Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Big Evil sanoi:
Tuloksesi ovat kaukana huonosta 16-vuotiaana. Suhteellisuudentaju tuntuu täällä aina häviävän...

Mielestäni kyllä tuo penkkitulokseni on huono oikeasti.

Ainakin itselläni tässä vaiheessa on kehittynyt tuo mave kovaa vauhtia, kyykky on mikä on, eiköhän sekin lähe kehittymään nyt mutta penkissä on kehitys ollut hidasta.
Ja kun mavessa ja kyykyssä on yleensä isommat aloituspainot niin luulisi että ne vuosienkin treenin jälkeen on isommat ja että erotus vain kasvaisi kun tuo penkki kehittyy hitaasti.

En halua mitenkään teidän muiden isoja penkki-tuloksia vähätellä, itselläni on vain tämä tietous aika hakusessa mutta sitähän varten minä täällä roikun.:)

Perkuleen offia viellä, onko pakkiksella sellaisia miittejä joissa ollaan ihan vaan salilla nostelees? :D
Ei muuten mutta kun olisi kivempi nähdä muiden nostoja ja itekkin nostella rautoja puheidensa tueksi.
Ja kun offivauhtiin nyt pääsen niin onko Helsingin mayorssille vaikea löytää, asun kotkassa mutta tekisi mieli nyt reissatessa tekemään selkätreeni mayorssille kun on mahdollisuus.:)
Ja kun ei ole omaa vyötä tahi mankkaa niin jos joku pakkislainen treenaisi siel samaan aikaan tänään niin olisiko mahdollista lainata?:)

Joo olen aika :david: mutta olen tottunut sanomaan asiat aikalailla suoraan niinkuin ajattelen. :nolo:

Mieti, Ruhli.
Kuinka moni 16-vuotias nostaa 90 penkistä? Kuinka paljon siinä sitten olisi pitänyt jo kehittyä? Jos nostat tulostasi keskimäärin 15 kiloa vuodessa, tulet nostamaan 150 penkistä 20-vuotiaana. Siinä on sellainen rauta, mihin suurin osa salilla kävijöistä ei edes tule ikinä pääsemään. Tottakai se silloinkin on huonompi kuin vaikka Ravenin 6*180 kevyenä pumppailuna, mutta oikeasti on turha dissata itseään, jos siihen ei ole järkevää syytä.

Tarkoitat ilmeisesti esim. treenikouluja? Kalimero Ja Mike ainakin pitivät selkätreenistä opetussession, kun kävivät keväällä Tampereella. Itse olen koko touhusta vieläkin haltioissani. Saisivat tulla näyttämään jalkatreeniäkin...

A.t.K sanoi:
Penkki 135 kg
Kyykky 185 kg
Maastaveto 205 kg
Noihin parannusta:
Penkki 140 kg
Kyykky 190 kg (vyö)
Maastaveto 220 kg
Yt 550 kg
Ei ihmeellisiä parannuksia reilussa puolessa vuodessa, mutta kehitystä kuitenkin.
MaVe yllätti, koska sitä ei edes hirveästi tullut treenattua.

j2p sanoi:
JESH! Viimeinkin MV 200kg!
Eli yhteistulos nyt sen

475

Ja tulokset sen kun nousee.... :rock:
PP:110
jk:175
mv:205

eli yhteistulos kipuaa jo liki 500 :D, joka on ollut koko treeni urani toinen tavoite yhteistulos 400 jälkeen :)

Hmm elikkäs

PP:140
JK: 210
MV: 220.... ja ikää on 22.. varusteina ranne- ja polvisiteet sekä paska bodyvyö.. eli sellainen kapea edestä :rolleyes: ainiin ja ja paino siinä 69 kieppeillä..

3 kk pätkä takana, seuraavin tuloksin...

pp 130 ---> 130 (prkl)
jk 150 ---> 160
mv 170 ---> 180

Eli jotain tuli tehtyä oikein. Penkin kanssa taisi tulla temuttua liian raskaasti.

penkki (ilman p-paitaa, rannesiteet): 115kg
kyykky (SYVÄ, alle 90astetta, vyö + ranne&polvisiteet): 170kg
veto ulkoa(vyö): 180kg

yht. 465kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-voittamaton- sanoi:
kyllä mie ainakin.
ja miun montakaveria ja minut mukaan lukien nostamme penkistä yli 120kg
en ymmärrä mikä tossa 90kg on nii mahdotonta?

jaa a... kyl se vaa on aika yllätävän iso rauta kuule, mun luokal on n. 20 poikaa ja mä ja yks toine nostaa yli 90kg vain, ikä haarukka siis 17-18.

Dynamite88 sanoi:
jaa a... kyl se vaa on aika yllätävän iso rauta kuule, mun luokal on n. 20 poikaa ja mä ja yks toine nostaa yli 90kg vain, ikä haarukka siis 17-18.
siis todella harva sitä treenittä nostaa. yläasteella yks kaveri nosti ilman kummempia treenejä 105 kapeella otteella..tosin oli vähän pulleempi poika mutta so not.

Jaahs, keskittykää vain niihin omien yhteistuloksien laittamiseen ja jättäkää eipäs-juupas väittelyt pois.

Back
Ylös Bottom