Yleinen lemmikkikeskustelu

Mulla on 10 kk vanha jackrussellinterrieri :love: . Vaikka se on kooltaan pieni, niin luonteeltaan se on kuin iso koira. Tunnin lenkki menee ihan kevyesti, enemmin varmaan emännällä loppuu kunto kun koiralla.. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riksu sanoi:
Mulla on 10 kk vanha jackrussellinterrieri :love: . Vaikka se on kooltaan pieni, niin luonteeltaan se on kuin iso koira. Tunnin lenkki menee ihan kevyesti, enemmin varmaan emännällä loppuu kunto kun koiralla.. ;)

Joo noi kääpiökoirat näkee peilistä leijonan ku ne kattoo kuvaansa.

Nimim. Kokemusta 2 dobberista ja kääpiöpinseristä

Meiltä löytyy reipas sakemannipoika. Toinen on tilauksessa vuoden-parin sisään. Kuvaa en valitettavasti osaa laittaa (tai lieneekö mulla oikeuksiakaan siihen olisi?).

Laitetaanpas kuva otuksesta joka muutti käsitykseni kissoista...
Olin ennen kissanvihaaja joka ei voinut sietää kissoja kunnes avovaimo otti kissan seurakseen armeijassa ollessani. Kyllä tuo onneton rääpäle on mun sydämen valloittanut :haart:

Otus on löytöeläinkodissa olleesta pentueesta pelastettu ja nimeksi tuli Batman. Batman ei osaa naukua ja miukua oikein vaan ääntely on sellaista epämääräistä äkinää :) Leikkiä se jaksaa vaikka maailmantappiin. Ja noutaa erilaisia leluja kuin koira.. Onko tuo noutaminen kuinka outoa?? Itse en vain ole tavannut ennen kissaa joka sitä tekee..

Liitteet

• pätykkä.jpg
    pätykkä.jpg
    17,9 KB · Katsottu: 606
Tässä kuvia Vertistä. Italianvinttikoira siis, nyt 10 viikoa vanha.

Liitteet

• vertti2.jpg
    vertti2.jpg
    105,4 KB · Katsottu: 299
  • vertti uteliaana.jpg
    vertti uteliaana.jpg
    60,7 KB · Katsottu: 331
  • vertti istuu.jpg
    vertti istuu.jpg
    52 KB · Katsottu: 315
  • vertti syö kaapinovea.jpg
    vertti syö kaapinovea.jpg
    70,1 KB · Katsottu: 451
Saan jatkuvasti kuulla omistavani "vitun villakoiran", varsinkin miehet suhtautuvat rotuun kuin pikkuneitien prinsessabarbeihin. Rodun maine nyt on mitä on, mutta itselle se oli ainoa valinta, kun en halunnut koirankarvoja joka paikkaan, mutta rodun piti kuitenkin olla helposti koulutettavissa ja pirteä lenkkeilykaveri. Näyttelyitä vihaan yli kaiken enkä omaa koiraani leikkaa IKINÄ villakoiratyyliin, vaan annan sen muistuttaa sekalaista karvakasaa. Virtaa ja luonnetta 7 kk:n ikäisestä pennusta löytyy, mutta on kuitenkin todella tottelevainen, yleensä. Nyt, kun neidillä on ensimmäiset juoksut, meillä on hieman eri käsitys käskyistä: koiran mielestä "istu" = nuolen omaa pyllyäni, "lähdetään ulos" = kivaa, housut otetaan pois ja voin nuolla omaa pyllyäni, "laitetaan housut jalkaan" = pyörin ympyrää, kunnes pystyn nuolemaan omaa pyllyäni, "tule tänne" = juoksen ihanan uroskoiran matkaan ja annan sen nuolla omaa pyllyäni, "odota" = istahdan maahan nuolemaan omaa pyllyäni...jne. Yh. Hermot meinaa mennä.

Liitteet

• muusa7kk.jpg
    muusa7kk.jpg
    7,5 KB · Katsottu: 422
ttopi sanoi:
Meillä on kotona lapinkoira Jehu.

Meilläkin on Jehu ja Järkäle...

Jehu on toi taaempi ja Järkäle tuo pikkupötkäle on Järkäle...
Tosin tällä hetkellä Järkäle on jo isompi ku Jehu... Heinäkuun puolivälissä tulloo uus otus.

DSC03228.jpg

Ja onhan meillä toki kissakin Nimeltä Arvi

Dsc01345.jpg

Pitäähän sitä tällekin puolelle laittaa omista elikoista kuva ... eli minulla on noi kaksi retkua ja koira ... sekä sellainen lasihökötys jossa uiskentelee joitakin kaloja :D Koirasta on uudempi kuva tosa avatarissa ... ikää kissoilla 7 ja liki 2 vee ... ja rwu:lla 9 kk ja 2 viikkoa

kissatjakoira.jpg

Dr_Anabolic sanoi:
Aika paljon kissa-ihmisiä täällä. Meillä on 9 kk vanha dobberiuros, joka on tuotu Virosta. Kiltti, mutta itsepäinen...

Dobberit on luonnollisena niin nättejä. Toivottavasti tuo leikattujen maahantuontikin kiellettäisi. :itku:

Rotikatkin on yhtä lailla paremman näkösiä hännällisinä ... en ite haluais typättyä ... häntä on kuiteski aika paksu jo pentuna, joten eiköhän toi typpäys oo aika kivuliastakin nim. Hännät heilumaan ... :D ... mielipiteitä on monia ... tässäkin asiassa!

Joo ... rotikat on aivan ihania ja oikein käsiteltynä kilttejä, luotettavia ja aina valmiita toimintaan ... hyvä harrastuskoira :D

Meillä on 5 vuotias rotikkapoika. Mallia tuontikoira eli häntä on typätty saksalaisittain 2 nikaman kohdalta....siis lyhyempi kun niillä jotka typistettiin siihen aikaa suomessa kun se oli laillista. No hyvin tuo on pärjännyt ilmankin, mutta yhden asian olen huomannut kun hännällinen heiluttaa häntää niin tällä heiluu koko takapuoli :) (pitäähän sen jotenkin näyttää asiansa)

Gasp sanoi:
yhden asian olen huomannut kun hännällinen heiluttaa häntää niin tällä heiluu koko takapuoli :) (pitäähän sen jotenkin näyttää asiansa)

Meillä oli vuosia sitten kaks suursnautseria, niihin aikoihin kun hännät sai vielä typistää, ja ne teki aivan samoin...oli kyllä huvittavaa seurata, kun iso musta takalisto heilu sen minkä ehti :D

Empähän osannu päättää laittaakko tämä tänne, "taas kerran koirista"- vai "vituttaa niin ankarasti"-thrediin mutta menköön nyt sitten näin...

2,5v Rottweiler kamuni kirmasi lempikirmailumetsässään jonkun vittupään särkemään kaljapulloon ja sai ranteeseensa tollasen 4cm pitkän suht syvän viillon. Ja voe mahoton ku ei oo loppua verentulolle!!!

Byhyyyyy :itku: :itku:

Vittu luut paistaa ja koira ei ite oo moksiskaan... isäntäänsä vaan nuoleskelee tyyliin "älä hättäile, kyllä se siitä" :itku: :itku:

Noniin... Paikattu on. Kolmeen kerrokseen tuli tikit kun luukalvoa myöten oli miltei läpi uponnut tuo pullonpalanen. Viikon kipulääkitys ja antibiootit seurasi ja nyt koetetaan levähtää kun ei reppanalla jalatkaan vielä kanna :(

Onni onnettomuudessa että mitään suonia, jänteitä, luita tahi hermoja ei mennyt poikki eikä sirpaleitakaan haavasta löytynyt... Kun vaan saisin jotenkin tietää kuka sen pullon tuohon pihametsään on vienyt :curs: :curs: :curs:

Voi että Gdane, ikävä homma!:( Ihmiset osaa kyllä perkele olla tyhmiä kun heittelevät lasipulloja ympäriinsä..Mutta hyvä että hauvan jalka saatiin paikattua, toivottavasti paranee nopeasti. Tsemppiä koirulille ja omistajalle, kyllä se siitä!:) Voi kun itsekkin nyt saisi sen oman rotikkavauvan kotia asti, on ne aivan mahtavia koiria..;)

Paranemisia sinne päin...

Nuo on kyllä paskoja tommoset, ku ei voi etukäteen ennustaa, missä ne amisviikset on pullojaan käyny särkemässä.

Pitäs tehä samanlainen systeemi ku noissa Baltian maissa(pois lukien Tallinnan ympäristö). Juomat muovisiin pulloihin, niin ei oo puoliksikaan niin paljoa noita siruja ja tyhjiä pulloja kuleksimassa.

"koputtaa puuta" - meillä ei ole noita vielä onneksi sattunut....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom