Yleisurheilun MM-kisat Berliinissä 15.8-23.8

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No ehkä noi on toisille meistä piirikunnallisia :hyvä:

14.6.
Berliini
86,53/1.
21.6.
Bergen
86,78/1.
28.6.
Pihtipudas
86.47/1.
3.7.
Oslo
84,63/1

Ei toi tulostaso ole mikään päätähuimaava tällä kaudella, se on se pääasia, ei se, meneekö tunnekuohussa joku kisan nimi oikein:rolleyes:

Mulle on turha selittää, etten keihäänheitosta tilastotietoa tiedä jne. jne. pystyn vaikka ulkoa luettelemaan Zeleznyn ja kumppaneiden 10 parhaat heitot päivämäärineen kaikkineen. Jos en tilastoja tietäisi, en myöskään esittäisi kritiikkiä.

14.6.
Berliini
86,53/1.
21.6.
Bergen
86,78/1.
28.6.
Pihtipudas
86.47/1.
3.7.
Oslo
84,63/1

Ei toi tulostaso ole mikään päätähuimaava tällä kaudella, se on se pääasia, ei se, meneekö tunnekuohussa joku kisan nimi oikein:rolleyes:

Mulle on turha selittää, etten keihäänheitosta tilastotietoa tiedä jne. jne. pystyn vaikka ulkoa luettelemaan Zeleznyn ja kumppaneiden 10 parhaat heitot päivämäärineen kaikkineen. Jos en tilastoja tietäisi, en myöskään esittäisi kritiikkiä.

Itse varmaan tajuat että tänä vuonna keppi ei ole lentänyt oikeestaan kellään mitenkään päätähuimaavasti.
Pitkämäki on tällä kaudella nakutellu tasasia heittoja joka kisassa ja ollut kiistatta Thorkilsenin kanssa kauden ykkösheittäjiä. Eli ihan turhaan jauhat jotain ihan ihme skeidaa siellä. (muista että pitkämäki oli tässä mm kisassa sairaana).

Tähän keskusteluun on nyt ihan turha ottaa mitään zeleznya ja hänen heittojaan,nyt ollaan 2009 vuodessa ja näillä heittäjillä mennään.

Itse varmaan tajuat että tänä vuonna keppi ei ole lentänyt oikeestaan kellään mitenkään päätähuimaavasti.
Pitkämäki on tällä kaudella nakutellu tasasia heittoja joka kisassa ja ollut kiistatta Thorkilsenin kanssa kauden ykkösheittäjiä. Eli ihan turhaan jauhat jotain ihan ihme skeidaa siellä. (muista että pitkämäki oli tässä mm kisassa sairaana).

Jep, kuten aikaisemmin jo mainitsin, ovat nuo kisan jälkeiset viestit, pettymyksen vallassa kirjoitettuja vuodatuksia, ei kiveen hakattuja totuuksia.

Kyllä, on ollut ykkösheittäjä, mutta jättikaaret uupuvat. Tämä on tavallaan ongelma kaikilla suomalaisilla tällä hetkellä. Tulostaso ei maailmallakaan ole kummoinen nytten, mutta yleensä kisat ratkeaa juurikin niillä parilla kunnon niitillä. Sellainen tuloskunto pitäisi saada nyt ulos ukoista.

Ja Pitkämäki ei ole edes pettynyt hmm...

Tajuatko, että Pitkämäki oli oikeesti lähes täysin rampana tuolla kisoissa, monta päivää sairaana ja lähes kaikki paskat sattu just nyt kohalle. Eikö tuo Kangaskin sanonu, että mikä muu kisa tahansa kun tää ois ollu, niin Pitkämäki ei ois heittäny ollenkaan.

Järvenpään ja Wirkkalan sen sijaan täytyy olla pettyneitä.

Hannu Kangas lopettaa lajivalmentajana? Olipa taas karu päätös näille kisoille. Voi sitä syksyn piinapenkkiä noille osallisille. "KEIHÄSFIASKO" "KEIHÄSKATASTROFI" jne...

Alkaa mun puolesta olee taputeltu tää threadi. Ei tätä pysty enempää.

Jep, kuten aikaisemmin jo mainitsin, ovat nuo kisan jälkeiset viestit, pettymyksen vallassa kirjoitettuja vuodatuksia, ei kiveen hakattuja totuuksia.

Kyllä, on ollut ykkösheittäjä, mutta jättikaaret uupuvat. Tämä on tavallaan ongelma kaikilla suomalaisilla tällä hetkellä. Tulostaso ei maailmallakaan ole kummoinen nytten, mutta yleensä kisat ratkeaa juurikin niillä parilla kunnon niitillä. Sellainen tuloskunto pitäisi saada nyt ulos ukoista.

Näin on. Järvenpäätä voi kritisoida ihan aiheesta,mutta pitkämäki jätetään rauhaan ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hannu Kangas lopettaa lajivalmentajana? Olipa taas karu päätös näille kisoille. Voi sitä syksyn piinapenkkiä noille osallisille. "KEIHÄSFIASKO" "KEIHÄSKATASTROFI" jne...

Alkaa mun puolesta olee taputeltu tää threadi. Ei tätä pysty enempää.

Jompi kumpi noista sanoista tulee oleen lööpeissä huomenna + joku Pitkämäen irvistyskuva.

Joo. Berliinin hommat on taputeltu.

menihän nää kisat on oikeestaan ihan vituiks koko porukalta.kävelijäpoika tais olla ainoa joka paransi ennätystään,joten kympin suoritus,enempää ei voi vaatia. (ei muuten itse asiassa ollut,eriksson paransi kanssa)
keskisalo ok,tosin olisin odottanut ennätystä,mutta sijoitus hyvä.

turistijoukkue oli matkassa ja tulos on sen mukainen.

Wirkkala sano haastattelussa että "ei vain syttynyt tänään". Vittu siis, miten voi olla syttymättä kauden tärkeimpään kisaan. Ei helevetti. Toivottavasti oli Teemu-pojan viimeinen arvokisamatka. Ei mitään tommoselle vässykälle enää.

http://www.mtv3.fi/urheilu/mmyleisurheilu/uutiset.shtml/arkistot/mmyleisurheilu/2009/08/937973

Keihäänheiton lajivalmentaja Hannu Kangas on sunnuntain katastrofaalisen MM-finaalin jälkeen murtunut mies.

- Katson itseäni peiliin. Voi olla, että jätän paikkani. Olen ollut neljä vuotta rakentamassa tätä poikien kanssa, Kangas sanoi allapäin Ylen haastattelussa.

- Ehkä mitä mulla on annettavaa, on annettu. Mietin todella tarkasti mitä teen, että jatkanko lajivalmentajana.

Ehkä se on hyvä, että saadaan uusia tuulia tähänkin?

http://www.youtube.com/watch?v=tpfYwpmsEyU
Dokkari seposta oikeasta keihään heittäjästä, blogissa kertoo varmasti miten itse heitti vaikka ilman heittokättä 83m. Näin isoa pettymystä ei oo urheilussa tullut pitkään aikaan. Huuhuhuh että ketuttaa.

Helvetin hyvä dokkari Seposta ja ymmärtää, miten paikat paskana kaveri oikein heitti mitaleja :worship:

Puolet keihäsmiehistämme kuitenkin silmin nähden tyytyväisiä ja lajivalmentaja kuitenkin murheen murtama? Eikös tuo kerro jotain päivän tuloksesta itse urheilijoiden vinkkelistä, jos ei nyt olla tyypillisen tulosorientuneita tällä kertaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom