Yleinen lemmikkikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvaa ? Paino ?
pakkis1.jpgpakkis2.jpg

Aamupalan jälkeen paino oli 22.4kg ja pari hätästä räpsyä tältä päivää. Iän valehtelin ylhäällä, 4kk on ilmeisesti oikein, (17,5 vko jos oikein laskin).

naamasta on lähtenyt se söpö pyöreys pois ja kurtut ovat suoristunut nokasta.

Miten muut olette ratkoneet kipeänä ollessanne nuo ulkoilutukset jne.

Se koira kannattaa totuttaa siihen, että on välistä 2-3vko juoksemattomia jaksoja.
Tottumiskysymys, sillä toi lenkitys ja lenkitys on vain sellainen oravanpyörä, että jossain vaiheessa tulee se raja vastaan muutoinkin.

Kyllähän näitä ei kestäisi pirukaan jos eivät kahteen viikkoon pääsisi purkamaan energiaansa..Aika harvinainen tilanne kyllä olisi että avokin kanssa molemmat oltaisiin pää kainalossa, ettei pääsisi lenkittämään tai edes lähi metsään päästämään juoksemaan. Onneksi on luotettava hoitaja, joka tulee toimeen näiden kanssa jos tosiaan molemmat joudutaan rullatuoliin yhtäaikaa..

Mun tyttö:worship:

Pööpermanni!

Kävin tuossa maanantaina töiden jälkeen dobberini kanssa Mayor'silla ostoksilla (koira kun pitää viedä lenkille töiden jälkeen joten en koskaan kerkeä käymään salilla respan ollessa auki että saisi ostettua mitälieravinteita sieltä). Koiralla on nyt mörköikä meneillään, moikkaamaan tulevat ihmiset arveluttaa ja niille pitää haukkua. Toivottavasti menee nopeasti ohi, aiemmat koirat eivät ole niinkään häiriintyneet huomiosta mutta tämä jätkä ei tykkää. Vien sen silti mukanani asioille ja metroon jossa salettiin joutuu sietämään sitä sen niin vihaamaa huomiota :P Pelastusharrastus on jeesannut jonkin verran suhtautumista vieraiden ihmisten läheisyyteen mutta matkaa vielä on! Vieraitakin meillä käy solkenaan.

Notta anteeksi vaan jos joku salillakävijä häiriintyi haukkuäänestä respassa :-D

katso liitettä 65240katso liitettä 65241

Aamupalan jälkeen paino oli 22.4kg ja pari hätästä räpsyä tältä päivää. Iän valehtelin ylhäällä, 4kk on ilmeisesti oikein, (17,5 vko jos oikein laskin).

naamasta on lähtenyt se söpö pyöreys pois ja kurtut ovat suoristunut nokasta.

Sun cane kasvaa näköjään kovaa vauhtia, tulee aikanaan isokoira, siinä saa sitten jo vääntää kun ikää alkaa olla 8-10kk :D

Meidän bull nyt ikää 10kk ja paino 53kg, uskomattomat voimat pennuksi, jos yrittää lenkillä lähteä vetämään. Voisko joku neuvoa minne kuvia voi upata että sais ne tänne näkyville, vai onko edes mahdollista jos ei ole VIP?
Tarkoitan nyt tuota että lisää kuvan avatariin tai tähän ketjuun lemmikistä kuvaa?

Mäyris on ollut vähä vaisu tänään. Ei oo syöny eilisen jälkeen oikein mitään, ei oo kakannut illalla eikä nyt aamullakaan, ruoka ei kelpaa vaikka pilkoin sen herkkua eli kinkkuleikkelettä sekaan. Kävi haistamassa ja meni nukkumaan. Ennen ruoan tarjoamista oksensi oikein olan takaa vesimäistä, mutta ruskeahkoa kamaa. Taitaa tulla kauravellipäivä...

^ meillä oli Chilin ollessa pentu vastaava tilanne, mutta se meni nopeasti vakavaksi - elimistö oli tukossa. Se oli niellyt hiusdonitsin ja nahkahanskan eikä sen pieni elimistö kyennyt asiaa hoitamaan. Nyt se pystyy nielemään vaikka mitä tumppuja ja vaikka peruukin ilman mitään, tosin vaarallinen tapa se silti on...

Jos se yrittää syödä tai juoda, käykö se ruoka kuitenkin vatsassa vai oksentaako samantien? Jos sillä on nyt jokin tuke?
Tai sitten vaan vatsatauti :/

Nyt sain jo vähän syömään (pikkuisen letun palalla houkuttelin) ja joikin reippaasti. Luulen, että oli joku hetkellinen pahoinvointihetki :D Nyt sit seuraillaan, josko safka pysyis sisässä.

On muuten noissa koiranvakuutuksissa älyttömän eroja. Kannattaa funtsia hyvin tarkoin mistä ottaa jos ottaa.

Itse otin IFistä, en tiedä oliko sitten viisas temppu :)

Meidän bull nyt ikää 10kk ja paino 53kg, uskomattomat voimat pennuksi,

Onpas valtava mölli.

Toivottavasti ei tarvi painiskella. Kaikesta hankalinta on tällä hetkellä ihmisten kohtaaminen, lähes jokaista mentäisiin niin iloisena jututtamaan ja hyppimään vasten .PRKL!!!

Massan Pappa ja isä

super_bayron.jpg

1e6070b08e5d.jpg

Komeita sesseä, PRKL. Mä oisin halunnu tommosen oikein voimakkaan brindle värityksen mutta ei ollunna tarjolla.

Hep! Kauden ensimmäiset taakanveto kilpailut on sunnuntaina. Kisat starttaa klo 12 ja osoite on Tikkurilantie 10, 01380 Vantaa. Sinne vaan lajista kiinnostuneet tutustumaan meininkiin.

Perkele että pitäis laittaa ilkka ignoreen kun on risoo katsoa noita corsoja, on ne komeita koiria. Ehkä sitten joskus itsekin..

Ois hyvä bodyguardi tolle meiän mopsille jota oon nyt pari kertaa käyttäny koirapuistossa, hauska kun 6kk mopsi, noin 6 kiloa on siellä isojen koirien keskellä. Istuskelee mun jalkojen välissä ja ihmettelee kun isot koirat juoksee kilpaa, viimeksi yksi tanskandoggipentu juoksi meiän kaveria päin, meni pari kertaa ympäri :D Toivottavasti arkuus pian lähtee ja koittais edes vähän noiden kanssa ystävystyä, vittumaista jos pelkää isompia koiria.

pari sivua sitten oli juttua tuosta koiran "vauhkoontumisesta", kun toinen koira tulee vastaan. Suosittelen katselemaan liv:ltä/ruutu.fi:stä isännän ja koiran käytöskoulua. Siinä on monesti juttua vastaavasta tilanteesta ja muutenkin juttua koiran taluttamisesta. En tiedä mitä muut ovat mieltä, mutta itse ainakin olen, ei koiran omistajana(hoidokkeja on ollut), mutta koiran tulevaisuudessa hankkivana ihmisenä hyviä vinkkejä koiran kouluttamiseen.

Perkele että pitäis laittaa ilkka ignoreen kun on risoo katsoa noita corsoja, on ne komeita koiria. Ehkä sitten joskus itsekin..

Ois hyvä bodyguardi tolle meiän mopsille jota oon nyt pari kertaa käyttäny koirapuistossa, hauska kun 6kk mopsi, noin 6 kiloa on siellä isojen koirien keskellä. Istuskelee mun jalkojen välissä ja ihmettelee kun isot koirat juoksee kilpaa, viimeksi yksi tanskandoggipentu juoksi meiän kaveria päin, meni pari kertaa ympäri :D Toivottavasti arkuus pian lähtee ja koittais edes vähän noiden kanssa ystävystyä, vittumaista jos pelkää isompia koiria.

Meillä on koirapuistot pannassa, jokakerta ollut joku prkl näykkijä ja meijän corsotin nyt vähän arastaa metelevöiviä koiria kokoon katsomatta. Vituttaa kun ihmiset eivät koita saada edes koiriansa kuriin. Eli ei ole ainakaan vielä meidän corsottimesta bodiguardia saa tekemälläkään.

Joo sehän noissa on paska ettei sitä haluis että tulis pennulle paskoja kokemuksia muista koirista mutta silti pitäis totuttaa kaikenlaiseen. Nyt ei ole vielä vastaan tullut onneksi mitään räyhääjiä mutta toki tollanen pieni jää ihan kilteissäkin leikeissä aika helposti muiden alle. Jos sinne joku alkaa jotain rähinäkoiria tuomaan niin sitten pitää vaan antaa omistajalle välitön palaute.

Joo sehän noissa on paska ettei sitä haluis että tulis pennulle paskoja kokemuksia muista koirista mutta silti pitäis totuttaa kaikenlaiseen. Nyt ei ole vielä vastaan tullut onneksi mitään räyhääjiä mutta toki tollanen pieni jää ihan kilteissäkin leikeissä aika helposti muiden alle. Jos sinne joku alkaa jotain rähinäkoiria tuomaan niin sitten pitää vaan antaa omistajalle välitön palaute.

V'ttuko isäntä yhtä tohveli kuin koiraki,nii saa suutasa auki:). Pitää ottaa emäntä aina mukaan, sillä sitä luonnetta löytyy koiran ja isännän edestä.

Mä oon dobberin kanssa käynyt alusta asti päivittäin koirapuistossa. Nää rodut nyt tyypillisesti eivät ole mitään sosiaalisia joita näkisi yleensä koirapuistoissa, mutta meidän jätkä on sen verran leikkisä eikä ongelmia ole, joten me käydään edelleen puistoilemassa. Pentuna sille tuli paskaa niskaan niin että soi, sitten se oppi tulkita muita koiria ja nyt sen silmissä ei hypitä. Ei sillä että se lahtaisi jos joku silmille hyppii, mutta kai se on jotain "arvokkuutta" tai jotain saanut olemukseensa kun silmillehyppijäkoirat hyppii ihan muiden silmille. Muistan kerran ajatelleeni että nyt tulee traumat, kun eräs koira oli koko aika koirani kimpussa rähisemässä sen ollessa pentu. Ne onneksi lähti pian. Joku sanoi että ei sille mitään antipatioita tuosta syntynyt jos sillä on muuten terve pää korvien välissä.
Me järkättiin myös samanrotuisten kesken pentutreffejä paljon! Ne oli suosittuja ja hyviä.

On muuten noissa koiranvakuutuksissa älyttömän eroja. Kannattaa funtsia hyvin tarkoin mistä ottaa jos ottaa.

Itse otin IFistä, en tiedä oliko sitten viisas temppu :)

Onpas valtava mölli.

Toivottavasti ei tarvi painiskella. Kaikesta hankalinta on tällä hetkellä ihmisten kohtaaminen, lähes jokaista mentäisiin niin iloisena jututtamaan ja hyppimään vasten .PRKL!!!

Massan Pappa ja isä

super_bayron.jpg

1e6070b08e5d.jpg

Komeita sesseä, PRKL. Mä oisin halunnu tommosen oikein voimakkaan brindle värityksen mutta ei ollunna tarjolla.

Voi jesus kun on härskin näköinen koira, tuota vois vähän jo pelätä :D
Niin ja tuosta ihmisten luokse menosta, meillä tuo koira menee vieläkin aivan innoissaan tutustumaan ihmisiin, ja häntä vispaa niin perkeleesti, kyllähän se vituttaa kun aivan innoissaan pitää joka ihmisestä olla ja sitten kun yrittää hyppiä vasten, onneks loppuu heti kun vähä sanoo että ei hypi.

PS. meillä rakki on brindle, oli viimeinen pentu jota ei oltu varattu, eli kävi aika tuuri

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom