- Ikä
- 43
Tästähän saa kunnon riitelythreadin :D
Tarantino on todellakin yliarvostettu. Pulp Fiction on täyttä paskaa! Ketä kiinnostaa joku "kylmäpäinen runkkari"? Jeejee vähänkö hienoa kun hassu setä jolla on siisti nimi ampuu tykillä possee ja puhuu niitänäitä. Sillä ohjaajalla ei ole lahjoja mihinkään...
Ja te Brokeback mountainin, Donnie Darkon, Tom Hanksin ym. hienojen leffojen ja näyttelijöiden arvostelijat saisitte hävetä :curs: :D
Joo, ja FMJ on todellakin maailman yliarvostetuin sotaleffa. Niinkuin Kubrikilta tullut Kellopeliappelsiinkin... "jippii, mä ohjaan leffoja jotka kritisoi väkivaltaa sillee että se näyttää coolilta!".
:curs:
Helvetti.. Ei olis pitäny avata tätä threadia!! :wall:
Huh huh.. Quentinin leffoissa on henkilöhahmoissa hiukan enemmän syvyyttä.. Eihän sitä kaikki nyt voi tietenkään ymmärtää..
Se on makuasia sano koira kun persettään nuoli, mut vittu kelaa nyt tota juttu minkä sä heitit.. Ootko sä ikinä kattonut Pulp Fictionia? Quentin on raapustellut siihen leffaan sellasen jäbän kuin Vincent Vega.. Siinä on niin kylmäpäinen runkkari.. Miten siitä voi olla pitämättä?
Reservoir Dogs.. Tarviiko mun sanoo enempää?
No joo, katsele sä vaan Pearl Harboria.. Mä meen lämpimään suihkuun puree ranteet auki... Niin kovin toi sun teksti mut masens...
Tarantino on todellakin yliarvostettu. Pulp Fiction on täyttä paskaa! Ketä kiinnostaa joku "kylmäpäinen runkkari"? Jeejee vähänkö hienoa kun hassu setä jolla on siisti nimi ampuu tykillä possee ja puhuu niitänäitä. Sillä ohjaajalla ei ole lahjoja mihinkään...
Ja te Brokeback mountainin, Donnie Darkon, Tom Hanksin ym. hienojen leffojen ja näyttelijöiden arvostelijat saisitte hävetä :curs: :D
Joo, ja FMJ on todellakin maailman yliarvostetuin sotaleffa. Niinkuin Kubrikilta tullut Kellopeliappelsiinkin... "jippii, mä ohjaan leffoja jotka kritisoi väkivaltaa sillee että se näyttää coolilta!".