Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitetaas kyröölääsen perähän vähä pikkupoikienkin touhuja...

http://www.youtube.com/watch?v=thy7vjZ98fc&feature=youtu.be

Eka ykl meni 30.8.2012...

Nykyään menee kolmoset per käsi tuolla alun kippityylillä, 3 kg painavampana kuin tuolloin ensimmäisen mentyä.

Lopuksi yritin "staattista" versiota, on kyllä aika perkeleesti raskaampaa !

Näitä on kyllä mukava reenailla sen jälkeen kun se eka menee :)

Ja tänään reenipaino 75,3

Laitetaas kyröölääsen perähän vähä pikkupoikienkin touhuja...

http://www.youtube.com/watch?v=thy7vjZ98fc&feature=youtu.be

Eka ykl meni 30.8.2012...

Nykyään menee kolmoset per käsi tuolla alun kippityylillä, 3 kg painavampana kuin tuolloin ensimmäisen mentyä.

Lopuksi yritin "staattista" versiota, on kyllä aika perkeleesti raskaampaa !

Näitä on kyllä mukava reenailla sen jälkeen kun se eka menee :)

Ja tänään reenipaino 75,3

Pikkupoikana tua touhu pitää eherottomasti aloottaa:D

Ajattelin itse aloittaa treenauksen ykl varten silloin kun menee + 50kg lisäpainoleuoissa. Nyt menee se 40kg.
Alkanu kehitys tippumaan, hinkannut kuukauden 35-40 kilossa, tehnyt aikalailla max voimilla.
Pitäiskö alkaa tekemään vaikka 5x5 tms?
Luultavasti muscle up alkaa kanssa tulemaan, jos vähän sitä voimaakin tarttuisi.. :)

itte saan puoliks vedettyä enkä oo tehny leukoja lisäpainoilla ku ei meijän koulun salilla ole painovöitä:( mutta miten sitä voisi treenata? repun kanssa ehkä mut se saattaa hajoo jos laittaa sinne paljon painoo

Paksu köysi ja sidot siihen painoja ja laitat sen lantiosta haarojen väliin roikkumaan.
Ehdottomasti kannattaa alkaa treenata, tulee leukoihin vähän fyysisyyttä lisää.. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itelläkin meni 27 vuotta nähdä livenä 1 den käden leuka. näin tämän viime keskiviikkona oululaisella punttisalilla. mies oli arviolta noin 20v 170cm ja ehkä 60 kiloinen. se oli tyyli puhdas yhdenkäden leuka. ja uskon että siltä mieheltä olis voinu mennä useampikin.

ite oon treenannu tätä liikettä kevennettynä niin, että kuminauha menee tangon ympäri ja toisen käden kainalon alta. saa luonnollisen liikeradan ainakin. :)

:worship:

Näitä Kyrölääsen videoita on tullut ennenkin ihmeteltyä; ihan hulluna voimaa kyllä miehessä. :rock:

Ite oon vetänyt ykl:n kummallakin kädellä joskus aikoinaan 83-kiloisena ja nykyään myös menee 74-kiloisena kunhan vaan tanko ei oo liian liukas. :D
Tuolloin aikoinaan rupesi kyynärtaive kipuilemaan aika pahasti ykl:aa treenatessa, minkä seurauksena jäi sitten sen treenailu sikseen.

Toi on laitinen yks mun suosikki treenivideoista youtubessa. Helvetin motivoivaa paskaa! :)

Mikä ton ekan liikkeen nimi on? Ja en itse sitä vielä saa tehtyä, mutta kun sitä kaikki ghetto workouttaajat harrastaa niin onko se ns "sulka hattuun" liike?

Toi on laitinen yks mun suosikki treenivideoista youtubessa. Helvetin motivoivaa paskaa! :)

Mikä ton ekan liikkeen nimi on? Ja en itse sitä vielä saa tehtyä, mutta kun sitä kaikki ghetto workouttaajat harrastaa niin onko se ns "sulka hattuun" liike?

Liikkeen nimi on tietääkseni "kirjoituskone".

sen nimi taitaa olla archer pull up...

Back
Ylös Bottom