Mun tyttö
Tulee simpsoneista mieleen mr. burns koiranäyttelyssä "tulee mieleen juristini" :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun tyttö
Miten muut olette ratkoneet kipeänä ollessanne nuo ulkoilutukset jne.
Mun tyttö
katso liitettä 65240katso liitettä 65241
Aamupalan jälkeen paino oli 22.4kg ja pari hätästä räpsyä tältä päivää. Iän valehtelin ylhäällä, 4kk on ilmeisesti oikein, (17,5 vko jos oikein laskin).
naamasta on lähtenyt se söpö pyöreys pois ja kurtut ovat suoristunut nokasta.
Meidän bull nyt ikää 10kk ja paino 53kg, uskomattomat voimat pennuksi,
Perkele että pitäis laittaa ilkka ignoreen kun on risoo katsoa noita corsoja, on ne komeita koiria. Ehkä sitten joskus itsekin..
Ois hyvä bodyguardi tolle meiän mopsille jota oon nyt pari kertaa käyttäny koirapuistossa, hauska kun 6kk mopsi, noin 6 kiloa on siellä isojen koirien keskellä. Istuskelee mun jalkojen välissä ja ihmettelee kun isot koirat juoksee kilpaa, viimeksi yksi tanskandoggipentu juoksi meiän kaveria päin, meni pari kertaa ympäri :D Toivottavasti arkuus pian lähtee ja koittais edes vähän noiden kanssa ystävystyä, vittumaista jos pelkää isompia koiria.
Joo sehän noissa on paska ettei sitä haluis että tulis pennulle paskoja kokemuksia muista koirista mutta silti pitäis totuttaa kaikenlaiseen. Nyt ei ole vielä vastaan tullut onneksi mitään räyhääjiä mutta toki tollanen pieni jää ihan kilteissäkin leikeissä aika helposti muiden alle. Jos sinne joku alkaa jotain rähinäkoiria tuomaan niin sitten pitää vaan antaa omistajalle välitön palaute.
On muuten noissa koiranvakuutuksissa älyttömän eroja. Kannattaa funtsia hyvin tarkoin mistä ottaa jos ottaa.
Itse otin IFistä, en tiedä oliko sitten viisas temppu
Onpas valtava mölli.
Toivottavasti ei tarvi painiskella. Kaikesta hankalinta on tällä hetkellä ihmisten kohtaaminen, lähes jokaista mentäisiin niin iloisena jututtamaan ja hyppimään vasten .PRKL!!!
Massan Pappa ja isä
Komeita sesseä, PRKL. Mä oisin halunnu tommosen oikein voimakkaan brindle värityksen mutta ei ollunna tarjolla.