Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Counani sanoi:Kyllä takaapäin on ainakin mulle sopivampi liike jostain syystä. Olen edestäkin kokeillut vedellä, mutta jotenkin se tuntuma vaan on huonompi mulla ;)
Kokeileppa joskus sitä taakse vetoa sillain että käännyt taljassa toisin päin eli naama pois pakkaan katsottuna.Silloin ei tule kiertoja ja liike tuntuu hyvältä.Ainut huono puoli tässä on se että joutuu tekeen aika pienillä painoilla kun ei ole mihin tukea jalkoja kun istuu väärin päin.Tätä liikettä suosittelen tekeen selkä treenin loppuun "pumppi liikkeenä".maxmussel sanoi:Voihan tuon tehdä molemmille puolille, mutta:
- jos taakse, on tangon kuljettava sinne niin ettei tarvitse päätä liikauttaa pois tieltä, eli vaatii notkeutta hartioista aika runsaasti (voi olla rakennekysymyskin). Jos nimittäin pään vie eteen, joutuu usein selkäranka pyöristymään ja tämä johtaa huonoon tilanteeseen nikamien ja hartian suhteen (liikaa ulkokiertoa - hauiksen jänne jää jumiin ja johtaa särkyyn)
neutraali sanoi:Kokeileppa joskus sitä taakse vetoa sillain että käännyt taljassa toisin päin eli naama pois pakkaan katsottuna.
neutraali sanoi:naama pois pakkaan katsottuna