Yliluonnolliset ilmiöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
NatuSan sanoi:
Piru kun alkaa kohta pelottamaan kun lukee näitä... Mielenkiintoisia juttuja. En lukenut kaikkea, mutta osa noista tapauksista on jotenkin selitettävissä ihmisen sisäisen sähkötoiminnan häiriöistä. Kerran tuli tv:stä ohjelman jossa käsiteltiin ruumiista irtaantumista ja se johtui aivojen sähköliikenteen häiriöistä. Tässä ohjelmassa aiheutettiin keinotekoisesti ruumiistairtaantumis kokemuksia, eli lyötiin joku kypärä päähän, ja sotkettiin sähköliikennettä.

Samassa ohjelmassa oli joku tyttö joka öisin näki aina painajaisia. Syy löytyi yöpöydän digitaalisesta herätyskellosta, joka säteili aivoille tai jotain.
Ja kyseessähän oli TV1 ja prisma. Jakson nimeä en muista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kenellekkään tapahtunut jotain yliluonnollista mikä ei liity mitenkään ufoihin, aaveisiin, uniin, pelottaviin kokemuksiin, tai muuten tollasiin järjellä selitelttäviin asioihin. Niiku esim just toi ruumiista irtautuminen, tai jonkun muun muistojen muistaminen, tai jos on jotenkin pystyny vaikuttaa johonkin "mielen voimin" tjt?

Kertokaa!

Mäki itseasiassa voisin... Mä olin purjehtimassa aika isolla kuunarilla (3 mastoa), ja ku oltiin tulossa takasin Helsinkiin ei ollut yhtään tuulta, jouduttiin siis mennee potkureilla... hidasta. Sitä vauhtia meiän ois pitäny mennä suoraan Hesaan. Mutta, mä löin vetoa yhen kaverin kaa, et saan nostettua kovan tuulen. No, me lyötiin vetoa että jos tuuli ei nouse 30 min sisällä se saa 10 e jos nousee mä saan 10 e. No rupesin siinä manailemaan tuulta, eli ajattelemaan tuulta koko ajan jne jne... :D No ja tuuli nousi. Ja kova tuuli olikin, ja jatku koko yön. Sen takia päästiinkiertämään koko Suomenlahtija tekemään sellasen tavallaan u käännöksen yöllä. (jos tiedätte miten suomenlahti menee voitte ehkä kuvitella.)
Believe it or not.

Juu, kyl mäki omasta mielestä pystyn vaikuttamaan tietokoneeni toimintaan. Ja tietty myös sairauksien kulkuun.

:offtopic:

Kyllähän aika paljolti kaiken voi selittää jollain konstilla. Ittellä olis vaikea paikka enää uskoa mihinkään, ellei olisi tutustunut hengentieteisiin ja sen tyyppisiin filosofeihin (pääasiassa antroposofiaan ja teosofiaan, mut nyt myöhemmin kaikenlaisia muitakin, esim. Campbell, Goethe, Wittgenstein, Schiller, Tuomas Akvinolainen ja vähän myös noita Kreikan filosofeja, toisaalta myös pikkasen Kantia, Nietzscheä ym.) just ennen sellasta raskaan älykkyyden nousua tossa 16v. Jos ei ennen sitä olis saanu pientä otetta niistä jo silloin, niin olis jääny kokonaan kiinnostumatta.

Ontopic:

Viel ihan pakko heittää yks :anssi: kun tänne jo kirjoitti, vaikka pitäis olla oma kokemus: faijan yhelle kaverille tuli pienenä himan eteen talvella 50-metriä korkea UFO. Siinä sitten vanhempien kanssa sitä töllättiin. Kun oli pois lähtenyt niin menivät vielä kattomaan jälkiä maasta, ja siellähän niitä oli ja kunnolla. Vanhempien kaa ei ikinä saanut siitä puhua.

Elikä kuten kaikkea muutakin netissä, ni saa pitää urbaanina legendana, mutta toi nyt vaan jo oli niin hauska et oli pakko heittää.

En nyt tiedä sopiiko tänne, mutta:

Olen huomannut, että usein kun joku menee pelaamaan uhkapelejä, esim. jotain pokeria, rulettia tms. ensimmäistä kertaa niin käy hyvä tuuri ja tulee voittoja. Olen siis vierestä katsonut tuttujani jotka kokeilevat ekaa kertaa uhkapelejä ja ihan ihme säkää aina. Voisi melkein kuvitella, että joku "paha voima" yrittää saada ihmisiä uhkapeli koukkuun näyttämällä miten helposti sitä rahaa tulee. No ehkä olen vain liian vainoharhainen ja on valikoiva muisti :)

Dreamer sanoi:
En nyt tiedä sopiiko tänne, mutta:

Olen huomannut, että usein kun joku menee pelaamaan uhkapelejä, esim. jotain pokeria, rulettia tms. ensimmäistä kertaa niin käy hyvä tuuri ja tulee voittoja. Olen siis vierestä katsonut tuttujani jotka kokeilevat ekaa kertaa uhkapelejä ja ihan ihme säkää aina. Voisi melkein kuvitella, että joku "paha voima" yrittää saada ihmisiä uhkapeli koukkuun näyttämällä miten helposti sitä rahaa tulee. No ehkä olen vain liian vainoharhainen ja on valikoiva muisti :)
En kyllä sanoisi, että olet vainoharhainen, sillä monesti tämä on totta. Sitä kutsutaan myös "aloittelijan tuuriksi". On sitä juttua kuultu, että joku pikku pentu heittää paskalla umpikelalla laiturin päästä yhden heiton ja saa 5kg hauen. Monesti aloittelijalla käy vaan säkä, ja se kyllä tosissaan ihmetyttää, että mistä se voisi johtua! :eek: Jos ei muuten pärjää alussa, niin tuuri on kaverina!

Edellä sanoneeseeni ja teidän sanomisiinne liittyen, mulla on ainakin tietokonepeleissä aloittelijan tuuria.

Samoin jos meidän mökillä käy joku joka ei oo ikinä kalastanu nii saa simona kalaa. Tää tapahtunu ainaki kax kertaa.

Taitaa toi aloittelijan tuuri olla ihan samaa kuin ne viereiset kassajonotkin, jotka aina liikkuvat nopeammin, kuin oma. Eli vain poikkeavat tai erityisen positiiviset tai negatiiviset tapahtumat jäävät mieleen

Ja harva suureen ääneen kertoo niitä juttuja, että kaveri pelasi ekaa kertaa elämässään rulettia ja hävisi. Who cares. Tai joku pentu heitti paskalla umpikelalla laiturin päästä yhden heiton eikä saanut mitään.

lej sanoi:
Taitaa toi aloittelijan tuuri olla ihan samaa kuin ne viereiset kassajonotkin, jotka aina liikkuvat nopeammin, kuin oma. Eli vain poikkeavat tai erityisen positiiviset tai negatiiviset tapahtumat jäävät mieleen

Ja harva suureen ääneen kertoo niitä juttuja, että kaveri pelasi ekaa kertaa elämässään rulettia ja hävisi. Who cares. Tai joku pentu heitti paskalla umpikelalla laiturin päästä yhden heiton eikä saanut mitään.

:lol2: hyvä huomio...

Niihän se taitaa olla. Tuo kala esimerkki oli aika paska, mutta osakseen totta. Veli pelas pitkästä aikaa monopolia kanssani ja täytyy sanoa, että kenelläkään ei voi olla sellaista tuuria mitä hänellä oli. Toki ei ollu hänen eka pelinsä, mutta eka pelinsä todella pitkään aikaan.

Toi "alottelijan tuuri"-jutun voi selittää melkeen sellatti, et ihminen pistää muistiin kaiki sellaset tapahtumat, ja sitte nee mis ei voita mitää ei jää muistiin, ihan psykologinen juttu :)

No onko ny hyvä mieli? Tapoit puoli pakkista. :itku: / :thumbs:

(yritän vielä opetella tätä "huumoriksi" kutsuttua taiteenlajia. Kärsivällisyyttä kiitos)

"Kuvaaja oli ottamassa valokuvia catakombien läheisyydessä missä suuri joukkomurha oli tapahtunut vähän aikaa sitten. Kuvaaja otti kuvan tästä käytävästä. Kuvassa nähtävä ilmestys näkyi kuvassa kun filmi oli kehitetty." :D Taidan laittaa taustakuvaksi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom