Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun nahkalla jatkuva karvanlähtö johtui stressistä. Stressiä aiheutti ihan normaalielämä (oli mulla pennusta asti), koska palikat pääkopassa ei olleet kohdillaan. Ratkaisu mun tapauksessa oli piikille vienti, koska mikään mitä mä tein, ei auttanu asiaa.Mikähän voisi olla avuksi, kun meidän 6v labradorinnoutaja uroksesta lähtee todella paljon karvaa. Saatiin herra n. 1.5v sitten ja karvaa on lähtenyt koko tämän ajan todella runsaasti. Päivittäin täytyy imuroida, muuten on lattiat mustan karvan peitossa. Kyllähän koirasta karvaa lähtee mutta ei tuo voi olla normaalia. Turkki on kiiltävä mutta karva irtoaa kevyesti nyppimälläkin. On vaihdettu ruokaa, syötetään öljyjä ja harjataan säännöllisesti mutta herralla tuntuu olevan karvanlähtöaika ympäri vuoden.
yli 70kg painavan typätyn presa canarion kanssa. Oma koira tuntui marsulta sen presan edessä. Oli kyllä äärettömän vakuuttavan näköinen ilmestys.
Ostin perjantaina koiranpennun ja se tänään kieltäytyi syömästä ruokaansa seka aamulla että illalla (raaka jauheliha + rypsiöljy liraus).Se kuitenkin järsi lihaisaa luuta tänään, niin kauanko se voi nirsoilla ruuasta, ilman että se on vaarallista?
Mitä ruokaa pentu söi aikaisemmassa paikassa?
Yleensä olisi hyvä siirtyä uuteen ruokavalioon hiljalleen, ei muuttamalla kerralla kaikkea.
Syötätkö koiralle vain jauhelihaa ja öljyä?
Koira söi edellisessä kodissa riisin, piimän ja jauhelihan seosta.Tänään söi taas kunnolla ateriansa Mutta itse siis haluan raakaruokkia sitä, ei kait se ole haitaksi sille? Koira ei ole koskaan syönyt nappuloita ja ei siis edes ymmärrä niiden olevan syötävää.
Onko tuossa riisissä, piimässä ja jauhelihassa todella koko tähänastinen ruokavalio? Kuulostaa melko mielenkiintoiselta, koska noista pentu tuskin saa ravintona kaikkea tarvitseemansa kasvuun ja kehitykseen ja ihmettelen suuresti kasvattajaa joka näin on pentuetta ruokkinut. Minkä ikäinen pentu kyseessä? Liian yksipuolinen jokatapauksessa tuo ruokavalio tällä hetkellä on, ja riski kasvuhäiriöihin ja puutostiloihin on olemassa (etenkin jos rotu on keskikokoista suurempi). Pentuaikana on yleensä turvallisinta ruokkia suurimmaksi osaksi pentu nappulalla, koska nappularuoassa on valmiina oikeankaltaiset ravintoarvot jotka tukevat pennun kasvua mahdollisimman hyvin. Raakaruokinta ei myöskään ole pelkästään lihan ja luiden syöttämistä vaan myös paljon muutakin, kai tämä on tiedossasi?
Koira on sekarotuinen eikä varsinaisesti "oikealta" kasvattajalta, kuhan pentueen tekivät.Mutta joo, puoliso sai koiran syömään ihan oikeaa koiranruokaaVarmaan annan jatkossa tota nappulaa ja lihaa vähän sekasin.
Koira on sekarotuinen eikä varsinaisesti "oikealta" kasvattajalta, kuhan pentueen tekivät.Mutta joo, puoliso sai koiran syömään ihan oikeaa koiranruokaaVarmaan annan jatkossa tota nappulaa ja lihaa vähän sekasin.