Yliarvostetuimmat leffat(ja näyttelijät)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wasted
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Seagal nauraa
seagal.JPG

Seagal iloisena
seagal.jpg

Seagal vähemmän iloisena
seagal-steven-photo-steven-seagal-6205229.jpg

Seagal tosissaan
Seagal%20Steven.jpg

Seagalin tiukin ilme evah

seagal.gif

EDIT:

Omassa luokassaan tietenkin painii:

Ismo
oscar-ismo.jpg

Kevin Costner on kyllä niin yhden ilmeen mies, ettei mitään rajaa. Ja äijän elokuvat on kaikki melkoista kakkaa, Lahjomattomia ehkä lukuun ottamatta.

Kaikki Steven Spielberg- ja Tom Hanks-pätkät, tai mikä vielä pahempaa: kaikki ne leffat joissa nämä kyseiset herrat lyö hynttyyt yhteen. Tulos on jotain aivan käsittämättömän yliarvostettua, ihan joka kerta. Saa ainakin mussa aikaan aivan sairaita kakomisrefleksejä, pahin on ehkä Saving Private Ryan. En vaan käsitä mitä ihmiset näkee noissa, kai se todellinen sisältö peittyy niiden ihme-efektien alle. Tai no Schindlerin lista oli ihan jees, mutta lopusta näkyy miten Spiilbäri meinaa ripuloida koko leffan tunnelman, onneksi ehtii loppua justiinsa siihen.

Nyt tuli mieleen vielä Ron Howard-Tom Hanks-kombo. Ei jumaleissön, lisää crappia. Tällanenkin on näemmä tulossa, jatkaa varmaan samaa linjaa Da Vinci-koodin kanssa, eli yliarvostetusta kirjasta yliarvostettu leffa yliarvostetuilla näyttelijöillä ja ohjaajalla. Huh.

Että kaikki Spielberg ja Tom Hanks -pätkät? :eek: Huhhuh......

Itse kyllä yhdyn JN:än vastaukseen.

on näemmä tulossa, jatkaa varmaan samaa linjaa Da Vinci-koodin kanssa, eli yliarvostetusta kirjasta yliarvostettu leffa yliarvostetuilla näyttelijöillä ja ohjaajalla. Huh.

Meidän mutsi manku et se välttämättä haluaa tänä viikonloppuna nähdä ton Da Vinci-koodin...ei auttanut järkipuhe :( Kai se sitten on pakko kattoo?

Se on Jack Nicholson ja aika kovan roolin se hohdossa vetää.

Vin Diesel on yliarvostettu näyttelijä.

Hohto on siitä omituinen kyhäelmä, että se perustuu maailmankaikkeuden naiivimman kauhun kirjoittajan Kingin novelliin ja sen on ohjannut uber paska Kubrick. Leffa taas ihan mahtava.

Mitä ?!? Kubrick paska ohjaaja ? Mun mielest siin on yks parhaimpia ohjaajia mitä maan päältä löytyy. Aivan loistavia elokuvia clockwork orange, shining, full metal jacket jne..

Vin Dieselistä oon kyl aivan samaa mieltä.

Mitä ?!? Kubrick paska ohjaaja ? Mun mielest siin on yks parhaimpia ohjaajia mitä maan päältä löytyy. Aivan loistavia elokuvia clockwork orange, shining, full metal jacket jne..

Vin Dieselistä oon kyl aivan samaa mieltä.

Kubrick ei kyllä todellakaan ole mikään paska, vaan pikemminkin nero alallaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Julia Roberts ja kaikki leffat missa se on ollut.
Adam Sandler
Jim Carrey (muutama ok poikkeusleffa loytyy, mutta ei sita perus naamanvaantelya montaa leffaa jaksa)

Ei tuolla yliarvostamisella välttämättä tarkoiteta, että joku olisi paska (vaikka Mike taisi tuossa sanoakin että mielestään tuo on, mutta noin yleensä), vaan että jotain arvostetaan liikaa. Itse fanitan Kubrickia ihan kympillä, mutta en silti näkemättä pidä kaikkia herran tuotoksia silkkana neroutena. Mielestäni yliarvostaminen tarkoittaa sitä, että juodaan vaikka kusta jos se tulee jonkun tietyn henkilön virtsaputkesta.

Samuel L. Jackson ei ole huono näyttelijä, mutta siihen nähden, että näyttelee melkein aina vihaisen afroamerikkalaisen roolin, on kyllä yliarvostettu.

Vin Diesel olisi yliarvostettu, jos olisi lainkaan arvostettu. Näin ei käsittääkseni kuitenkaan ole.

Julia Robertsin elokuvia en yleensä viitsi katsoa. Robert de Niro teki pitkään hienoa työtä, mutta ei mitään merkittävää 10 vuoteen.

Ei tuolla yliarvostamisella välttämättä tarkoiteta, että joku olisi paska (vaikka Mike taisi tuossa sanoakin että mielestään tuo on, mutta noin yleensä), vaan että jotain arvostetaan liikaa. Itse fanitan Kubrickia ihan kympillä, mutta en silti näkemättä pidä kaikkia herran tuotoksia silkkana neroutena. Mielestäni yliarvostaminen tarkoittaa sitä, että juodaan vaikka kusta jos se tulee jonkun tietyn henkilön virtsaputkesta.

Ei tässä kukaan sanonutkaan, että yliarvostamisella sitä tarkoitettaisiin. Ei tainnut edes viitata siihen.

Voi herätä kysymyksiä mutta,omaan mieleen yliarvostettuja:

-Schindlerin lista
Leffa lähinnä kalastelee sympatiaa ihmiskohtaloiden takia jonka takia herättää ajatuksia, mutta itse leffa taustalla ei mitenkään ihmeellinen. Hyvä silti mutta selvästi yliarvostettu
-Tsh kuninkaan paluu
Hyvä tämänkin, mutta ei samaa tasoa kahden edellisen kanssa. Imdb #4
-Pelastakaa sotamies Ryan
Viihdyttävä, hyvä leffa ja hyvät näyttelijät, mutta ei tarjoa mitään erikoista
-Alkuperäiset star wars-leffat

mä en oo ikinä oikein pitäny Woody Allenin käsikirjoitamista tai näyttelemistä leffoista. Hirvee hehkutus aina leffa-arvosteluissa ja sitten ensimmäisen vartin katsomisen jälkeen joutuu itse toteamaan yhtä p****ksi kuin ne muutkin:D

Pientä nostoa, olen näköjään täällä Dieseliäkin aikoinaan puolustellut, turhaan. Kubrick ei iske vieläkään millään teoksellaan, jonkun mielestä nero, minusta yliarvostettu, koska ei saa erityisempiä tuntoja aikaiseksi leffoillaan.

Mielestäni Denzel Washington on yliarvostettu, aina samat ärsyttävät manööverit, samantyylinen pukeutuminen lähes joka elokuvassa(joo tosi tärkeetä) rooleissaan lähes aina samanlainen.

Suositut

Back
Ylös Bottom