Yliluonnolliset ilmiöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Oli ihan pakko etsiä netistä, että mitä nuo "orbit" oikein ovat. Jollain reikipalstalla aikuiset ihmiset ihan tosissaan kuvittelevat niiden olevan jotain henkimaailman juttuja.:curs: Yksikin oli laittanut viestiketjuun kuvan, jossa ihan selvästi kolminkertaisesta ikkunasta heijastui kynttelikön valot!:hyvä::itku: Tässä:

Linkkiä :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari vuotta sitten näin pitkulaisenmuotoisen, harmaan "pilven" liikkuvan horisontissa. Ajettiin auto tien sivuun ja katseltiin ehkä n. 5 min. sen lentoa, joka näytti hieman hoippuvalta. Pilvi liikkui "keskemmälle" taivasta, eli vähän meidän suuntaan, ollen edelleen melko korkealla. Lopuksi pilvi alkoi haihtua nopeasti ja sen sisältä paljastui kiiltävä metallinvärinen pallo. Pallo oli näkyvissä ehkä 15 sek. kunnes katosi kuin taikaiskusta.
Tapahtui kesäiltapäivänä aivan pilvettömällä taivaalla.

En ole nähnyt kyllä mitään vastaavaa ennen.. :/

Tuosta tytön kuvasta puheenollen: muistan kun joskus nuorena poikana luin Manaaja-kirjan ja sen kirjan kannessa on kuva pikkutytöstä, jolla on mustat silmät ja muutenkin sellanen pirullinen katse. Kun sitä kirjaa luki yksin kotona ennen nukkumaan menoa ja sit sulki kirjan niin perkele kun se tytön katse siinä kirjan kannessa näytti oikeesti ahdistavalta!

Mielenkiinnosta kysyn onko kyseessä tämä kansi?
http://img.inkfrog.com/pix/Lamoda3/exorcist.jpg

Sanokaa nyt mikä tuossa on pelottavaa?

Tuosta tekee vähän spookyn lähinnä nuo täysvalkoiset silmät ja tuima ilme. Tuommonen stereotyyppinen kuolleen näköinen. Sekin näyttää möröltä kun kersa leijuu ilmassa. Oli tuo aika toimiva kuva ainakin eilen illalla kun samalla kattoi sitä salaisuus pinnan alla leffaa.

"Kuva yritettiin julkaista lehdessä, mutta lehdessä näkyi vain käytävä, jossa oli musta tahra."
- Hah, onko joku koittanut printata tuota, näkyykö paperilla mitään? :D

Kerran kaverin kaveri (uskottavaa?) sekosi jostain energiapalloista, joita oli ilmestynyt valokuviin. Ja nehän eivä missään nimessä olleet heijastuksia.

Edit: Ne oli kuulemma Orbeja :eek:

Kavereiden sekoamisesta ja yliluonnollisesta tuli mieleen miten kerran eräs tuttu umpikännissä tunnusti olevansa vamppyyri. Huolestuttavaksi (?) tapahtuman teki se uhmakkuus ja määrätietoisuus jolla hän asiansa ilmaisi. Seuraavana päivänä mies kiisti tunnustuksensa ja väitti ettei muista asiasta mitään. Salailua? Luuletteko että kyseessä voisi olla yliluonnollinen ilmiö?

Mulla kait riipii selkäpiitä jo kun vaan luenkin tätä threadia. Uteliaisuus sitten voitti ja pakko oli vilkaista sitä muijaa eilen iltasella, ihan hirvittävä humina vaan kävi korvissa kun se kuva latautui siihen :eek: taisin valmistaa itseäni liikaa sitä varten lukemalla näitä kommentteja ja muita.. en taatusti vilkaise toista kertaa. :(

Itse herään turhan usein yöllä siihen, että kuulen ihmisäänen sänkyni vasemmalta puolelta. Yleensä tätä tapahtuu aamuyöllä, ja kyllä pelottaa. Kuulostaa lapsen ääneltä, jotain se sanoo/kuiskaa... Yhdessä vaiheessa tätä tapahtui joka yö viikon ajan, oli nukkuminen jännää puuhaa...:wtf:

Kaverini asuu yksin Naantalin vanhassa kaupungissa n. 100 vuotta vanhassa omakotitalossa, johon on kuollut 7 ihmistä. Hän selittää jatkuvasti kaikenlaisista ilmiöistä mitä talossa tapahtuu, mm. nurkissa liikkuvista varjoista, valojen sammuilusta/päälle menemisestä omia aikojaan jne... Plus about kaikki sähkölaitteet mitä taloon viedään hajoavat omia aikojaan ja alkavat pitää kummallisia ääniä... tosin tämä voi johtua kaverin kädettömyydestä kaikkien sähkölaitteiden kanssa :D
Pyysin että saisin tehdä EVP-testin kaverin talossa (kuvata valkokohinaa kameran kanssa) mutta kaveri kielsi, ei muka uskaltaisi enää nukkua talossa jos videolle ilmestyykin jotain kummiuksia. Nöö...

en tiiä mitä juttuja on mutta jotai ihme juttuja nähny joskus.

2x kertaa käyny samanlainen juttu. heräsin aamulla ihan normaalisti sängystä ku mutsi tuli jotai hääräämää sinne. kattelin siin ympärille sit yritin liikkua ni mitää muuta en saanu liikutettua ku silmiä. aattelin sit et ei vaa jaksa yrittää et löhöilempäs vielä vähä aikaa, mutta sit rupee kuulumaa jotai ihme ähkimistä... siinä vähä aikaa mietin että mitähä tää nyt sit on, ja yritin ruveta kääntämää päätä, mutta en vaan pystyny. sit loppuen lopuks ku rupee ähinä kuulumaa lähempää, ni nään että joku ihme hahmo pyrkii mun sänkyy ja se ei todellakaa ollu mikää normin näkönen. siinä sitte melkee paskat housussa vaa makaan sängyl ja kuuntelen/ yritän kattella sitä että mikä se on ja koitin huutaa et joku tulis auttamaa, mutta ei lähteny ääntä eikä voinu avata suuta... sit tulin siihe loppu tuloksee että pistin vaa silmät kii ja ootin että menee pois :D ja sitte vähän ajan päästä ku avasin silmät ni oli ku mitää ei olis tapahtunu. peitto oli normisti mun päällä eikä se näyttäny että sitä olis mikää yrittäny kiskoa sit vaa nousin sängystä ja menin aamupalalle.

se toinen juttu oli paljon nopeampi mitä ensimmäinen. sama homma herään en voi liikkua ni katon et joku tumma hahmo tulee jaloista päi ja pitää hirveetä melua koko aja. taaskaa en voinu mitää tehä muuta ku pistää vaa silmät kii ja oottaa :D

tuosta ekasta kerrasta sen verran että siinä sit ku menin aamupalalle ni tokasin mutsille et olitko äske mun huonees vai näinköhä mä jotai unta ni mutsi vastas " onko sul huono muisti vai mitä ku siinä kävin sun huoneessas ni selvillä silmilläs vielä katoit ku tulin sinne"

toi on häirinny jo pitkää yks kaveri puhu et silläki on ollu herätessä jotai tommosia ihme halvauksia ja sit on nähny jotai ihme juttuja

en tiiä mitä juttuja on mutta jotai ihme juttuja nähny joskus.

2x kertaa käyny samanlainen juttu. heräsin aamulla ihan normaalisti sängystä ku mutsi tuli jotai hääräämää sinne. kattelin siin ympärille sit yritin liikkua ni mitää muuta en saanu liikutettua ku silmiä. aattelin sit et ei vaa jaksa yrittää et löhöilempäs vielä vähä aikaa, mutta sit rupee kuulumaa jotai ihme ähkimistä... siinä vähä aikaa mietin että mitähä tää nyt sit on, ja yritin ruveta kääntämää päätä, mutta en vaan pystyny. sit loppuen lopuks ku rupee ähinä kuulumaa lähempää, ni nään että joku ihme hahmo pyrkii mun sänkyy ja se ei todellakaa ollu mikää normin näkönen. siinä sitte melkee paskat housussa vaa makaan sängyl ja kuuntelen/ yritän kattella sitä että mikä se on ja koitin huutaa et joku tulis auttamaa, mutta ei lähteny ääntä eikä voinu avata suuta... sit tulin siihe loppu tuloksee että pistin vaa silmät kii ja ootin että menee pois :D ja sitte vähän ajan päästä ku avasin silmät ni oli ku mitää ei olis tapahtunu. peitto oli normisti mun päällä eikä se näyttäny että sitä olis mikää yrittäny kiskoa sit vaa nousin sängystä ja menin aamupalalle.

se toinen juttu oli paljon nopeampi mitä ensimmäinen. sama homma herään en voi liikkua ni katon et joku tumma hahmo tulee jaloista päi ja pitää hirveetä melua koko aja. taaskaa en voinu mitää tehä muuta ku pistää vaa silmät kii ja oottaa :D

tuosta ekasta kerrasta sen verran että siinä sit ku menin aamupalalle ni tokasin mutsille et olitko äske mun huonees vai näinköhä mä jotai unta ni mutsi vastas " onko sul huono muisti vai mitä ku siinä kävin sun huoneessas ni selvillä silmilläs vielä katoit ku tulin sinne"

toi on häirinny jo pitkää yks kaveri puhu et silläki on ollu herätessä jotai tommosia ihme halvauksia ja sit on nähny jotai ihme juttuja

http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Monillahan noita on, itsellänikin.

Mulla kait riipii selkäpiitä jo kun vaan luenkin tätä threadia. Uteliaisuus sitten voitti ja pakko oli vilkaista sitä muijaa eilen iltasella, ihan hirvittävä humina vaan kävi korvissa kun se kuva latautui siihen :eek: taisin valmistaa itseäni liikaa sitä varten lukemalla näitä kommentteja ja muita.. en taatusti vilkaise toista kertaa. :(

eli itse suggestoit itsellesi huomattavan määrän adrenaliiniä verenkiertoon (=suhina korvissa), good for you!

mietihän tuota kuvaa seuraavan kerran penkatessa niin rauta on kevyttä :D

yliluonnollinen kiehtoo koska se pelottaa aina. Jos se ei ole yliluonnollista, niin ei se pelota/jännitä ja ei siinä ole mitään hauskaa (vrt. Tosi-tv)

Yliluonnollinen pelottaa kyllä täälläkin. Mutta en usko että karkuun läksisin jos oikeasti näkisin jonkin yliluonnolisen tapahtuman, vaan pyrkisin lähemmäksi. :D Sitten vaikka itketään ja mennään. ^^ Ja tuo olisi hyvin todennäköistä tuo itkeminen sillä aina kun puhutaan näistä yliluonnollisista jutuista tai jos lueskelen jotain niin silmäni vettyvät enkä kertakaikkiaan voi sille mitään. :) Mutta en siis ala poraamaan. xD Siksi onkin aika huvittavaa että välillä kun olen joutunut johonkin pelottavaan tai uhkaavaan tilanteeseen esim. tappelu tai sanaharkka josta voi syntyä tappelu niin silmäni kostuvat ja jos vastustaja tällaisen huomaa niin saa jonkinmoisen henkisen etulyöntiaseman, vaikka todellisuudessa minua ei välttämättä niinkään tilanne pelottaisi kai se jostain adrenaliinista johtuu moinen. Tiedä sitten. Sori vähän offiks män...

Siksi onkin aika huvittavaa että välillä kun olen joutunut johonkin pelottavaan tai uhkaavaan tilanteeseen esim. tappelu tai sanaharkka josta voi syntyä tappelu niin silmäni kostuvat ja jos vastustaja tällaisen huomaa niin saa jonkinmoisen henkisen etulyöntiaseman, vaikka todellisuudessa minua ei välttämättä niinkään tilanne pelottaisi kai se jostain adrenaliinista johtuu moinen.
Samat oireet täällä :D Usein se että itse vihastuu tai muuta niin riittää jo. Mielenkiintoinen ilmiö.

Suositut

Back
Ylös Bottom