Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hajottaa. Pitäis alkaa tekee matikkaa. Ei nappaa sitten yhtään.
Tuskimpa vain :lol:
Ite sain just 3,5 sivua vääntöä aikaseks. Sitte huomasin, että yhen pikku jutun olin sieltä välistä unohtanu käsitellä.
Kai jokainen muisti mainita kehittyvät sotilaat, avun lääketieteessä ja muissa ammateissa tms.
Meikä paahto tehtävästä 13 konseptillisen. Ois ehkä pitäny myös tajuta kertoo muistakin, kuin niistä suosituimmista lajeista. Saa nähdä mitä tulee
Kyl mä ainakin kirjotin sauvakävelystä, ja sen ominaisuuksista (sopiva syke-> rasva palaa tms.)
Siis mitä vittua? Menikö multa toi tehtävä nyt täysin ohi?
Kysymyshän oli nimen omaan, että mitä se tilasto kertoo eri lajien suosioista ja sitten oli, että pohdi suosion syitä.
Selitittekö oikeesti niistä eri lajien ominaisuuksista, ja mitä hyvää ja mitä huonoa niissä on?
Ite kerroin vain siitä, mitä tuosta tilastosta oli luettavissa, ja mistä noiden lajien suosio johtuu. Koska mielestäni tehtävänanto rajas niin... ???
Jos tehtävänannon pystyy tekstistäsi päättelemään, niin ei mun mielestä lähde mitään. Sitten jos se tehtävänanto taas ei tekstistä ilmene, niin nollille tais mennä.Mut hei muistaisko joku tosiaan, että meneekö pisteet nollille jos unohti numeroida tehtävän?
13. Mitä tilasto (s. 15) kertoo liikuntaharrastusten suosioista? Pohdi myös suosion syitä.
No niinpä teenkin, ja oon tehny jo jonku aikaa. Nauran omalle tyhmyydelleni ku ei tajuu panostaa näihi. Mut onpaha saanu elellä rennosti :dance:Naura jo nyt niinku mä ;)
Mä kirjotin siitä kyborgi hommasta kans. Ihan päin persettä meni!:curs: Mä en tajua kuinka voin olla näin huono kirjottaan.
Saas nähä tuleeko sitä lakkia nyt sitten kumminkaan:(
Aika hyvin kuvaa noi samat sanat meikälääsen tuntoja
Tosin kirjootin aiheesta numero 13, mutta teksti oli täyttä sontaa :D
Itte tein esseen 2. tehtävästä, missä piti pohtia kaupunkeihin muuton yhteiskunnallisia vaikutuksia. Mun vastauksesta tuli melko yhteiskuntaopin vastauksen olonen mut onko siitä haittaa sillä kaikki asiat joita käsittelin oli faktaa muutamaa omaa mielipidettä lukuunottamatta.
Meniköhän ihan perseelleen?