Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Yhyy, miul meni tosi huonosti :itku: Oli rima paljon korkeammalla... ja nyt alitettiin kyllä reilusti. Voi itkujen itku. Toivotaan, että tekstitaito riittäis vielä auttamaan miut ällän rajan yli. Snif. Niin, ja tein aiheesta numero 10 uskomattoman kamalan tekeleen.

Saat tulla itkemään mun olkapäätä vasten koska mua ei itketä.
Meni mullakin aika päin vittua mutta ihan sama!!! :dance: se on ohiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!! :dance::dance: '

Te kaikki nauratte 10vuoden päästä tälle ylioppilaskirjoitus jännitykselle... jopa mayflower :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ny lueskelin ton tehtävän annon hesarien sivulta uusiksi ja kylmät väreet iski kropan läpi. Mun teksti oli iha perseelystä kirjootettu eikä ite asiasta ollu kovinkaa paljo, olin jotenkin väärin ymmärtäny tehtävän annon :itku::itku::itku:

Itse koitin vastailla niin hyvin vaan kun mahdollista suoraan tohon tehtävänantoon, mutta sama olo tuli itsellekkin. Tuntuu oikeesti, että kirjotin yli puolet aineesta täysin ohi tehtävänannon ja samaa jauhantaa. Voi luoja tätä fiilistä... Noh pääsiäisen jälkeen näkee sitte mitä opettaja sanoo. :(

Tein nelosesta pakinan. Ehkä hieman riskillä.

Pääseekö muuten läpi jos saa eesseestä nolla, mutta tekstitaidosta riittävän määrän pisteitä.

kakkosesta tein.

kyllä tuli otettua huomioon sitten kaikki yhteiskunnalliset, uskonnolliset, yhteisölliset ja muut paskan tärkeät jutut. En lähtenyt aineessa höntyilemään erikoisuuksia vaan pyrin kirjoittamaan siihen 40-45 pisteen haarukkaan. Syksyllä lähdin höntyilemään ja 25 pistettä kilahti esseekokeesta. Sillon vitutti.

Stabi sanoi hyvin tuossa edellä: "Niin että lopettakaa se helvetin vouhottaminen kirjoituksista ja eläkää täysillä.:D" Ei liikaa stressiä hyvät toverit. Kyllä se tästä iloksi muuttuu. Zemiä:thumbs:

Tein nelosesta pakinan. Ehkä hieman riskillä.

Pääseekö muuten läpi jos saa eesseestä nolla, mutta tekstitaidosta riittävän määrän pisteitä.

Käsittääkseni läpipääsyyn tarvitaan esseestä vähintään se minimi viisi pistettä ja jos siihen ei yllä, niin ei auta, vaikka olisi tekstitaidosta saatanallinen rivi.

Käsittääkseni läpipääsyyn tarvitaan esseestä vähintään se minimi viisi pistettä ja jos siihen ei yllä, niin ei auta, vaikka olisi tekstitaidosta saatanallinen rivi.

Mistäs se paskin 5%( I ) sitten lasketaan jos tuo muka menisi tuollain?

13 tuli tehtyä. Tais mennä itelläki se päin honkia, ei näin. Mitä ootte mieltä oliko tuohon sauvakävelyhommaan välttämätöntä kertoa juuri sauvakävelystä? :o

En mä ainakaan sanonut sauvakävelystä muuta kuin että siihen tarvii ne sauvat.. Jotenkin paremmin muotoiltuna jne. Musta saa vamasti tosi kypsän vaikutelman ton esseen perusteella.. :jahas:

Heh, selasin nopeasti muutamia muita foorumeita läpi ja ylläri, missään muualla ei oltu niin paljon kirjoitettu urheilusta (13) kuin täällä. Ihan loogista, ei siin mitään.

Toivotaan ettei robocopiin viittaaminen ollut elintärkeää pisteiden kannalta :jahas:

Tuskimpa vain :lol:

Ite sain just 3,5 sivua vääntöä aikaseks. Sitte huomasin, että yhen pikku jutun olin sieltä välistä unohtanu käsitellä.

Kai jokainen muisti mainita kehittyvät sotilaat, avun lääketieteessä ja muissa ammateissa tms.

Turhaa touhuahan tuo sauvakävely on :D Ja oli muuten vaikea tuo urheilutehtäväkin.. tai jotenkin oli vähän ympäripyöreästi muotoiltu tehtävänanto; toki ehkä joku sai siitä paljonkin laadukasta tekstiä aikaan. Repeilin kyl sille taulukolle kun siinä oli eritelty kehonrakennus, voimanosto ja painonnosto sekä "kuntosaliharjoittelu." Toivon hartaasti, että tuolla tarkoitetaan esim. lätkän sivussa vedettävää punttia. Eikä sitä että tosiaan puoli miljoonaa suomalaista olis näitä sankareita jotka lukee lehtiä ja textailee hienostosalien hilanvitkutinkoneissa (=eli ei harrasta mitään edellä mainituista lajeista.) :david:

Mut hei muistaisko joku tosiaan, että meneekö pisteet nollille jos unohti numeroida tehtävän?

Meikä paahto tehtävästä 13 konseptillisen. Ois ehkä pitäny myös tajuta kertoo muistakin, kuin niistä suosituimmista lajeista. Saa nähdä mitä tulee:)

13 tuli tehtyä. Tais mennä itelläki se päin honkia, ei näin. Mitä ootte mieltä oliko tuohon sauvakävelyhommaan välttämätöntä kertoa juuri sauvakävelystä? :o

Kyl mä ainakin kirjotin sauvakävelystä, ja sen ominaisuuksista (sopiva syke-> rasva palaa tms.)

Mut hei muistaisko joku tosiaan, että meneekö pisteet nollille jos unohti numeroida tehtävän?

Mun mielestä se on -5-10 pistettä, mutta ei YTL:stä koskaan tiedä. Voi olla jotain ihan muutakin.

Meikä paahto tehtävästä 13 konseptillisen. Ois ehkä pitäny myös tajuta kertoo muistakin, kuin niistä suosituimmista lajeista. Saa nähdä mitä tulee:)

Skit, oliskohan munkin pitänyt perehtyä noihin listan kärkipäässä oleviin paremmin.. Kerroin koko esseen vaan aika yleisesti mikä lajista tekee suositun yms..

Tein 13.
Kokeen aamulla lähtiessäni meinasin, että kirjoitan aivan varmasti otsikkoaineen, mutta kuinka ollakkaan YTL:n konnat olivat siirtäneent urheiluaiheen aineistopohjaiseksi..
Onneksi kuitenkaan pohjana ei ollut mitään romaania, vaan pieni taulukko vain. Tuntuu, että sain hyvin monipuolista asiaa. Kävin myös vähän marginaalisempia lajeja läpi..Tuli koko lukiohistorian pisin essee sitä paitsi, lähes 5 sivua.. Esseen pituushan on suoraan verrannollinen arvosanaan :D.

Jee kirjotin kolme sivua scheisseä seiskasta. Tekstitaidosta 2-0-2

Onpa nyt jotain jännitettävää, eli pääseekö ees koulusta pois.

Ylihuomenna sitten failataan matematiikka :arvi:

Saat tulla itkemään mun olkapäätä vasten koska mua ei itketä.
Meni mullakin aika päin vittua mutta ihan sama!!! :dance: se on ohiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!! :dance::dance: '

Te kaikki nauratte 10vuoden päästä tälle ylioppilaskirjoitus jännitykselle... jopa mayflower :D

Ehkä nauran, mutta sille en naura, jos mun tulos jää ne just vittumaiset pari pistettä tavoitteesta kuten uhkaa käydä. No, täytyy vaan kestää kunnes alustavat tulokset tulee...

Olkapäätä tarvii varmaan vielä enemmän keskiviikkona, sit on matikka vuorossa ja alan olla kohta ihan kipsissä.

Voi kyynel, jos saa vaan E:n, varmasti kuolet siihen. :jahas:
Ite kirjotin 11 tehtävästä 5 ja puol sivua. Tai 5 sivua jos sitä kakkoskonseptin alkupaskaa ei oteta mukaan.

Voi kyynel, jos saa vaan E:n, varmasti kuolet siihen. :jahas:
Ite kirjotin 11 tehtävästä 5 ja puol sivua. Tai 5 sivua jos sitä kakkoskonseptin alkupaskaa ei oteta mukaan.

Reilu pitkä pätkähän tuo on, itelläni jäi nimenomaan juuri pituus vajaaksi. Ja kyllä, se vituttaa, vaikka vitutukseen ei toki kuole. Tällä hetkellä nyt tämmöinen fiilis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom