Oon treenannut nyt muutaman kuukausden tosi tehokkaalla ohjelmalla. 3 x viikossa joka toinen treeni 10x3 kyykky, pena, leuka/kulmasoutu, pystysoutu, joka toinen 3x5. Lisäksi kerran viikossa mave, joka toinen vk 5 toistoo, joka toinen 10. Oon kehittynyt nopeemmin tolla ohjelmalla kun koskaan millään muullan ohjelmalla. (_joka_ treenissä _jokaiseen_ liikkeeseen on voinut lisätä painoja tai sarjoja). Tosin ruokapuoleenkin on kiinnitetty huomiota, yritetään olla +kaloreilla ja prodejuomaa vedetään huolella. Joskus palautuminen ei ole ollut riittävää ts. tuntuu treenin jälkeen, ettei lihakset vielä valmiita edellisestä treenistä.
Mutta.
Olen myös sairastellut viime aikaino ehkä enemmän kuin miesmuistiin. Flunssaa ja räkätautia+ kurkkukipua pukkaa. Yleensä en juurikaan sairastele, nimerkillä sairaslomapäiviä puhdas 0. Puolikuntoisuuden takia treenejäkin jätetty väliin.
Ainut muutos minkä näen eliontavoissani on tuo tehokas treeni (mikä voisi vaikuttaa sairasteluun). Voinkohan olla ylikunnin puolella, ja tuo sairastelu olisi oire siitä?
Eikö ylikunto kuitenkin laskisi tulostasoja, vai voiko kehittyä ja olla ylikunnossa?
Mutta.
Olen myös sairastellut viime aikaino ehkä enemmän kuin miesmuistiin. Flunssaa ja räkätautia+ kurkkukipua pukkaa. Yleensä en juurikaan sairastele, nimerkillä sairaslomapäiviä puhdas 0. Puolikuntoisuuden takia treenejäkin jätetty väliin.
Ainut muutos minkä näen eliontavoissani on tuo tehokas treeni (mikä voisi vaikuttaa sairasteluun). Voinkohan olla ylikunnin puolella, ja tuo sairastelu olisi oire siitä?
Eikö ylikunto kuitenkin laskisi tulostasoja, vai voiko kehittyä ja olla ylikunnossa?