Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
13 tuli tehtyä. Tais mennä itelläki se päin honkia, ei näin. Mitä ootte mieltä oliko tuohon sauvakävelyhommaan välttämätöntä kertoa juuri sauvakävelystä? :o

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kenelläkään tietoa montako kymmentä pistettä lähtee, kun unohtaa numeroida otsikon?

Onneksi se otsikko sentään osoittaa selvästi, että tehtävä 13 on kyseessä, mutta silti. Voi peeniksen peenis.

Kenelläkään tietoa montako kymmentä pistettä lähtee, kun unohtaa numeroida otsikon?

Onneksi se otsikko sentään osoittaa selvästi, että tehtävä 13 on kyseessä, mutta silti. Voi peeniksen peenis.

Jos ei ehi kirjottaa kokonaan puhtaaks, niin -5. Veikkaisin vähintään -10 luokkaa tai mistä se sensori sit tietää, että mistä kirjotit?

Rytkäsin 3.tehtävästä omasta mielestä ihan lupsakan esseen. Montako pistettä vois tarvita esseestä, jotta tekstitaidon kaheksasta(8) pisteestä pyörähtäs M?

Lähin haastaa 12. Meni kyl niin perseelleen. Kaikki yli 20p on posii. Oli kummallista tehä essee pitkäst aikaa, lähti koko ajan ihan väkisin argumentoimaan sitä pohjatekstiä jotenki..

62p on ollut viime kerroilla ämmän raja. Eli 40p pitää saada.

Ei saatana, nyt on jännät paikat. Prelissä paskoin vaan menemään ku alko vituttaa puolvälissä ja siitä räpsähti 35p. Yli 40p olis myös henkilökohtainen ennätys.

Ite kirjottelin siitä kakkosesta ku tuntu mukavalta aiheelta ja hyvin sain juttuakin siitä. Ne jotka kirjotti siitä niin pistäkääpä pähkinänkuoressa, että mitä kirjotitte siitä :) Eiköhän siitä tuu se normaalit 35 pistettä.

Nyt sitte jännittään ylihuomista matikkaa :D Tänään ja huomenna jos vähän niitä kirjoja selailisi ja kertaisi ne itselle vaikeimmat jutut. Kun eipä voi oikeastaan laskea kun laskin ja taulukko meni tarkastettavaksi :)

Omasta mielestä oli hyviä tehtäviä esim. se urheilu juttu, uskonnon tilasto, joka ei kerranki ollu joku psalmi tai vastaava ja ne nuoruus aforismit ja pari muuta vielä. Valitsin kyborgit ja tuli niin sontaa etten vieläkään usko. En vaan tajua miksi vastasin siihen, olis pitäny ottaa aineistotehtävä, eikä mennä siitä mistä aita oli matalin.

Olispa tää kidutus jo ohi, mut sehän vaa pahenee.. A matikka ylihuomen

ps. terminaattorin mainitsin minäkin

Kai noi laskimet ja maolit otetaan joka koulussa tarkastettavaks. Kaveri hehkutti, että niillä ei laskimesta pyyhittäis niitä ohjelmia, newton, iterointi etc. pois. Varmaan puijaa mua :o

Itse tuhersin siitä numero 13. Eli siis se urheilu/juttu/tilasto homma.

Kirjotin pari riviä yli viis sivua. En tiedä miten siitä noin pitkä tuli, vaikka olin vielä tarkistavinani että ei ole toistoa... En tiiä, aikamoista skeidaa tuli vissiin kirjotettua. 30 pistettä tavotteena.

Nyt kaikki tehtävän 13. tehneet? Mitä kirjottelitte sinne?

Alkopas vituttaa kun luki muiden kyborgi tekstien kommentteja, kun itelläni unohtu kertoa terminaattorista ja robocopista :curs: :curs:
Eikä kyllä olis mahtunukkaan, kun noista olisi se yksi sivullinen vähintään riittäny juttua....
Toivotaan ettei robocopiin viittaaminen ollut elintärkeää pisteiden kannalta :jahas:

Kirjotin kakkosen. Väsähdin täysin:zzzz: joskus aloituskappaleen jälkeen ja virkosin joskus kahden maissa. En kerro mitä siihen kirjotin koska en kehtaa :) Oli kirjoittaessa sellanen olo, että jaahas, tältä tuntuu jauhaa paskaa :(

Yhyy, miul meni tosi huonosti :itku: Oli rima paljon korkeammalla... ja nyt alitettiin kyllä reilusti. Voi itkujen itku. Toivotaan, että tekstitaito riittäis vielä auttamaan miut ällän rajan yli. Snif. Niin, ja tein aiheesta numero 10 uskomattoman kamalan tekeleen.

Nyyh..

Ei hassummin. Ihan kivan esseen sain rakennettua nuoruudesta. Niin että lopettakaa se helvetin vouhottaminen kirjoituksista ja eläkää täysillä.:D

Tein tehtävästä numero 13 ja rupes pelottaan saanko oikeen mitää pisteitä. Voi olla et teksti meni aika pahasti aiheen veirestä :itku:

kyllähän tätä kokeen jälkeistä olotilaa ei kuvaa mikään paremmin ku tämä pätkä: http://youtube.com/watch?v=r2pHBWSzT3g

Kolmosesta sävelsin ja puolessa välissä tajusin että aiheen ohi oltiin menossa ja pahasti, mutta eipä siinä enää auttanutkun soheltaa loppuun asti. 45-50p tullu esseistä yleensä, nyt oon tyytyväinen jos 30. Aineistoaineita kirjottanu lähes poikkeuksetta mutta tuossa ei oikeen niitten aiheet iskenyt joten piti lähtee yrittään tuota :itku: Jospa sitä sen M:n vielä sais vaikka leikittelin ajatuksella jopa L:stä

Ny lueskelin ton tehtävän annon hesarien sivulta uusiksi ja kylmät väreet iski kropan läpi. Mun teksti oli iha perseelystä kirjootettu eikä ite asiasta ollu kovinkaa paljo, olin jotenkin väärin ymmärtäny tehtävän annon :itku::itku::itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom