Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on näemmä tulossa, jatkaa varmaan samaa linjaa Da Vinci-koodin kanssa, eli yliarvostetusta kirjasta yliarvostettu leffa yliarvostetuilla näyttelijöillä ja ohjaajalla. Huh.
Jasper Pääkkönen.
Se on Jack Nicholson ja aika kovan roolin se hohdossa vetää.
Vin Diesel on yliarvostettu näyttelijä.
Hohto on siitä omituinen kyhäelmä, että se perustuu maailmankaikkeuden naiivimman kauhun kirjoittajan Kingin novelliin ja sen on ohjannut uber paska Kubrick. Leffa taas ihan mahtava.
Mitä ?!? Kubrick paska ohjaaja ? Mun mielest siin on yks parhaimpia ohjaajia mitä maan päältä löytyy. Aivan loistavia elokuvia clockwork orange, shining, full metal jacket jne..
Vin Dieselistä oon kyl aivan samaa mieltä.
Olet väärässä.Robert de Niro teki pitkään hienoa työtä, mutta ei mitään merkittävää 10 vuoteen.
Ei tuolla yliarvostamisella välttämättä tarkoiteta, että joku olisi paska (vaikka Mike taisi tuossa sanoakin että mielestään tuo on, mutta noin yleensä), vaan että jotain arvostetaan liikaa. Itse fanitan Kubrickia ihan kympillä, mutta en silti näkemättä pidä kaikkia herran tuotoksia silkkana neroutena. Mielestäni yliarvostaminen tarkoittaa sitä, että juodaan vaikka kusta jos se tulee jonkun tietyn henkilön virtsaputkesta.
Kevin Costner on kyllä niin yhden ilmeen mies, ettei mitään rajaa. Ja äijän elokuvat on kaikki melkoista kakkaa, Lahjomattomia ehkä lukuun ottamatta.