Ai jumankauta kun vieläkin ketuttaa, eilen olin sopinut treffit dobberini koirakaverin kanssa koirapuistoon. Hyvä koirapuisto, siellä on yleensä kivasti vaan narttuja :D
Siellä leikittiin onnessaan kunnes tuli ämmä jolla oli todella ärsyttävä, iso uroskoira. Ei mitenkään ollut sillä ämmällä hanskalla ko. piski. Jos se pysyy meistä kaukana niin ei hätää, mun koira kyllä pysyy kauempana oikein mielellään.
Ämmällä oli mukanaan likapyykkikori! Sanoi olevansa matkalla pesulaan. Sitä tiesi samantien että a) likapyykit menee parempiin suihin, ja b) jos tänne muita tulee niin show on pystyssä.
Ämmä heitteli sesselleen keppiä pitääkseen sitä loitolla muista koirista, jolla välin kaverini koira pölli parit likasukat :D Mitäs siinä kieltämään enää, pilalla se oli, loput koirat yhtyivät tätä sukkaa retuuttamaan ja oli kyllä näkemisen arvoinen. Kepistä olisi tullut flaidista ellei muilla koirilla olisi ollut parempaa tekemistä. Näin että eräs tuttu uroskoira omistajineen lähestyivät puistoa, meille on pässinselvää ettei meidän koirat samaan puistoon mene samaan aikaan (molemmat senrotuisia koiria ettei viitsi edes kokeilla), joten huikkasin tälle että me ollaan lähdössä.
Tämä toinen uros meni puistoon meidän lähdettyä, jolloin tämän likapyykkiämmän sesse kävi heti ärsyttämään ja rähisemään. Tutun uroksen omistaja rupesi karjumaan että ämmä ottaisi koiransa kiinni, hän oli ottanut omansa jo kuristusotteeseen mutta eipä siinä tuollainen koira kauaa pysy. Ämmä ei saanut otettua koiraansa kiinni, ei mitenkään! Sitä oli kaameeta seurata miten voi olla koira niin huonosti hanskassa, ja miten kehtaa tulla koirapuistoon jos on ihan vitun kujalla. Mun olisi pitänyt varoittaa sitä tuttua ettei tulisi, ärsyttää kun en niin tehnyt. Ei ole eka kerta kun jonkun koira käy varsin ärhentelemään eikä omistaja saa kiinni. Ei ole paskan vertaa asiaa päästää koiraa irti jos ei saa kiinni!!!