Yleisurheilun MM-kisat Berliinissä 15.8-23.8

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Niin älytön maailmanennätys että oksat pois.. Jätti sitte 19.20-alkuiset kokonaan välistä:) Molempia juoksuja paransi 0.11sekkaa ME-tulosta. SE on käsittämätöntä se. Ja ihankuin 200m maailmanennätys ei aluksi muka ollu hirveän kova..

Itse lähtisin hehkuttamaan enemmän tuota Alonso Edwardia, s -89. Juoksi paremmin, kuin Bolt saman ikäisenä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Harva tekee itsestään historiankirjoihin jäävän legendan, Bolt teki sen ennen kuin ehti täyttää 23. Ei voi kun nostaa hattua, on se järkyttävän kova juoksija. :wtf:

Kova poika sekin juoksemaan mutta lienee aika helppo sanoa että noihin Boltin aikoihin ei oo silläkään asiaa urallaan. :D Toivottavasti oon väärässä ja saadaan Boltille kunnon haastaja. Eikös tämä Bolt kärsinyt loukkaantumisista pari-kolme vuotta sitten jonka takia kehitys oli sitten näinkin "hidasta"?

Kyllä se Boltti tosiaan juoksee vielä 200 metriä alle 19 sekunnin. Hyvät myötäset ja loukkaantumisvapaa kausi alle, niin eiköhän se ole siinä. Ensi vuotta odotellessa. Tänä vuonna saattaa vielä jossain gp-kisassa hätyytellä 19,10:n alitusta.

Itse lähtisin hehkuttamaan enemmän tuota Alonso Edwardia, s -89. Juoksi paremmin, kuin Bolt saman ikäisenä
Aivan älytön aika kyllä häneltäkin. Mutta kyllä se Bolt on hehkutuksensa ansainnut.

Mitä on tapahtunut pikajuoksulle? Bolt on 23-vuotiaana täysin ylivoimainen. Kakkosena on 19-vuotias. Mikä on muuttunut, kun nuoret vetää jo tuossa iässä vanhemmista ohi niin heilahtaa?

Aivan älytön aika kyllä häneltäkin. Mutta kyllä se Bolt on hehkutuksensa ansainnut.

Mitä on tapahtunut pikajuoksulle? Bolt on 23-vuotiaana täysin ylivoimainen. Kakkosena on 19-vuotias. Mikä on muuttunut, kun nuoret vetää jo tuossa iässä vanhemmista ohi niin heilahtaa?
Ja nyt 21v Brathwaite voitti kymppiaidat

Jos tämä tulos oli Tommin mielestä ihan jees ja odotusten mukainen niin hyvä homma ettei tule pettymyksenä. Typerä toimittaja varmaan odotti Kalevan kisojen 819 kaltaista tulosta. Suomi-Ruotsi ottelussa on sitten ne kauden päätavoitteet ja venymisen paikat.

Outo skitsahtaminen IMO. Kuitenkin kauden tärkein kisa, jossa myös kauden parhaimpaan pitäs pystyä. Kauden kolmanneksi parhaimmalla tuloksella turha puolustella mitään mun mielestä. Itse ainakin ootin kovempaa tulosta Evilältä ja selkeää finaalipaikkaa.

boltr.png

Tollanen löyty :D

Outo skitsahtaminen IMO. Kuitenkin kauden tärkein kisa, jossa myös kauden parhaimpaan pitäs pystyä. Kauden kolmanneksi parhaimmalla tuloksella turha puolustella mitään mun mielestä. Itse ainakin ootin kovempaa tulosta Evilältä ja selkeää finaalipaikkaa.

Eiköhän siinä vaan purkautunu kova lataus melkoisena pettymyksenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom