Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
paino ~75kg, pituus 179cm
ikä 17v
penkki 95kg
mave 110kg
kyykky 90kg
yhteesä 295kg
en käytä ku verkkareita t-paitaa "apuna" :)
oon treenannu 5kk, mavee ja kyykkyä vasta ehkä 1kk~ varovasti kun on vähän huono alaselkä

ToughGrip sanoi:
Vituttaa kun nuo junnut hyppii silmille tuloksineen :D

Jos _Tommi_:n viittasit ni eipä itseäni tuollaiset tulokset kiinnostaisi. Mavekin vaan 30 kiloo penkkiä edel.

/Jahas en ollut näemmä viellä postannutkaan tänne

Jk: 140 niin syvälle ku perseen saa =D
Pp:100, kunnon pysäytyksellä 90 kokeillut
Mv:190, 170 meni toissapäivänä (ilman vyötä, pakko mainita ;>) 5 kertaa mikä minulla tarkoittaa että 200 lähtee kun parin viikon päästä otan maximit (viellä kehittyy nopiaan)

Ruhli sanoi:
Jos _Tommi_:n viittasit ni eipä itseäni tuollaiset tulokset kiinnostaisi. Mavekin vaan 30 kiloo penkkiä edel.

mitäs sitten jos penkin ja vedon välillä "vaan" 30kg?? sehän tarkoittaa vaan sitä että on vitun kova penkki! :D

mulla vedon ja penkin erotus vain 10kg!!! penkkiä tahkottukkin 3vuotta kauemmin! :hyper:

kodinputkimies sanoi:
mitäs sitten jos penkin ja vedon välillä "vaan" 30kg?? sehän tarkoittaa vaan sitä että on vitun kova penkki! :D

mulla vedon ja penkin erotus vain 10kg!!! penkkiä tahkottukkin 3vuotta kauemmin! :hyper:

Omia mielipiteitänihän tuossa vain lauoin mutta tulee kyllä aina penkkipelle mieleen tuollaisesta. :rolleyes: Tottakai voi olla loukkaantunut tj mutta sen varmaan sitten mainitsisi.
Ja mavesattuu olemaan oma lempiliike! :D

//vaikuttaako trikoot ja siteet miten kyykkytulokseen? Minun tuo 140 on siis semmoisella haimasella vyöllä, paljonkohan uskaltaisi toivoa lisää?:3

Ruhli sanoi:
//vaikuttaako trikoot ja siteet miten kyykkytulokseen? Minun tuo 140 on siis semmoisella haimasella vyöllä, paljonkohan uskaltaisi toivoa lisää?:3

ainakin 25kg siteillä ja trikoilla saa karkeasti lisää jos niitä osaa käyttää! penkkipelle tai vetopelle onko eroa??? penkki nyt sattuu vaan olemaan yksi osa voimanostoa! ;)

Totta jupiset putkimies - on niihin veto ja kyykky"pelleihinkin" tullut törmättyä, joilta löytyy vastaavasti kootut selitykset tuohon penkkiin, milloin mitäkin, pitkiä käsiä, vähäistä kiinnostusta, yms. Jokainen tekee, mitä tekee.

Penkki on kuitenkin yksi voimanoston kolmesta suoritteesta, siinä kilpaillaan myös pelkästään niin paidalla, kuin ilman. Tähän voidaan vielä lisätä sotilaspenkin toisto ja maksimikilpailut. Ja kaupanpäälle vammaisten/tuneiden penkin, kun ei ole jalkoja, millä tehdä, niin on se nyt ihme perkele, ettei muka penkki saa ihmisiä kiinnostaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juuri näin! ei siitä aina tarvi numeroa vääntää jos itse huono penkkaaja niin heti pidetään hyviä penkkaajia penkkipelleinä! sit illalla peiton alla harmitellaan sitä omaa "huonoa" penkkiä... niinkuin minä nyt menen omaa vetoa itkemään mamman kainaloon! :thumbs: :zzzz:

Ju oma tulos on huono, ei käy kiistäminen.:D
Vaan silti, yleensä jos vetää jonkin 120kg ja vaikka ikää olisi 15-20 ni ei ole sitten kyllä vetoa treenattu hirveästi. Ja omilla saleilla ainakin tullut tutuiksi penkkipellet. En ole ihe nännyt itse irl kenenkään vetävän (paitti tietty ihe^^') 165 enempää.

Moon vaan katkera.:)

Ja monen kovan penkkaajan ura on lähtenyt kyllä käyntiin PHP tyylisuunnan mukaisesti

Mulla on kanssa tasan 30kg ero penkillä ja vedolla :D En mä ole siihen tarvinnut muuta kuin huonot välityssuhteet vetoon ja loukkaantumisalttiin selän.

Kun katselee joitakin kisatuloksiakin niin on 30kg eroja penkissä ja vedossa, paitsi että siinä penkissä on noussut se 30kg enemmän. Varusteilla tietenkin.

VVF sanoi:
Kun katselee joitakin kisatuloksiakin niin on 30kg eroja penkissä ja vedossa, paitsi että siinä penkissä on noussut se 30kg enemmän. Varusteilla tietenkin.

tuosta meinasin mainita myös mutta kun en tarkkoja kiloja muistanu ulkoa! oma penkki 170kg ja veto nyt kuukauden kovalla panostuksella 180kg vitos sarja kunnolla! paino on nyt 70kg... että ehkä niiden erotus vielä hivenen kasvaa! :D

Kyykky: 190 kg (Vyö ja rannesiteet)
Penkki: 120 kg (Rannesiteet)
Maastaveto: 220 kg (Vyö)

Yhteistulos: 530 kg (Seuraava tavoite 550 kg)

Ruhli sanoi:
Ju oma tulos on huono, ei käy kiistäminen.:D
Vaan silti, yleensä jos vetää jonkin 120kg ja vaikka ikää olisi 15-20 ni ei ole sitten kyllä vetoa treenattu hirveästi. Ja omilla saleilla ainakin tullut tutuiksi penkkipellet. En ole ihe nännyt itse irl kenenkään vetävän (paitti tietty ihe^^') 165 enempää.

Moon vaan katkera.:)

Tuloksesi ovat kaukana huonosta 16-vuotiaana. Suhteellisuudentaju tuntuu täällä aina häviävän...

Back
Ylös Bottom