Ylätalja, v-kahva vai ns. tavallinen kahva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Erittäin paljon samaa mieltä.

Mun lemppari on suora tanko, se normaali ylätaljakahva on siihen verrattuna jotenkin huono. Oletko Timba kokeillut?

Jep ja samat huomiot. Sellainen erittäin loivalla kulmalla oleva on vielä tuotakin parempi. Tosin ei sekään hakkaa v-kahvaa.

jos olisi pakko valita niin tavallinen(leveä lapio). kapeat otteet rasittaa hauiksia huomattavasti enemmän. olkoon se sitten v-kahva tai leukojenveto kapeella. ainoa plussa tuossa kapeassa on että sillä saa hyvän venytyksen.

Mä en ole huomannut, että kapeat otteet paljon enempää hauista rasittaisi, paitti leuanvedoissa.

Perkele kun ei ois keksitty kuin lapiokahva niin ei tarttis tätkään miettiä. :david:

Perkele kun ei ois keksitty kuin lapiokahva niin ei tarttis tätkään miettiä. :david:
No eipä sitä tarvitse nytkään miettiä. Vetelet vaan niillä kaikilla kahvoilla mitkä näyttävät kivoilta, ei se pahaakaan voi tehdä.

Mulla ei itse asiassa ole varmaan ikinä samanlaista treeniä, saatikka selkätreeniä. Mä en koe sen olevan pahasta, jotkut saattavat kokea.

Itellä kans tuppaa menemään aika pahasti hauiksille kun tekee V-kahvalla. Parhaan tuntuman saa sellaisella kapeammalla lapiokahvalla mutta kun ei sitä omalla salilla ole niin normaali lapiokahva sitten mieluummin kuin muut.

Itellä kans tuppaa menemään aika pahasti hauiksille kun tekee V-kahvalla. Parhaan tuntuman saa sellaisella kapeammalla lapiokahvalla mutta kun ei sitä omalla salilla ole niin normaali lapiokahva sitten mieluummin kuin muut.

Mulla päinvastoin. V-kahvalla saan puristettua lapoja niin, että siellä selässä todellakin tuntuu. Normikahvalla leveellä kädet puutuu ekana eikä tunnu selässä ollenkaan. Lapparikahvaa tosin en ole kokeillut.

No eipä sitä tarvitse nytkään miettiä. Vetelet vaan niillä kaikilla kahvoilla mitkä näyttävät kivoilta, ei se pahaakaan voi tehdä.

Mulla ei itse asiassa ole varmaan ikinä samanlaista treeniä, saatikka selkätreeniä. Mä en koe sen olevan pahasta, jotkut saattavat kokea.

Totta. Mä taas tosin haluan pitää aina jonkin aikaa treenin samanlaisena, saa varmistettua paremmin progression.

Mutta näitä vastauksia lukiessa huomaa taas, että jokaiselle sopii eri tyylit ja eri kahvat. Eli vetelen toistaiseksi v-kahvalla ja vaihdan kun alkaa tympimään tai ei painot kasva.

Millanen toi V kahva on? Lapio taitaa olla se missä on niissä päissä sellaset "lapionpäät"?

Ylätaljassa parhaan tuntuman selkään saan kohtalaisen leveällä otteella "normaalilla" kahvalla. Lapiolla rasittuu minulla ainakin hauikset enemmän, todennäköisesti tekniikasta johtuen. Muutenkin tuntuu minusta huonommalta tuo lapiokahva.

V-kahvaa käytän vain alataljassa, jossa saa aivan hillittömän tuntuman, kun laittaa sen "V":n väärinpäin eli aukeamaan alaspäin. Eli ylätaljassa leveää otetta ja alataljassa todella kapeaa, ja toimii!

Millanen toi V kahva on? Lapio taitaa olla se missä on niissä päissä sellaset "lapionpäät"?
Mitäs luulisit? Olisikohan se sellainen V-kirjaimen muotoinen kahva? Autetaan vähän, kyllä se on. Toisen jo nokkelasti päättelitkin, eli sana "lapio" viittaa vahvasti kahvaan jossa päät ovat kuten.....kyllä, lapiossa.

rhomboideihi saa itsellä ainakin mukavan tuntuman kun vetää v-kahvalla kutakuinkin kaulalle, taisin joskus lukea aiheesta joltain muulta foorumilta ja innostuin tekemään :)
yleisesti selkäreenit sillä peruskahvalla teen, V:llä ehkä 1/5 osan ylätaljasta.

Ittellä taas tuntuma parempi kun vetelee pallean paikkeille vähän pienemmillä romuilla ja pitää itsensä 90 asteen kulmassa (noin).Tekeekö porukka vipuvarsikonetta vastasella vai myötä otteella?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom