Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
ei

Haittas kyllä jonkun verran matikan kertailua, kun laskin ja taulukko piti viedä sinne tarkistukseen ja kemian kanssa vielä sama homma. Pari tuntia oon yrittäny vääntää isän vanhalla laskukoneella. Prelistä napsahti lonkalta e, joten huomista varten ei oo hirveesti tullu laskeskeltua. Tsempit vaan kaikille ja nyt vois kerrata vielä optimoinnin ja lukujonot -->
Joo olisi tuo kertailu ollut aika tuskaa ilman kunnon laskinta, onneksi tajusin lainata yhdeltä ykkösluokkalaiselta. Toivottavasti tulee mahdollisimman vähän todennäköisyyttä ja mahdollisimman paljon funktion kulun ja ääriarvojen tutkimista :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei perkele! Voin jo melkein nyt tuntea sen vitutuksen määrän, kun huomenna istun salissa ja kellon napsahtaessa pykälään käännän auki sen pitkän matikan vihon, joka on täynnä jotain koukeroita, mistä ei oo mitään hajua! :itku:

Saas nähä kuinka käy!

Ei perkele! Voin jo melkein nyt tuntea sen vitutuksen määrän, kun huomenna istun salissa ja kellon napsahtaessa pykälään käännän auki sen pitkän matikan vihon, joka on täynnä jotain koukeroita, mistä ei oo mitään hajua! :itku:

Saas nähä kuinka käy!

mäkin tätä odotan innolla ainoana erona vain että luen vielä lyhyttä:jahas: oon täysin matemaattisesti lahjaton. jos olis hyviä tehtäviä niin C olis kiva.

Zemiä kaikille huomista varten

Vahva veikkaus huomisesta: Katon tehtävät läpi "voi perkele enhä mä osaa näist yhtää", yritän pariin tehtävään jotai raapustella, mutta puol kybän aikaan luovutan ja alan syömään eväitä ja nukkumaan....

Matikasta enkkuun. Ootteko kattonu kuinka järkyttävän kovat pisterajat enkus on?! Ja ylipäätänsä kielis. Enkus saa noin 200 pojolla C:n, kokeen maksimin ollessa 299p:jahas:
Kuuntelus tuli jo ryssittyy nii et C:n saaminen tuottaa todellakin tuskaa...

4h unta takana eikä puhettakaan että enempää tulisi. :rock:

Voi luoja sitä kohta alkavaa matematiikan pitkän oppimäärän koetta. Pelko perseessä...

Saatto toi pitkä matikka sujua paremmin ku aattelinkaan. Läpi ainakin pitäis mennä!

Vahva veikkaus huomisesta: Katon tehtävät läpi "voi perkele enhä mä osaa näist yhtää", yritän pariin tehtävään jotai raapustella, mutta puol kybän aikaan luovutan ja alan syömään eväitä ja nukkumaan....
Eipäs iha osunu tää oikeeseen. Katoin tehtävät "oho,mitäs helvettiä! mähän osaan nää!:wtf:" kaheksaan tehtävään sain jotai sutattua, joista ainakin 5 meni omasta mielestä tosi hyvin (saa nähä onko maikat mun kans samaa mieltä :D) Silti tosin aikaa oli ihan liikaa, ja 11 aikaan olin jo kaiken tehny ja sit mässäilin eväitä ja tarkistelin

Eipäs iha osunu tää oikeeseen. Katoin tehtävät "oho,mitäs helvettiä! mähän osaan nää!:wtf:" kaheksaan tehtävään sain jotai sutattua, joista ainakin 5 meni omasta mielestä tosi hyvin (saa nähä onko maikat mun kans samaa mieltä :D) Silti tosin aikaa oli ihan liikaa, ja 11 aikaan olin jo kaiken tehny ja sit mässäilin eväitä ja tarkistelin
Täysin sama tilanne kävi itsellä pitkän matematiikan kokeessa. Oletin ennen koetta osaavani korkeintaan muutaman laskea, mutta kahdeksan ensimmäistä tehtävää tuntuivatkin todella helpoilta. Uskoisin ainakin, että vähintään M siis tulee, mahdollisesti jopa E.

Täysin sama tilanne kävi itsellä pitkän matematiikan kokeessa. Oletin ennen koetta osaavani korkeintaan muutaman laskea, mutta kahdeksan ensimmäistä tehtävää tuntuivatkin todella helpoilta. Uskoisin ainakin, että vähintään M siis tulee, mahdollisesti jopa E.
Pitkä oli mullakin. Tein tehtävät 1,2,4,5,11 kokonaan ja tehtävistä 3 ja 6 puolet sekä vielä tehtävästä 14 kolmasosan

ite sain pitkässä jotain laskettua ja sitten lähin kalastelemaan irto/säälipisteitä. Kyllä ton nyt läpi pitäis mennä. Logiikasta ja lukuteoriasta ei ollu kyllä yhtään tehtävää ja se jäi vähän harmittaan

Pitkä matikka meni odotettua paremmin. Valtakunnallisesta prelistä tuli B eli kaks täysin oikein ja sit pari säälipojoa. Nyt tuntu et ois saanu jopa oikeet vastaukset viiteen tehtävään mikä tietäis melkeempä M. Odotuksena oli B joten jos M napsahtais niin kyllä tää jätkä halkeis riemusta ! Mutta turha ilakoida vielä, kuitenkin mun loisto tuurilla saan hikisen A:n ja pahan mielen. :)

En nyt halua iloa tulla pilaamaan, mutta kannattaa muistaa että se koe on kaikille yhtä helppo :D
Oletan että pisterajat nousee rankasti tänä keväänä.

Vituttaa aivan vitusti kun oli noin helppo koe. Pisterajat varmasti melko korkeet. Ite kusin yhden tehtävän ja se vituttaa. Lllään meni siinä kyl mahikset lopullisesti.

e: lyhyt matikka

e2: jos nyt jotain posiviista tästä haetaan niin onneks alotti lukee vasta 3 päivää ennen. Olis menny lukemiset hukkaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom