Yliluonnolliset ilmiöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Oli talviyö kun tultiin faijan ja pikkuveljen kanssa autolla jostain. Kun oltiin lähdetty ajamaan, broidille tuli tunne et nyt pitää laittaa turvavyö, vaikka ei yleensä koskaan laita. Seuraavassa hetkessä hirvi painaa tien poikki, vähän aikaa kulkee siinä konepellillä kunnes lentää ojaan, on siinä katto ja tuulilasi pirstaleina tän jälkeen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jätkät hei, ei siinä oo yhtään mitään pahaa jos välillä vuodattaa kyyneleen jos toisenkin ihan vaan hysteerisen pelon vuoksi :thumbs:

;)

Yks isoveljen parhaimmista kavereista ja itseni yks kavereista ampu itteänsä haulikolla päähän tossa 3-4 vuotta sitten. Isoveli sano että kyseinen henkilö oli pelaillu spiritismiä ym. kiwwaa ennen kyseistä tapahtumaa. Oli kuulemma maininnutkin vielä että kuulee kaikkea raksutusta ym. ääniä ihan hereilläänkin. Ei vissii jaksanu sitten enää, tai sitten ampunut ittensä. Henkilö oli ollut humalassa itsemurhahetkellä.

Kaverini asuu yksin Naantalin vanhassa kaupungissa n. 100 vuotta vanhassa omakotitalossa, johon on kuollut 7 ihmistä. Hän selittää jatkuvasti kaikenlaisista ilmiöistä mitä talossa tapahtuu, mm. nurkissa liikkuvista varjoista, valojen sammuilusta/päälle menemisestä omia aikojaan jne... Plus about kaikki sähkölaitteet mitä taloon viedään hajoavat omia aikojaan ja alkavat pitää kummallisia ääniä... tosin tämä voi johtua kaverin kädettömyydestä kaikkien sähkölaitteiden kanssa :D
Pyysin että saisin tehdä EVP-testin kaverin talossa (kuvata valkokohinaa kameran kanssa) mutta kaveri kielsi, ei muka uskaltaisi enää nukkua talossa jos videolle ilmestyykin jotain kummiuksia. Nöö...

Meillä on myös n.100 vuotias talo ja täälläkin räpsähtelee valot ja sähköt alvariinsa...hmm???? Joskus vielä teetän kaikki piuhat uusiksi ja loppuu kummittelu täälläkin.

Deja Vut ja enneunet on siistejä...Niitä tulee yllättävän usein.

Eipä mulla mitään muuta tule mieleen juuri nyt...

Ihme kun olen vain pari kertaa kokenut tuon deja vun ja enneunia sain pienenä jatkuvasti ja se oli kyllä hienoa, mutta harmittaa paljon etten nykyään ole noin viiteen vuoteen nähnyt yhtäkään enneunta.
Kerran sain kyllä unen jossa pappani ja minä olimme jossain keskellä peltoa ja pellon reunassa oli punainen vanhahko talo ja
pappani hyvästeli minut siinä ja lähti kävelemään pois ja sitten heräsin kovinkin rauhallisissa fiiliksissä. No unesta on aikaa noin vuosi ja vieläkään ei hänelle ole mitään tapahtunut. Mutta se oli varmaan hienoin uni jonka olen nähnyt. Paikka oli kuin hieno maalaus ja pappani läsnäolo sai mahtavan tunteen vaikka tunnelma olikin haikea. Kummallista.

Näistä unista vielä sen verran että pienenä näin erästä unta noin vuoden ajan aktiivisesti vähintään kerran viikossa. Unessa siis eräs mörkö kantoi minut pois ja äitini aina kyyhötti tuolin alla piilossa ja mörkö vei minut linnaan jossa oli muitakin poikia ja siihen uni loppui. Kummallinen ja hieman rasittavakin uni.

tosi vittumaisia ovat unet jossa tappelee tai juoksee jotain karkuun niin alkaa VITTUIMAISESTI hyytymään niin että lyönneistä/juoksemisesta ei tule mitään. äärimmäisen vittuimaista. mutta unet jossa tiedät että tämä on nyt unta, on hiton mahtavia. voi tehä mitän vaa :D. mikäs on ku nykyään ei enää näe melkein koskaan unia, toisinkun pienenä ihan helvetisti.

Toihan deja vu menee jotenkin niin, että se viesti menee aivoihin nopeammin, ku mitä silmät ehtii nähdä tai jotain ton tyylistä. Jossain tiedelehdessä oli enemmän juttua tosta.

Toihan deja vu menee jotenkin niin, että se viesti menee aivoihin nopeammin, ku mitä silmät ehtii nähdä tai jotain ton tyylistä. Jossain tiedelehdessä oli enemmän juttua tosta.

joo jotenkin tollein. tais olla että viesti menee kahteen kertaan perille tosi lyhyen ajan sisällä ja siitä tulee dejavuu-fiilis.

tosi vittumaisia ovat unet jossa tappelee tai juoksee jotain karkuun niin alkaa VITTUIMAISESTI hyytymään niin että lyönneistä/juoksemisesta ei tule mitään.
Tiedän tunteen ja varmaan aika monikin. :( Juokset pyssymiestä karkuun, mutta juokset tyhjää ja pelkäät jahtaajan saavuttavan sinut.

Toinen mitä inhoan, ja jota harvemmin onneksi koen, on "tippumisen tunne" unessa...Vittu siinä hätkähtää hereille. En tykkää. :curs:

Mun yliluonnolliset kokemukset

1) Mulla myös tuo tippuminen unessa
2) Olen pelannut muutaman kerran spiritismiä (enkä kyllä enää ikinä!)
3) Olin kerran teininä kotona yksin; puhelin soi ensin, kun se loppui, ovelta kuului kolme koputusta, päästin koiran ensin ja menin katsomaan: ei mitään... *hrrr*
4) Näen unessa joskus ihmisten raskaaksi tulemisia ja kuolemia, tosin tämä vaatii tulkintaa mutta kuitenkin... joskus myös muita tapahtumia.

Siinä teille...

onko unet yliluonnollisia kokemuksia?

Joo mullekin on käyny noita että kuulee koputuksia ovessa menee 5 sec päästä kattomaan ei kuulu eikä näy, jumaalauta ne on jotai kakaroita tai jotain jeesustelijoita

Mulla ei mitään kummallisia yliluonnollisia kokemuksia taida olla... Nuorempana mulla oli tosi hyvä kaveri, meillä oli välimatkaa n. 200km, mutta Jokin "telepaattinen yhteys" pelasi meidän välillä. Muutamia kertoja kävi niin että olin juuri soittamassa kaverilleni (silloi oli vaan lankapuhelimet) ja kun nostan luurin niin kaveri jolle olin soittamassa onkin jo puhelimen toisessa päässä. Siis tämä kävi niin ettei kummallakaan puhelin hälyttänyt, vaan jotenkin molemmat oli päättänyt soittaa samaan aikaan ja linjat ehti aueta ennen kun puhelin hälytti.

Samaisen kaverin kanssa kävi myös useasti niin, että toinen vastasi/kommentoi johonki asiaan, ja sitten vasta huomattiin ettei toinen ollut ehtinyt ääneen sanoa mitään, mutta oli kuitenkin ajatellut asiaa. Tää oli välillä vähän pelottavaa. Ajatuksenlukua? Todennäköisesti ei, samanlainen ajatuksenjuoksu vain ja hyvä kaverin tuntemus. kai?

Pienempänä mulla oli myös tapana "vaistota" asioita, etenkin jos ne kohdistui asioihin jotka oli mulle todella tärkeitä. Mun lapsuudessa omistamat kaksi koiraa sekä mun molemmat isoisät oli mulle erittäin tärkeitä ja rakkaita, ja näiden kaikkien poismenon mä jotenkin aavistin/vaistosin. Eikä kyse ollut siitä että ne olisi sairastelleet pahasti/olleet tosivanhoja ennen kuolemaansa, itse asiassa molempien isovanhempien kuolema sekä toisen koiran kuolema (1v iässä) tuli kaikille muille tosi yllätyksenä. Mä olin ollut varma että jotain lopullista ja kamlaa tulee tapahtumaan ja syytin siitä pienenä itseäni kun olin manannut jonkun pahan liikkeelle ja sen takia mulle rakkaat ihmiset ja eläimet oli kuollu. Vastaavanlaisia vaistoja on olut muistakin vähän lievemmistä asioista, mutta ei enää vanhempana. Kai mä olin pienenä sitten niin herkkä...? Tiedä sitten onko nämä mitään yliluonnollisia juttuja?

Se o paha jos koputus kuuluu ikkunasta. Mä asun sentään toisessa kerrokses kerrostalos et hellurei. Kerran taisin olla kuulevinani jotain sellasta ja säikähdin niin saatanasti en muista katoinko sillon ikkunasta mut oli kyl vähä friik olo. Ja sitten kerran kun katoin jotain ohjelmaa jossa jengi laitettiin jonnekki vanhaan vankilaan tms ja piti olla josai huonees paikoillaan tai tehä jotain siel ni sitten tosta mun tv:n jalustasta jossa ei ole pyöriä kuului sellanen ihme tärinä-ääni ihanku sitä olis niinku työnnetty silleen et kuuluu sellanen raahaustärinä ääni lattiaa vasten. Sillon kans säikähdin niin prkleesti ja kun kattos tollast ohjelmaa vielä ni se mehusti sitä tunnetta illalla pimees huonees aika tehokkaasti. o_o

pakkoha tää tänne o laittaa...kaverin kans oltiin abaut viikko sit katottu kauna..oltiin kellarissa ja siinä katossa oli luukku jonka sai auki.oli jo ilta pimeä ja mulla tuli mieleen kaunan alku kohtaus jossa se muija kattoo sinne ullakolle..no sanoin kaverille et "leikitään" kaunaa..avaa toi luukku ja kato sinne.samalla ku kaveri sai luukun auki niin kellarista pimahti valot.kolme erillistä valoa pimahti yhtä aikaa.tuli poikien (18v) kinttuihin vipinää :D testattiin esim rapussa valoja niin ei mitään ongelmaa. myöhemmin katottiin niin katkasijaki oli kyllä päällä..

Suositut

Back
Ylös Bottom