Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä muuten ajattelen myös noin. Jostain syystä ei oikein iske, vaikka ton tyylisistä yleensä tykkäänkin. Kai mä haluan olla jollain tavalla rebel ja kulkea vastavirtaan. No joo. Eniten ärsyttää se, että ne on aivan liian pitkiä. Oliskohan ollu kuninkaan kalu, jota katsoessani meinasi hermot mennä. Ensinnäkin tylsistyin, ja kun luulin leffan lopultakin loppuvan, niin ei. Sitä vain venytettiin ja venytettiin.Olet varmaan ainut ihminen maailmassa, joka ajettelee noin :D
Eihän me voida arvostella näyttelijää sen mukaan, minkälaisia rooleja hänelle on kirjoitettu. Ei se tee näyttelijästä yliarvostettuja, jos hän esittää elokuvissa aina samankaltaista roolia. Se taas tekee jos uber paska näyttelijä on jossain huippuleffassa. Diesel on ollut ällistyttävästi megaluokan leffoissa, vaikka on näyttelijänä aivan sukka.
Aliarvostetuista näyttelijöistä itse nostaisin esiin muutaman: Steve Buscemi, Peter Stormare, Cuba Gooding Jr, Gary Oldman, Benicio Del Toro...
Niinku joku tossa jo sano ni tää Seinfeld on kyllä ehdottomasti maailman yliarvostetuin sarja. On toiminu hyvänä unilääkkeenä mutta ei koskaan komediana. :D