en tiiä mitä juttuja on mutta jotai ihme juttuja nähny joskus.
2x kertaa käyny samanlainen juttu. heräsin aamulla ihan normaalisti sängystä ku mutsi tuli jotai hääräämää sinne. kattelin siin ympärille sit yritin liikkua ni mitää muuta en saanu liikutettua ku silmiä. aattelin sit et ei vaa jaksa yrittää et löhöilempäs vielä vähä aikaa, mutta sit rupee kuulumaa jotai ihme ähkimistä... siinä vähä aikaa mietin että mitähä tää nyt sit on, ja yritin ruveta kääntämää päätä, mutta en vaan pystyny. sit loppuen lopuks ku rupee ähinä kuulumaa lähempää, ni nään että joku ihme hahmo pyrkii mun sänkyy ja se ei todellakaa ollu mikää normin näkönen. siinä sitte melkee paskat housussa vaa makaan sängyl ja kuuntelen/ yritän kattella sitä että mikä se on ja koitin huutaa et joku tulis auttamaa, mutta ei lähteny ääntä eikä voinu avata suuta... sit tulin siihe loppu tuloksee että pistin vaa silmät kii ja ootin että menee pois :D ja sitte vähän ajan päästä ku avasin silmät ni oli ku mitää ei olis tapahtunu. peitto oli normisti mun päällä eikä se näyttäny että sitä olis mikää yrittäny kiskoa sit vaa nousin sängystä ja menin aamupalalle.
se toinen juttu oli paljon nopeampi mitä ensimmäinen. sama homma herään en voi liikkua ni katon et joku tumma hahmo tulee jaloista päi ja pitää hirveetä melua koko aja. taaskaa en voinu mitää tehä muuta ku pistää vaa silmät kii ja oottaa :D
tuosta ekasta kerrasta sen verran että siinä sit ku menin aamupalalle ni tokasin mutsille et olitko äske mun huonees vai näinköhä mä jotai unta ni mutsi vastas " onko sul huono muisti vai mitä ku siinä kävin sun huoneessas ni selvillä silmilläs vielä katoit ku tulin sinne"
toi on häirinny jo pitkää yks kaveri puhu et silläki on ollu herätessä jotai tommosia ihme halvauksia ja sit on nähny jotai ihme juttuja