mietiskelin, että mistä esimerkiksi robottikäden voima tulee ja kuinka paljo sitä voidaan lisätä?
Heitinpä siihen sitten skenaarion, jossa fyysisten töiden alat olisi kyborgien valtaamia :hyper: :rock:

Aika hulluja skenaarioitahan aiheesta olisi saanut ja tekstiä olisi tullut varmasti lähemmäs 10 sivua jos olisi tarvinnu.

Meikä paahto tehtävästä 13 konseptillisen. Ois ehkä pitäny myös tajuta kertoo muistakin, kuin niistä suosituimmista lajeista. Saa nähdä mitä tulee:)

Kyl mä ainakin kirjotin sauvakävelystä, ja sen ominaisuuksista (sopiva syke-> rasva palaa tms.)

Siis mitä vittua? Menikö multa toi tehtävä nyt täysin ohi? :david:

Kysymyshän oli nimen omaan, että mitä se tilasto kertoo eri lajien suosioista ja sitten oli, että pohdi suosion syitä.

Selitittekö oikeesti niistä eri lajien ominaisuuksista, ja mitä hyvää ja mitä huonoa niissä on?

Ite kerroin vain siitä, mitä tuosta tilastosta oli luettavissa, ja mistä noiden lajien suosio johtuu. Koska mielestäni tehtävänanto rajas niin... :david: ???

Ei heleveeettti...eikö kukaan muu muka kirjoittanut kyseisen tilaston epäluotettavuudesta? Sehän antoi aivan jumalattoman positiivisen kuvan suomalaisten liikkumisesta:eek: Tuollainen tilasto olisi toiminut vain jos harrastaminen olisi määritelty tarkasti vastaajille, esim. väh.2 krt/kk. Tai vielä parempi jos olisi lisätty kyselyyn harrastusmäärät. Nythän siellä 2 milj. kävelyä harrastavan joukkoon on ilmottautunut kaikki jotka kävelevät sohvalta autolle, ei näin!

Siis mitä vittua? Menikö multa toi tehtävä nyt täysin ohi? :david:

Kysymyshän oli nimen omaan, että mitä se tilasto kertoo eri lajien suosioista ja sitten oli, että pohdi suosion syitä.

Selitittekö oikeesti niistä eri lajien ominaisuuksista, ja mitä hyvää ja mitä huonoa niissä on?

Ite kerroin vain siitä, mitä tuosta tilastosta oli luettavissa, ja mistä noiden lajien suosio johtuu. Koska mielestäni tehtävänanto rajas niin... :david: ???

En kyllä ite selitelly lajien ominaisuuksista mitään, vaan samoja asioita tuli kerrottua ^^

Mut hei muistaisko joku tosiaan, että meneekö pisteet nollille jos unohti numeroida tehtävän?
Jos tehtävänannon pystyy tekstistäsi päättelemään, niin ei mun mielestä lähde mitään. Sitten jos se tehtävänanto taas ei tekstistä ilmene, niin nollille tais mennä.

13. Mitä tilasto (s. 15) kertoo liikuntaharrastusten suosioista? Pohdi myös suosion syitä.

Tiivistettynä mun esseen näkökulma oli "miksi liikuntaharrastukset ovat suosittuja". Alussa analysoin taulukkoa jonkin verran, mutta en juurikaan kritisoinut. Aihettahan olisi ollut, mutta ajattelin jättää sen pois kun sitä kerran ei kysytty. Enkä myöskään takertunut mihinkään lajiin enkä alkanut niitä sen tarkemmin kuvailemaan. Suurin osa mun esseestä oli tuota suosion syiden pohtimista. Tietty nyt kun ajattelee, olisihan siitä taulukosta pitänyt enemmän tekstiä saada irti. Mutta tuskin tuo mun tekele kuitenkaan tehtävänantoa ohita.

No jos ootte lähteny sen taulukon virheitä tai jonkun lajin ominaisuuksia viilaileen niin metsään olette menneet ja pahasti.

Itte tein esseen 2. tehtävästä, missä piti pohtia kaupunkeihin muuton yhteiskunnallisia vaikutuksia. Mun vastauksesta tuli melko yhteiskuntaopin vastauksen olonen mut onko siitä haittaa sillä kaikki asiat joita käsittelin oli faktaa muutamaa omaa mielipidettä lukuunottamatta.

Meniköhän ihan perseelleen?

Sitäpaitsi come on, kuka noita tuloksia viiden vuoden päästä enää kyselee.. Nyt ne on iso juttu mut ei se loppuelämää onneksi määritä ;)

Ite en ota mitään stressiä, kunhan läpi pääsee. Käydään korottamassa sitten kun oikeasti huvittaa lukea ja opiskella niitä(kin) asioita joita en tule tavitsemaan suuremmin tulevaisuudessa.

Mä kirjotin siitä kyborgi hommasta kans. Ihan päin persettä meni!:curs: Mä en tajua kuinka voin olla näin huono kirjottaan.
Saas nähä tuleeko sitä lakkia nyt sitten kumminkaan:(

Mä kirjotin siitä kyborgi hommasta kans. Ihan päin persettä meni!:curs: Mä en tajua kuinka voin olla näin huono kirjottaan.
Saas nähä tuleeko sitä lakkia nyt sitten kumminkaan:(

Aika hyvin kuvaa noi samat sanat meikälääsen tuntoja :)
Tosin kirjootin aiheesta numero 13, mutta teksti oli täyttä sontaa :D

Aika hyvin kuvaa noi samat sanat meikälääsen tuntoja :)
Tosin kirjootin aiheesta numero 13, mutta teksti oli täyttä sontaa :D

Sama juttu. Samasta aiheesta kirjoitin neljä ja puoli sivua täyttä sontaa. Todennäkösesti suurin osa viellä ohi tehtävänannon. :evil:

Itte tein esseen 2. tehtävästä, missä piti pohtia kaupunkeihin muuton yhteiskunnallisia vaikutuksia. Mun vastauksesta tuli melko yhteiskuntaopin vastauksen olonen mut onko siitä haittaa sillä kaikki asiat joita käsittelin oli faktaa muutamaa omaa mielipidettä lukuunottamatta.

Meniköhän ihan perseelleen?

No itellä tuli kans melko yhteiskuntaopin vastauksen olonen :) Mutta tuskin se nyt ihan perseelleen meni..

Suositut

Back
Ylös Bottom