Yliarvostetuimmat leffat(ja näyttelijät)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wasted
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Matrixit - ykkösen vielä katsoi, mutta jatko-osat ei uponnu enää huonona huumorinakaan.
Julia Roberts - kuinka helvetissä tuo voi olla yksi parhaiten tienaavista naisnäyttelijöistä?

Tähän voisi vielä luetella 98% viimeisen kymmenen vuoden aikana tulleista elokuvista, varsinkin jenkkiläistä alkuperää olevista. Oikeasti hyviä elokuvia kun ei oikeen tahdo enää tulla.

Luetellaan nyt muutama omasta mielestä hyvä elokuvia: GoodFellas, Unelmien sielunmessu, Kerran sotureita, Reservoir dogs ja itämaisista mainitaan vaikka Bang rajan. Jokainen on aiheuttanut erilaisia tunteita ja värityksiä niin katsoessaan kuin jälkikäteenkin. Mielestäni se on hyvän elokuvan merkki.

Naisnäyttelijöistä pakko mainita Angelina Jolie ja Cameron Diaz; Joliella on vain yksi ilme eli huulet törröllään ja Cameron taas on vain jotenkin raivostuttava, eikä mun mielestäni ole näyttelijänä mitään erikoista.

Joo, Cameron Diaz ja Julia Roberts on kyllä yliarvostettuja. Angelina Joliessa on kuitenkin särmää, siitä mä diggaan.

Cameron Diaz on kyllä todella surkea, ÄO varmaan sama kuin kengännumero.

Ripoff sanoi:
En ole koskaan tajunnut, mitä porukka näkee Esko Salmisessa. Tyyppi nostetaan jatkuvasti jalustalle, kun etsitään Suomen parasta miesnäyttelijää. Vetää jokaisen roolinsa samalla ylidramaattisella ja uhoavalla kesäteatteriasenteella.

Toinen hyväkäs on Mikko Leppilampi, jonka vino hymy tulee vastaan jokaisen lehden sivulta. Lahjat viittaavat enempi varastotyöntekijän hommiin. Kenen mielestä Mikon suoritus Helmiä ja sikoja -leffassa oli oikeasti Jussin arvoinen?

Sitten on vielä Peter Franzen, joka kyllä näyttelee kylähulluja 'ihan kivasti', mutta siihenpä se sitten jääkin. Jätkä madaltaa ääntään melkein jokaisessa leffassa. Rukajärven tie ja sivurooli Irtiottoja-sarjassa ovat uran pohjanoteerauksia. Parhaimmillaan CSI-sarjan ruumiina.

Komppaan tätä, hyvin sanottu. :kippis1:

Yksi turha veljespari melkein jokaisessa Hollywood-leffassa on Owen ja Luke Wilson. Ihan sama katsooko jotain niiden haastattelua vai jotain leffaa, aina samanlaisia.

Jatkan vielä ripoffin listaa ja lisään listaan Kari Väänäsen.

Mikä vittu siinä on että jokaisella suurella suomalaisella (mies)näyttelijän pitää olla viskibasso ja Nortin kyllästämä nauru? Kriitikot Suomessa ovat sekoittaneet nämä käsitteet karisman kanssa. Suomessa ei tarvita muita ominaisuuksia kuin rasvamaksa, niin jo ollaan niiiiiin suurta tulkitsijaa että. :kippis1:

Tähän voisi vielä luetella 98% viimeisen kymmenen vuoden aikana tulleista elokuvista, varsinkin jenkkiläistä alkuperää olevista. Oikeasti hyviä elokuvia kun ei oikeen tahdo enää tulla.
/QUOTE]

Mua ei niinkään huolestuta noi huonot elokuvat ja huonot näyttelijät, vaan me tyhmät ihmiset, jotka käymme katsomassa ja ostamme niitä:wall:

Näyttelijöistä en tykkää Jim Carreysta. Sen muka-hauska tyyli ei pure ainakaan muhun sitten yhtään, ei se naaman vääntely ainakaan naurattamaan ala. Myös Demi Moore joutaa romukoppaan. Paljon roolejahan se on tehny ja ollu ihan hyvissäki leffoissa, muttei vaan säväytä mua yhtään, ihan mitäänsanomaton suorastaan.

Sarjoista en ymmärrä 24:n viehätystä. Joskus oon yrittäny seurata ja etenee niiiiin hitaasti ja koko ajan vaan samaa ja samaa ja samaa. Ei sitä jaksa kattoa edes kokonaista jaksoa.

Leffoista en jaksa arvostaa star warseja, mitä p**aa..

Yliarvostetuin elokuva on tietysti mailman paras elokuva, eli Citizen Kane. Vuosi toisensa jälkeen kriitikot ylistää. Näyttelijöistä ehkä Tom Cruise. Itse tykkään joistain miehen elokuvista paljonkin, mutta ei se Tompan leveä hymy oikein ole suhteessa kuvauspalkkioihin.

Voi jumalauta mun tekis mieli repiä ne apinat ku sanoo et "The Punisher" on hyvä leffa! Sen tekemiseen käytettiin 100 miljoonaa donaa, ja mitä saatiin vastineeksi...pelkkää paskaa! Meni taas euroja hukkaan senkin vuokraamiseen...:wall:

Toinen paska leffa: "The Transporter (1-2)"...ikävä juttu Luc Bessonille, kun meni kirjoittamaan sellasta paskaa...:urjo:

Just hyviä elokuvia. Perustoimintaa. Kertaalleen kattelee ihan mielellään!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Komppaan tätä, hyvin sanottu. :kippis1:

Yksi turha veljespari melkein jokaisessa Hollywood-leffassa on Owen ja Luke Wilson. Ihan sama katsooko jotain niiden haastattelua vai jotain leffaa, aina samanlaisia.

Owen Wilson on ollut kirjoittamassa loistavia elokuvia. Owen Wilson & Wes Anderson parilta ei ole tullut vielä yhtään edes keskivertoa leffaa. Kaikki loistavia. Ei minustakaan maailman paras näyttelijä mutta Andersonin kanssa tekee kyllä tän hetken kovimmat komediat.

Owen Wilson on ollut kirjoittamassa loistavia elokuvia. Owen Wilson & Wes Anderson parilta ei ole tullut vielä yhtään edes keskivertoa leffaa. Kaikki loistavia. Ei minustakaan maailman paras näyttelijä mutta Andersonin kanssa tekee kyllä tän hetken kovimmat komediat.

Juu, kyllä mäkin tykkäsin niistä parista Wes Andersonin leffasta (Life Aquatic ja Royal Tenebaums) jotka olen nähnyt mutta tosiaankin näyttelijänä Owen Wilson on yliarvostettu. Tai no, tuskin häntä kukaan on näyttelijänä koskaan kehunutkaan.

Hohto on siitä omituinen kyhäelmä, että se perustuu maailmankaikkeuden naiivimman kauhun kirjoittajan Kingin novelliin ja sen on ohjannut uber paska Kubrick. Leffa taas ihan mahtava.

No, mielipiteitä on monia. King on kirjoittanut parhaat kauhukirjat (Hohto, Pet Sematary, Piina, Carrie ym ym ym ja Kubrick on ohjannut maailmanhistorian parhaat leffat (Kellopeli, Hohto, Full Metal Jacket ja Eyes Wide Shut!) Piste.
Noitten leffojen tasolle ei oo päässy ku ehkä oscar-voittaja Crash. :worship:

Ainiin, se yliarvostetuin leffa on kyllä ylivoimaisesti Casablanca ja näyttelijä Humphrey Bogart. Ihan paska leffa.

Kyllä surkein on vastenmielinen ylinäyttelijä Nicolas Cage. Todella epäuskottava ja kuvottava.
Naisnäyttelijöistä en suostu Julia Robertsin elokuvia katsomaan.
Suomalaisista ei yhtään hyvää suoritusta ole saanut aikaan niinikään ylinäyttelevä aina tärisevällä äänellä kapiaista esittävä Esko Hukkanen.

mun omat suosikkinäyttelijät eli Pacino,De Niro ja Depp on täällä haukuttu lyttyyn jo ekalla sivulla :D hyvä hyvä...

Korjaan ton väitteen
Noi on kyl loistavia.:)

Pulp Fictionistakin oli puhetta , on kyllä loistava ja Tarantinon Hämärästä Aamunkoittoon trilogia on hyvä myös
:) (ainakin 2 ensimmäistä)

samuel L. jackson taas sopii moneen leffaan loistavasti. ensimmäisenä tulee mieleen ei niin loistava leffa, kaava51, josta jackson tekee katsottavan. varsinkin kohtaus jossa oli golfmaila mukana oli koskettava :haart:

Aivan :piis: samuel L jackson toi tohon leffaan eloa.

Kyllä surkein on vastenmielinen ylinäyttelijä Nicolas Cage. Todella epäuskottava ja kuvottava.

Con Air & Snake Eyes ainakin ihan katsottavia .

GANGS OF NEW YORK- oli aika huttua, lavastus vei huomion

Pakko herättää tämä thread uudelleen...

Aki Kaurismäki pitäisi koko tuotantonsa kera upottaa Mariaanien hautaan. Vittu mitä paskaa! Pahvinaamaiset b-luokan näyttelijät pulputtavat tasapaksua paskaa. Koulussa pakottivat katsomaan...vittu et teki mieli kuolla.

One man.

adam-sandler01.jpg

OOooooooo....heti, kun näin ketjun nousseen ylös tuli Adam Sandler mieleen! Mä en voi käsittää mitä hauskaa tossa jätkässä on. Se oli muistaakseni Oscar-gaalassakin flanelipaita päällä jakamassa pystiä...huoh. Ei naurata kyllä yhtään ton leffat, ärsyttävä geek. Sekin leffa, jossa sen jalka on rusinana on ihan penaalista. Huh, onneksi lähtee telkkari kohta tuonne talon vieressä olevalle jätelavalle digiaikaan siirryttäessä niin ei tarvitse vahingossakaan katsoa tuota Amerikan tuotosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom