Big Evil sanoi:Tuloksesi ovat kaukana huonosta 16-vuotiaana. Suhteellisuudentaju tuntuu täällä aina häviävän...
Mielestäni kyllä tuo penkkitulokseni on huono oikeasti.
Ainakin itselläni tässä vaiheessa on kehittynyt tuo mave kovaa vauhtia, kyykky on mikä on, eiköhän sekin lähe kehittymään nyt mutta penkissä on kehitys ollut hidasta.
Ja kun mavessa ja kyykyssä on yleensä isommat aloituspainot niin luulisi että ne vuosienkin treenin jälkeen on isommat ja että erotus vain kasvaisi kun tuo penkki kehittyy hitaasti.
En halua mitenkään teidän muiden isoja penkki-tuloksia vähätellä, itselläni on vain tämä tietous aika hakusessa mutta sitähän varten minä täällä roikun.
Perkuleen offia viellä, onko pakkiksella sellaisia miittejä joissa ollaan ihan vaan salilla nostelees? :D
Ei muuten mutta kun olisi kivempi nähdä muiden nostoja ja itekkin nostella rautoja puheidensa tueksi.
Ja kun offivauhtiin nyt pääsen niin onko Helsingin mayorssille vaikea löytää, asun kotkassa mutta tekisi mieli nyt reissatessa tekemään selkätreeni mayorssille kun on mahdollisuus.
Ja kun ei ole omaa vyötä tahi mankkaa niin jos joku pakkislainen treenaisi siel samaan aikaan tänään niin olisiko mahdollista lainata?
Joo olen aika mutta olen tottunut sanomaan asiat aikalailla suoraan niinkuin ajattelen.