Mulla ei mitään kummallisia yliluonnollisia kokemuksia taida olla... Nuorempana mulla oli tosi hyvä kaveri, meillä oli välimatkaa n. 200km, mutta Jokin "telepaattinen yhteys" pelasi meidän välillä. Muutamia kertoja kävi niin että olin juuri soittamassa kaverilleni (silloi oli vaan lankapuhelimet) ja kun nostan luurin niin kaveri jolle olin soittamassa onkin jo puhelimen toisessa päässä. Siis tämä kävi niin ettei kummallakaan puhelin hälyttänyt, vaan jotenkin molemmat oli päättänyt soittaa samaan aikaan ja linjat ehti aueta ennen kun puhelin hälytti.
Samaisen kaverin kanssa kävi myös useasti niin, että toinen vastasi/kommentoi johonki asiaan, ja sitten vasta huomattiin ettei toinen ollut ehtinyt ääneen sanoa mitään, mutta oli kuitenkin ajatellut asiaa. Tää oli välillä vähän pelottavaa. Ajatuksenlukua? Todennäköisesti ei, samanlainen ajatuksenjuoksu vain ja hyvä kaverin tuntemus. kai?
Pienempänä mulla oli myös tapana "vaistota" asioita, etenkin jos ne kohdistui asioihin jotka oli mulle todella tärkeitä. Mun lapsuudessa omistamat kaksi koiraa sekä mun molemmat isoisät oli mulle erittäin tärkeitä ja rakkaita, ja näiden kaikkien poismenon mä jotenkin aavistin/vaistosin. Eikä kyse ollut siitä että ne olisi sairastelleet pahasti/olleet tosivanhoja ennen kuolemaansa, itse asiassa molempien isovanhempien kuolema sekä toisen koiran kuolema (1v iässä) tuli kaikille muille tosi yllätyksenä. Mä olin ollut varma että jotain lopullista ja kamlaa tulee tapahtumaan ja syytin siitä pienenä itseäni kun olin manannut jonkun pahan liikkeelle ja sen takia mulle rakkaat ihmiset ja eläimet oli kuollu. Vastaavanlaisia vaistoja on olut muistakin vähän lievemmistä asioista, mutta ei enää vanhempana. Kai mä olin pienenä sitten niin herkkä...? Tiedä sitten onko nämä mitään yliluonnollisia juttuja?