En mä nyt usko, koska jos aihe on kaupunkeihin muutto ja niiden vaikutukset, niin kyllä mä ainakin olettaisin että aihetta myös pitää lähestyä "yhteiskuntaopillisesti". Eiköhän se oo pelkästään hyvä vaan että tietää oikeesti mistä kirjottaa.Itte tein esseen 2. tehtävästä, missä piti pohtia kaupunkeihin muuton yhteiskunnallisia vaikutuksia. Mun vastauksesta tuli melko yhteiskuntaopin vastauksen olonen mut onko siitä haittaa sillä kaikki asiat joita käsittelin oli faktaa muutamaa omaa mielipidettä lukuunottamatta.
Meniköhän ihan perseelleen?
Ite skriivailin siitä kolmosesta mielestäni ihan hyvän esseen, ei jääny paska maku ollenkaan. Kirjottaminen on ollu aina vahvuus, toivottavasti oli sitä tälläkin kertaa...
Ja mä en tiedä mikä mussa on, mutta noi esseekokeiden aiheet tuntuu vaan aina yhtä vammasilta. Edellisiäkin mitä oon selannu, niin siellä on aina ollu yks tai pari mistä on voinu kuvitella kirjottavansa. Sama tälläkin kertaa, aika ulapalla oisin ollu ilman kolmostehtävää. Mut onhan se niinkin, että pakon alla saa aina silti jostain esseen väsättyä.