Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijaa, suoraan perseeseen:D
Blanka![]()
Liian laiha toi Blanka. 5-10kg enemmän niin olis aika![]()
Pakko olla hoikassa kunnossa lajin puolesta. Pituutta muuten yli 190cm!
Mistään en kyllä mitään tiedä, mutta toi keihäänheitto taitaa olla todella herkkä laji tekniikan suhteen. Terolla on viime vuodet oikeastaan koko ajan ollut jotain ongelmaa tekniikassa. Ei se keppi silloin lennä, vaikka kuinka olisi kunto kohdillaan.Mistä muuten johtuu, et esim. Pitkämäki ei millään paranna 2005 tehtyä ennätystä?
Saakeli kun menit tämänkin ilon pilaamaan!! Ennen niin nätti Blanca toi tänään mieleeni sen Myyrä -piiretyn kalan. Sen kalan, joka nielaisi Myyrän sateenvarjon.
Sama. Ton uran ainut kunnon saavutus on onnistuminen Helsingissä kun kaikki muut mokas. Jotenki h*lvetin ylpeältä kaverilta tuntuu toi Evilä. En tykkää enkä kannusta (no ehkä vähän kun on suomalainen kuitenkin).
Oon varmaan astetta urpompi jätkä, mutta mulla kyllä nousee syke aina ihan vitusti katto selostettuja YU-suorituksia sitten YouTubesta, telkasta uusintana tai oikeasti suorana. Jos olisin sydänpotilas en vois varmaan kattoo urheilua ees dioina!! Täytyy kyl myöntää, että jääkiekko on aika ajoin se pahin. Siinä vasta rinnasta parhaimmillaan puristaakin...
Oon varmaan astetta urpompi jätkä, mutta mulla kyllä nousee syke aina ihan vitusti katto selostettuja YU-suorituksia sitten YouTubesta, telkasta uusintana tai oikeasti suorana. Jos olisin sydänpotilas en vois varmaan kattoo urheilua ees dioina!! Täytyy kyl myöntää, että jääkiekko on aika ajoin se pahin. Siinä vasta rinnasta parhaimmillaan puristaakin...
eniten kylmiväreitä tuo Keskisalon kulta em206. niin harvinaisa herkkua..
Mitnick sanoi:Mä en oo eläny näiden suurten suomalaisten juoksijoiden aikana enkä oo koskaan ollu todistamassa niitä hienoja saavutuksia, mutta jotenki tuli sellaset ihme vibat sen viimesen kierroksen aikana, ihanku olisin ollu todistamassa jotain menneisyyden suurta saavutusta Oli se vaan niin iso paukku!