- Ikä
- 45
En yleensä innostu kissoista, mutta tää on kyllä NIIIIN ihana söpöläinen, että kyllä sydän sulaa :haart:
http://www.youtube.com/watch?v=9IjpZRSQ7t8
Enenpänsä osaa olla sulonen elukka!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En yleensä innostu kissoista, mutta tää on kyllä NIIIIN ihana söpöläinen, että kyllä sydän sulaa :haart:
http://www.youtube.com/watch?v=9IjpZRSQ7t8
MOKA!
Ollaan päätetty, että koira ei sänkyyn tule. No mitäs. Muistan yöllä heränneeni kun Minni itki ja yritti tulla sänkyyn. Siitä eteenpäin en muista mitään eli olen nukahtanut, mutta aamulla heräsin koira tiukasti sylissä. Mukavaltahan se tuntui kun se siinä sylissä tuhisi, mutta mitähän hittoa se siinä sylissä teki ja miten se oli sänkyyn päässsyt? ilmeisesti olen sen itse unissani nostanut, koska se ei pääse millään ilveellä noin pikkuisena itse sinne.
Tämähän johti siihen, että Minni itki koko aamun sängyn vieressä, vaikka itse en siellä enää ollutkaan. Huoh...
Saako koiralle antaa porkkanaa? :D . Lähinnä mietiskelin, että aiheuttaako vatsalle jotain? Suklaahan on kielletty, onko muita, mitä ei kannata antaa?
Käsittääkseni porkkanaa voi antaa huoletta koiralle, mutta mieluummin keitettynä kuin raakana. Jos antaa raakana niin aluksi vain pieniä määriä kun se ei sula kovin hyvin koiran vatsassa. Joku korjatkoon jos olen väärässä.
Saako koiralle antaa porkkanaa? :D . Lähinnä mietiskelin, että aiheuttaako vatsalle jotain? Suklaahan on kielletty, onko muita, mitä ei kannata antaa?
On ollut nyt muutama päivää aika haikea olo. Lauantaina äiti soitti, että koira viedään piikille torstaina... on tässä jo monet itkut turautettu. Olo on vähän kahden vaiheilla, että meniskös viimeiselle matkalle mukaan vaiko eikö. Tosin, en tiiä onnistuisko se edes, kun on nyt aika paljon koulujuttuja tälläviikolla. Harmittaa kyllä :(
edit. Niin ja syy on pahaksi mennyt sokeritauti ja siitä johtuen liian raskas hoitaminen.
Pitänee delegoida sut viralliseksi kuvaajaksi sit kun hauva joskus tulee ;)
Onkos tiedän koirille tullut koskaan patteja kuonoon? Meidän nartulle on ilmestynyt parina päivänä kaksi-kolme sellaista pehmeää pattia. Koira ei niitä mitenkään arista tjsp. Ei olla sille oikein mitään muuta annettu kuin koiran ruokaa ja joitakin puruluita. Voisiko niistä puruluista esim. aiheutua jokin allerginen reaktio? :(
Aivan hirvittää kun tuo pentu teloo itteänsä niin pahasti.
Se on niin kömpelö ja uhkarohkea. Nytkin ontuu jalkaansa ihan hirmu pahasti ettei tiiä pitääkö olla huolissaan vai ei.
Kyllähän niistä voi joku allerginen reaktio tulla. Mutta jos ootte syöttäny niitä samoja puruluita enemmänki aikaisemmin, eikä mitään tommosta ole tullut, niin aika epätodennäiköistä mun mielestä, että patit johtuis niistä. Meidän koiruus tuntuis olevan lähes kaikelle ruoalle allerginen :/ Heti kun antaa jotain muuta kun peuraa+perunaa, niin korvat töhnii ja leukaan tulee pikkuisia punaisia läikkiä ja kutittaa niin perskutasti :(