Yliarvostetuimmat leffat(ja näyttelijät)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wasted
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
JA YLIYLIYLIYLIYLIARVOSTETUIN on quentin tarantino or what eva!!
kaikki leffat samalla vitun tilulilu epsanjakitara kaavalla, god dammet!!

:curs:

Helvetti.. Ei olis pitäny avata tätä threadia!! :wall:

Huh huh.. Quentinin leffoissa on henkilöhahmoissa hiukan enemmän syvyyttä.. Eihän sitä kaikki nyt voi tietenkään ymmärtää..

Se on makuasia sano koira kun persettään nuoli, mut vittu kelaa nyt tota juttu minkä sä heitit.. Ootko sä ikinä kattonut Pulp Fictionia? Quentin on raapustellut siihen leffaan sellasen jäbän kuin Vincent Vega.. Siinä on niin kylmäpäinen runkkari.. Miten siitä voi olla pitämättä?

Reservoir Dogs.. Tarviiko mun sanoo enempää?

No joo, katsele sä vaan Pearl Harboria.. Mä meen lämpimään suihkuun puree ranteet auki... Niin kovin toi sun teksti mut masens...

Fight Club oli itsellä sellainen, ei sitten millään pystynyt ymmärtämään mitä n. 99.X% leffan nähneistä siitä oikein löysi ..

Mitäs helevettiä? Kaikkien aikojen leffoja! Oon kattonut kymmeniä kertoja. Parempaa dialogia saa sitten kyllä hakea. Ja Nortonin Edward on ihan kurgo.

Ja sieltä vitummasta päästä olevat näyttelijät: valtaosa suomalaisista näyttelijöistä on aivan saatanan kankeita yhden ilmeen/roolin ihmeitä. Tosin johtunee pitkälti myös siitä, että suuri osa suomalaisista leffoista on täyttä kuraa. Jasper Pääkköstä ei tarvinne mainita erikseen, mutta se jätkä on täysin lahjaton. Ulkomaisista "näyttelijöistä" Baldwinin lahjaton veljessarja on kyllä loistanut paskuudellaan. Pauly Shore ja Adam Sandler on kyllä sitten kaikkien aikojen paskimpia "koomikkoja". Seinfeld tietenkin täys paska.

:curs:
No joo, katsele sä vaan Pearl Harboria.. Mä meen lämpimään suihkuun puree ranteet auki... Niin kovin toi sun teksti mut masens...

Mniska
Kaikki hollywood leffat ja amerikkalaiset paskat!!!

mä oon kuullu ton reservoir dogs jutun muutamilta kavereilta, ja sanoivat että on hyvä jne.
mä kun sen näin niin jumalauta et oli TYLSÄ, ne kamut sano luultavasti siksi sitä hyväksi kun jonkun isoveli oli kuullut taas jonkun isoveljeltä et se on niin hyvä.

Ehdottomasti yliarvostetuimmat leffat ovat Taru Sormusten Herrasta Kaksi Tornia ja Kuninkaan Paluu. Siis itse pidin todella paljon ensimmäisestä TSH elokuvasta, mutta 2. ja 3. osa olivat pettymyksiä. Sitten se kolmonen meni vielä pokkaamaan n. 100 oscaria, jotka olisivat kuuluneet 1. osalle. No, siinä palkittiin vissiin koko elokuvasarja kerralla...

mä oon kuullu ton reservoir dogs jutun muutamilta kavereilta, ja sanoivat että on hyvä jne.
mä kun sen näin niin jumalauta et oli TYLSÄ, ne kamut sano luultavasti siksi sitä hyväksi kun jonkun isoveli oli kuullut taas jonkun isoveljeltä et se on niin hyvä.

Höpöhöpö, Reservoir Dogshan on hyvä leffa mahtavalla dialogilla ja asenteella. Tylsä? Seuraa avoimin mielin, eikä valmiiksi negatiivisesti. Itse vihasin Fight Clubia ensimmäisellä kerralla, koska vihasin sitä jo ennen sen näkemistä. Nyt se on uskomattoman hyvä leffa.

Pulp Fiction menee silti niukasti ohi Reservoir Dogsinkin, sillä käsikirjoitus on parempi.

Osa Hitchcockin elokuvista on yliarvostettuja. Esim. Vertigon päälle on kusastu urakalla loppupuolella ja muutenkin osa miehen elokuvista päättyy surkeasti. Toki mukana on pari helmeä, mutta kuitenkin.

mun omat suosikkinäyttelijät eli Pacino,De Niro ja Depp on täällä haukuttu lyttyyn jo ekalla sivulla :D hyvä hyvä...

jaa niitä yliarvostettuja...Orlando Bloom

En ole koskaan tajunnut, mitä porukka näkee Esko Salmisessa. Tyyppi nostetaan jatkuvasti jalustalle, kun etsitään Suomen parasta miesnäyttelijää. Vetää jokaisen roolinsa samalla ylidramaattisella ja uhoavalla kesäteatteriasenteella.

Toinen hyväkäs on Mikko Leppilampi, jonka vino hymy tulee vastaan jokaisen lehden sivulta. Lahjat viittaavat enempi varastotyöntekijän hommiin. Kenen mielestä Mikon suoritus Helmiä ja sikoja -leffassa oli oikeasti Jussin arvoinen?

Sitten on vielä Peter Franzen, joka kyllä näyttelee kylähulluja 'ihan kivasti', mutta siihenpä se sitten jääkin. Jätkä madaltaa ääntään melkein jokaisessa leffassa. Rukajärven tie ja sivurooli Irtiottoja-sarjassa ovat uran pohjanoteerauksia. Parhaimmillaan CSI-sarjan ruumiina.

Hohto on siitä omituinen kyhäelmä, että se perustuu maailmankaikkeuden naiivimman kauhun kirjoittajan Kingin novelliin ja sen on ohjannut uber paska Kubrick. Leffa taas ihan mahtava.

Naivi? Kuinni? Mielestäni hän on yksi Amerikan merkittävimmistä kirjailijoista. Kingihän on aivan mahtava ihmiskuvaajakin. Epätasainen tuotanto, joka sisältää lukuisia helmiä (The Shining, The Body, Pet Sematary, Misery, Hearts in Atlantis, The Shawshank Redemption) ja sitten aivan joutavaa ö-luokan paskaa, joissa Pez-karkkilelu tappaa kaikki vastaantulijat. Kingin kannattaisi kyllä pysytellä kirjailijana, sillä miehen elokuvaohjaukset (mm. oma versio Hohdosta) ovat ajanhukkaa.

Mikäs Kubrickista tekee niin paskan? Esim. Lolita, Eyes wide shut, Full metal jacket, The Shining. Kaikki omalla tavallaan merkkiteoksia. Kubrick on ohjannut muutakin kuin sen iänikuisen Kellopelin.

[J/L];1173501 sanoi:
Osa Hitchcockin elokuvista on yliarvostettuja. Esim. Vertigon päälle on kusastu urakalla loppupuolella ja muutenkin osa miehen elokuvista päättyy surkeasti.

Tarkennuksia, perusteluja, ihan mitä tahansa, kunhan oikaiset väärän mielipiteesi. ;) :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihmettelen suuresti,että kukaan ei ole maininnut viellä herra nimeltä Adam Sandler.Raivostuttavampaa tyyppiä saa hakemalla hakea:urjo:

Ihmettelen suuresti,että kukaan ei ole maininnut viellä herra nimeltä Adam Sandler.Raivostuttavampaa tyyppiä saa hakemalla hakea:urjo:

....Pauly Shore ja Adam Sandler on kyllä sitten kaikkien aikojen paskimpia "koomikkoja"...

Muutama posti ylöspäin... ;)

Olen tyrmistynyt! Missä on Seagal? :D
(Yli)Arvostaako joku Seagalia? :rolleyes:

Jasut sun muut suomalaiset paskat on jo mainittu joten ei niistä enempää.

Leffoista legendaariset Citizen Kanet, Hohdot ja Linnut ym.
Kubrickin jotkin leffat, kuten Avaruusseikkailu 2001. Miksi sitä acid trippiä avaruuuden syövereihin pitää näyttää puoli tuntia?

Tarantinolla joitain hyviä leffoja. Osa taas tylsää skeidaa. Kuten täällä jotku on jo maininnu.

Tv-sarjoista ehdottamasti 24 ( montas kautta niitä nyt olikaan? ) ja Deadwood.

[J/L];1170417 sanoi:
Avaruusseikkailu 2001 on TEH yliarvostetuin elokuva. En tunne ketään ystäväpiiristä, joka vilpittömästi pitäisi tästä leffasta, vaikka se on kaikkien sci-fien äiti. Uskomattoman tylsä ja mitäänsanomaton. :zzzz:

Muuten Kubrickit uppoo kuin häkä.

Tätä on niiiin pakko kommentoida. Jaa että tylsä ja mitäänsanomaton... Kyllä varmaan tälle hollywoodräiskintä-sukupolvelle, joka ei jaksa kattoo leffaa jonka juoni vaatii vähän ajattelemista. Mitäs luulet kuinka monta prosenttia elokuville elävistä ihmisistä tykkää tosta verrattuna tavallisiin leffassakävijöihin? Määpäs sanon, että toi leffa on aliarvostettu, fo shizzle :worship:

Adam Sandler on jollain omituisella masokistisella tavalla hauska näyttelijä. Esim. Little Nicky ja Happy Gilmore oli ihan hauskoja pätkiä. Helvetin omalaatuinen tyyppi se on, mutta ihan hauskaa vaihtelua normaaliin. Onneks se ei kuitenkaan tee paljon leffoja. ;)

Yli-arvostettuja mielestäni:
Keanu Reeves(yksi ilme ja se kuluu loppuun Matrixeissa)
Leonardo DiCaprio(Maailma sexyin mies? Salli mun nauraa)
Tom Hanks(Sitä miestä ei vaan voi ottaa missään roolissa tosissaan Forrest Gumpin jälkeen)
Randy & Dennis Quaid(En koskaan erota näitä toisistaan)
Tobey Maguire(Kalansilmäinen, ärsyttävä, vinkuva sössöttäjä. Raiskasi Hämähäkkimiehen niin täysin)
Jasper Pääkkönen(Juu, olen niin vitun söpö että..)

Kaikista muista olen samaa mieltä, paitsi Keanu Reevesistä. Randy ja Dennis Quaid olis kyllä todellakin saanut jättää sekaantumatta elokuvabisnekseen... :lol2:

Yksi uusi:
ROBIN WILLIAMS. Mun mielestä toi on über ärsyttävä näyttelijä. Se leuka, ja ne virnistelyt... argh. :curs:
RobinWilli_Grani_9048150_400.jpg

Ehdottomasti yliarvostetuimmat leffat ovat Taru Sormusten Herrasta Kaksi Tornia ja Kuninkaan Paluu. Siis itse pidin todella paljon ensimmäisestä TSH elokuvasta, mutta 2. ja 3. osa olivat pettymyksiä. Sitten se kolmonen meni vielä pokkaamaan n. 100 oscaria, jotka olisivat kuuluneet 1. osalle. No, siinä palkittiin vissiin koko elokuvasarja kerralla...
koko sarja ihan yliarvostettua:curs:

Donnie Darko - mukasyvällistä paskanjauhantaa, jossa ei tiedä onko siinä tahallaan tehty paska leffa. Menee samaan sarjaan perhosvaikutuksen kanssa siinä, ettei tarinan pseudotiede kestä minkäännäköistä pohdintaa.

Yliarvostetuin näyttelijä on mielestäni Julia Roberts.

Ärsyttää jo kun joka ikisessä leffassa vaikuttaa olevan sen naama ja ylileveä hymy! :curs:

Back
Ylös Bottom