- Ikä
- 37
Kuinka helvetin paljon teillä sitä kamaa kannetaan :D? Eikö esimerkiksi aamulla voisi valmistautua käymään kaupassa ottamalla vaikka ylimääräisen laukun mukaan, jotta saisi kannettua molempien ostokset. En kyllä nää siinä hirveästi järkeä, että molemmat käyvät erikseen ostamassa ostoksensa, miksei sitä voi samalla kertaa tehdä? Meilläkin on kyllä reilusti matkaa kauppaan, mutta onneksi löytyy linja-autoja. Tietysti niitä kasseja joutuu kantamaan tovin matkaa, mutta eikös me kaikki olla enemmän tai vähemmän voimailevia ihmisiä? Eikös se entisestään lisäisi sitä kuinka mukavaa se olisi toiselle tuoda hänen ruokansa, jottai hänen itse tarvisi hakea niitä?Mä oon itseasias joskus pohtinut että vaikuttaakohan auto jonkin verran tohon et ostetaan yhes ruoat. Meillä ainakin on niin pitkä matka kauppaan ja kun ei ole autoa, niin ei sieltä hirveesti jaksa käsin kantaa kotiin + päästään eri aikaan töistä joten yleensä se sit menee niin et molemmat käy töistä päästyänsä ostamssa itselleen tarvitsemansa sapuskat.
edit. Niin, olen kyllä Centrumin kanssa siitä samaa mieltä, että jos ennen seurustelua olisin omistanut esimerkiksi yhtiön tai talon, niin pistäisin sen avioehtoon kyllä.