Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ToughGrip sanoi:Vituttaa kun nuo junnut hyppii silmille tuloksineen :D
Ruhli sanoi:Jos _Tommi_:n viittasit ni eipä itseäni tuollaiset tulokset kiinnostaisi. Mavekin vaan 30 kiloo penkkiä edel.
kodinputkimies sanoi:mitäs sitten jos penkin ja vedon välillä "vaan" 30kg?? sehän tarkoittaa vaan sitä että on vitun kova penkki! :D
mulla vedon ja penkin erotus vain 10kg!!! penkkiä tahkottukkin 3vuotta kauemmin!
Ruhli sanoi://vaikuttaako trikoot ja siteet miten kyykkytulokseen? Minun tuo 140 on siis semmoisella haimasella vyöllä, paljonkohan uskaltaisi toivoa lisää?:3
VVF sanoi:Kun katselee joitakin kisatuloksiakin niin on 30kg eroja penkissä ja vedossa, paitsi että siinä penkissä on noussut se 30kg enemmän. Varusteilla tietenkin.
Ruhli sanoi:Ju oma tulos on huono, ei käy kiistäminen.:D
Vaan silti, yleensä jos vetää jonkin 120kg ja vaikka ikää olisi 15-20 ni ei ole sitten kyllä vetoa treenattu hirveästi. Ja omilla saleilla ainakin tullut tutuiksi penkkipellet. En ole ihe nännyt itse irl kenenkään vetävän (paitti tietty ihe^^') 165 enempää.
Moon vaan katkera.