- Ikä
- 38
Aivan uskomatonta ja vielä lievään vastatuuleen ![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-0.3paljonko oli tuulilukemat? En älynnyt katsoa.
Meedio:D
Aivan älytön aika kyllä häneltäkin. Mutta kyllä se Bolt on hehkutuksensa ansainnut.Itse lähtisin hehkuttamaan enemmän tuota Alonso Edwardia, s -89. Juoksi paremmin, kuin Bolt saman ikäisenä
Ja nyt 21v Brathwaite voitti kymppiaidatAivan älytön aika kyllä häneltäkin. Mutta kyllä se Bolt on hehkutuksensa ansainnut.
Mitä on tapahtunut pikajuoksulle? Bolt on 23-vuotiaana täysin ylivoimainen. Kakkosena on 19-vuotias. Mikä on muuttunut, kun nuoret vetää jo tuossa iässä vanhemmista ohi niin heilahtaa?
Jos tämä tulos oli Tommin mielestä ihan jees ja odotusten mukainen niin hyvä homma ettei tule pettymyksenä. Typerä toimittaja varmaan odotti Kalevan kisojen 819 kaltaista tulosta. Suomi-Ruotsi ottelussa on sitten ne kauden päätavoitteet ja venymisen paikat.
Outo skitsahtaminen IMO. Kuitenkin kauden tärkein kisa, jossa myös kauden parhaimpaan pitäs pystyä. Kauden kolmanneksi parhaimmalla tuloksella turha puolustella mitään mun mielestä. Itse ainakin ootin kovempaa tulosta Evilältä ja selkeää finaalipaikkaa.