Yliluonnolliset ilmiöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi on niin perseestä nuo valokuvahaamut aina. Ei se nyt vittu voi näkyä siinä jos se ei ole siinä, koska valo taittuu siihen kennolle/filmille tasan tarkkaan kuten sä näät etsimestä. Tietenkin jos haamu ilmestyy 1/100 sekunnin ajaksi kameran eteen juuri kun nappia painetaan ja vielä niin, että kaveri on onnistunut tarkentamaan siihen enemmän kuin itse kohteeseen, eli käytävään.

Tuolla samalla sivulla on myös monia muita kyseenalaisia, mutta hauskoja juttuja joissa kyllä alkaa mielikuvitus pauhaamaan. Mm. kokemukset osiossa siellä oli joitakin juttuja jotka todennäköisesti tuovat oman hupinsa kun yöllä herää vessaan. :)

Siellä on mm. triopsit luokiteltu ennalta tuntemattomaksi lajiksi.

1.jpg

Itselleni taisi aiheuttaa eniten hilpeyttä se,että blogin links: kohdassa oli linkki sivulle alienphotos ja seuraava linkki oli silja linen sivuille :hyvä:
Jumalauta heti ku siirty tallinkin omistukseen ni aletaan sivuja linkittää ufoblogissa;)

Tekstien lukemisen jälkeen kattoessa tyyppiä silmiin tuli jotenkin hyytävä olo. Ennen tekstien lukemista ei mitään, että mielikuvitustahan tuo.

Ainoa paranormaali asia mitä mä nykyään pelkään internetin kuvalinkkejä avatessa on se alaston pyllistävä mummo, joka kummittelee erityisesti piratebaylla.

Mutta siis mikähän tossa kuvassa on pelottavaa. Mustahiuksinen tyttö mustassa hameessa nuken kanssa, kasvojakaan ei edes kunnolla nää.

Mutta siis mikähän tossa kuvassa on pelottavaa. Mustahiuksinen tyttö mustassa hameessa nuken kanssa, kasvojakaan ei edes kunnolla nää.

Jos se ei pelota, se ei pelota. Jos pelottaa, niin pelottaa. Ei sitä sen kummemmin voi selittää. Kyllä toi mun mielestä aika karmivan näköinen on, vaikkakin varmasti feikki. Itsellä tuollaisen hahmon pelottavuus perustuu varmaankin lähes täysin kauhuelokuvien luomaan visioon pelottavasta hahmosta, vaikka noin sinun tavallasi järkeistettynä siinä ei mitään pelottavaa olekaan. Tyttö ja nukke! Arggh! :D

Noi on niin perseestä nuo valokuvahaamut aina. Ei se nyt vittu voi näkyä siinä jos se ei ole siinä, koska valo taittuu siihen kennolle/filmille tasan tarkkaan kuten sä näät etsimestä. Tietenkin jos haamu ilmestyy 1/100 sekunnin ajaksi kameran eteen juuri kun nappia painetaan ja vielä niin, että kaveri on onnistunut tarkentamaan siihen enemmän kuin itse kohteeseen, eli käytävään.

Toi kuva oli kyllä aivan persiistä. Niin tehdyn näkönen.
Oiskohan mun pitänyt sulkea se, kun jäin sitä tuijottamaan muutoksen toivossa. :D

Mutta joskus penskana, kun olin mökillä Mäntyharjulla, niin käytiin yhden vanhan maatilan/kartanon omalla hautuumaalla.
Sinne oli haudattu muistaakseni kolme henkilöä (Isäntä, emäntä ja joku muukin). Haudat olivat muistaakseni 1700-luvun lopulta.
Oli vielä semmonen mukavan synkkä ilma, niin johan oli Rojcordy 7v. ihan paskat housussa, siellä pimeässä mänty-kuusimetsässä.

Siitä paikasta sanottiin, että valokuvat joita sieltä ottaa menevät pilalle jostain yliluonnollisesta syystä, haamut tai muu vastaava.
No, kuva otettiin ja kehitettiin. Yllätys oli melkoinen, kun kuvasta oli yläkulma ylivalottunut (aivan vitivalkoinen). Ei kovin pahasti, mutta kuitenkin. :wtf:

Tuskinpa mitään ihmeellistä, varmaan joku liian lähellä ollut kuusenoksa sen aiheutti, kun niitä siinä kasvoi. Aika pelottava oli jokatapauksessa. Perkele, kun löytäis sen kuvan, niin vois skannata.

Edit: Tai sitten mua vaan vedätettiin, ja rankasti.

Miksi kuolleiden pitää aina näyttää näissä feikeissä niin kliseisiltä? Miksi tuon ikäisellä ja kokoisella tytöllä on joku vitun paskainen nukke mukana? Kuka saatanan pukee kakaransa tuommoiseen paskamekkoon, ruma kun mikä.

Ja jos ne on kuolleita, miks niillä on vaatteet...vai kuoleeko vaatteekin ja niillä on sielu vai onko "tuonpuoleisessa" joku narikka missä on pelkkiä mustia ja valkoisia mekkoja?

Tuosta tytön kuvasta puheenollen: muistan kun joskus nuorena poikana luin Manaaja-kirjan ja sen kirjan kannessa on kuva pikkutytöstä, jolla on mustat silmät ja muutenkin sellanen pirullinen katse. Kun sitä kirjaa luki yksin kotona ennen nukkumaan menoa ja sit sulki kirjan niin perkele kun se tytön katse siinä kirjan kannessa näytti oikeesti ahdistavalta!

Jopas on tehdyn näköinen kuva.

Kerran olen kyllä melkein ollut valmis uskomaan kummituksiin. Vuosia sitten naapurin vanha isäntä kuoli. Muutama päivä myöhemmin kävelin illalla pimeässä sen talon ohi, ja näin ikkunasta että se vanha isäntähän siellä katselee. (tuli kiire kotiin)
Myöhemmin sitten selvisi että kyseessä oli äijän identtinen kaksoisveli...

Nämä kummitusjutut tuppaavat tapahtumaan usein hieman herkkohermoisimmille, sillä itse olen aika kovakalloinen ja ei tällainen huuhaa juttu oikein uppoa kalloon niin en tällaisia ole kokenutkaan paitsi pienenä kun pelkäsin olla kesällä omassa pihassakin yksin :hyper:
Nykyään jos hiemankin meinaa alkaa pelottaa yksinkertaisesti suljen ne ajatukset pois vitsailemalla niillä ja ainakin itsellä se toimii aina ja tämän takia uskallan kävellä pimeässä syysillassakin yksin täällä korvessa. Hieman vain mielenlujuutta ja jos haamuja olisikin mitä ne tekisivät ? Eivät ainakaan vedä aivoja korvasta ulos.

Tuo kyseinen kuva on nähty jo moneen otteeseen, enkä välitä kommentoida sitä sen enempää. Tulipahan kuitenkin tuosta kuvasta mieleeni, että mikähän siinä on, että ainakin itse pelkään kovasti kauhuleffoja, joissa on näitä muuten kovin viattoman näköisiä pikkulikkoja. Tulee aina kylmät väreet.. hui helvetti.

Kerran kaverin kaveri (uskottavaa?) sekosi jostain energiapalloista, joita oli ilmestynyt valokuviin. Ja nehän eivä missään nimessä olleet heijastuksia.

Edit: Ne oli kuulemma Orbeja :eek:

Kerran kaverin kaveri (uskottavaa?) sekosi jostain energiapalloista, joita oli ilmestynyt valokuviin. Ja nehän eivä missään nimessä olleet heijastuksia.

Edit: Ne oli kuulemma Orbeja :eek:
Oli ihan pakko etsiä netistä, että mitä nuo "orbit" oikein ovat. Jollain reikipalstalla aikuiset ihmiset ihan tosissaan kuvittelevat niiden olevan jotain henkimaailman juttuja.:curs: Yksikin oli laittanut viestiketjuun kuvan, jossa ihan selvästi kolminkertaisesta ikkunasta heijastui kynttelikön valot!:hyvä::itku: Tässä:
32717.jpeg

Suositut

Back
Ylös Bottom