Yleisurheilun MM-kisat Berliinissä 15.8-23.8

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tahaton repeäminen edellisen kuvan Trammellille, joka näyttää uivan maaliin. :D

Ehkä alkaa väsymys näkymään tjsp.. :jahas:

Pakko olla hoikassa kunnossa lajin puolesta. Pituutta muuten yli 190cm!

Seurusteleeko toi Vlasic? Ois siisti tietää millanen rimpula sen mies on...

Oon varmaan astetta urpompi jätkä, mutta mulla kyllä nousee syke aina ihan vitusti katto selostettuja YU-suorituksia sitten YouTubesta, telkasta uusintana tai oikeasti suorana. Jos olisin sydänpotilas en vois varmaan kattoo urheilua ees dioina!! Täytyy kyl myöntää, että jääkiekko on aika ajoin se pahin. Siinä vasta rinnasta parhaimmillaan puristaakin...

Mistä muuten johtuu, et esim. Pitkämäki ei millään paranna 2005 tehtyä ennätystä?
Mistään en kyllä mitään tiedä, mutta toi keihäänheitto taitaa olla todella herkkä laji tekniikan suhteen. Terolla on viime vuodet oikeastaan koko ajan ollut jotain ongelmaa tekniikassa. Ei se keppi silloin lennä, vaikka kuinka olisi kunto kohdillaan.

Sitä en kyllä tiedä, että miksi Pitkämäki ei saa sitä tekniikkaa pysymään kasassa vähän luotettavammin.

Salaliittoa! Huijausta! Alle 19sek meni, varmasti!

psssssst. ;)

Liitteet

• bolt.webp
    bolt.webp
    24,7 KB · Katsottu: 557

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Juusela on vaan yksinkertaisesti ihan väärässä paikassa. Se kysyy sen mitä on etukäteen päättänyt, eikä oo yhtään perillä miten tollanen henkilökohtainen haastattelu suorituksen jälkeen pitäis hoitaa. Bubikin oli ihan eri tavalla mukana niissä haastateltavan tunnelmissa. En myöskään ymmärrä miksei YLE voi palkata suoraan vaikka ulkomaalaista tai vähintään englanninkielentaitoista tonne suorittamaan noita kansainvälisiä haastatteluja. Kääntää osais kuka tahansa, vaikka Tapsa...

Kyllä juusela on ollu aika kujalla tuo tuutti kädessä radan varressa. Isinbajevan haastattelu meni kyllä ihan yli kun työnsi tötteröä naamalle niin innokkaasti, mutta kyllä tuo evilä tuntuu leijuvan välillä jossai pilvissä. Melkonen niki :david: juusela

Bolt on eri planeetalta :D täytyy myöntää että kamera mies osasi hyvin kuvata blankan voitto tuuletusta.. :D

Saakeli kun menit tämänkin ilon pilaamaan!! Ennen niin nätti Blanca toi tänään mieleeni sen Myyrä -piiretyn kalan. Sen kalan, joka nielaisi Myyrän sateenvarjon.

Mäkin olen fanittanu Blankaa vuosikaudet ja pitäny erittäin kauniina, mutta nyt tänään tätä ketjua selanneena luin ton kommentin ja koko korkeuskisan ajan aina Blankan ilmestyessä ruutuun tuli samantien mieleen toi vertaus. Eikä sitä saanut mitenkään mielestä... damn :curs:

Sama. Ton uran ainut kunnon saavutus on onnistuminen Helsingissä kun kaikki muut mokas. Jotenki h*lvetin ylpeältä kaverilta tuntuu toi Evilä. En tykkää enkä kannusta (no ehkä vähän kun on suomalainen kuitenkin).

Joo, tän iltanen purkaus oli viimenen niitti arkkuun. Itseluottamusta saa olla, mutta tuosta kaverista pursuaa jo melkoinen ylimielisyys. Ammattilaisurheilija hoitaa haastattelut ilman tollasta riehumista vaikka kysyttäs kuinka hölmöjä.
Käyttäs tonkin energian niihin hyppyihin eikä turhaan uhoomiseen kentän ulkopuolella.
Paljon mieluummin kuuntelen "selittelyjä" että mikä meni vikaan, kun tollasta meuhkaamista toimittajalle. :david:

Oon varmaan astetta urpompi jätkä, mutta mulla kyllä nousee syke aina ihan vitusti katto selostettuja YU-suorituksia sitten YouTubesta, telkasta uusintana tai oikeasti suorana. Jos olisin sydänpotilas en vois varmaan kattoo urheilua ees dioina!! Täytyy kyl myöntää, että jääkiekko on aika ajoin se pahin. Siinä vasta rinnasta parhaimmillaan puristaakin...

Tässä toinen urpo. Syke nousee eniten suorissa lähetyksissa, mutta tunnetta on eniten kun vuosien päästä kattoo uusintana Tubesta noita Suomen riemunhetkiä, lätkän onnistumiset Mertarannan selostamana tai yleisurheilun voittoheitot.
Toisinaan saattaa jopa karpalo vierähtää silmäkulmalle kun näitä katsoo...

Parviainen -99
Pitkämäki -07

Noista voisi Suomen keihäsmiehet ottaa mallia perjantaina ja sunnuntaina...

Kyllä syke nousee ainakin just tossa lätkässä, varsinkin jos suomi pelaa jatkoajalla

eniten kylmiväreitä tuo Keskisalon kulta em206. niin harvinaisa herkkua..

Todellakin! Reilu kolme vuotta sitten sen juoksun jälkeen sanoin:

Mitnick sanoi:
Mä en oo eläny näiden suurten suomalaisten juoksijoiden aikana enkä oo koskaan ollu todistamassa niitä hienoja saavutuksia, mutta jotenki tuli sellaset ihme vibat sen viimesen kierroksen aikana, ihanku olisin ollu todistamassa jotain menneisyyden suurta saavutusta Oli se vaan niin iso paukku!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom