joillekin vaan ei mikään kelpaa...
no hieman sama, jos pyytäsit ööö... aiemminkin mainittua jukka keskisaloa juoksemaan cooperin testin jonku kovan treenipäivän lopussa kesken kovimpien treenikausien "ihan vaan kun on netissä ollut puhetta, ettet saa juostua 4700m". ei kai tosissaan treenaava nyt koskaan menis tollasia hulluuksia tekeen. tai jos pyytäsit jotain voimailijaa "kokeileen paljon nousee maasta" just lopetetun kyykkytreenin jälkeen. ja sitten rumasti ihmettelisit, kun ei tullutkaan sitä enkkaa, voi voi. it´s not gonna happen. ei tollasia temppuja tehdä "yleisön pyynnöstä". noissakin ois sentään kyse herrojen oman lajin suorituksista, mutta silti. ykl-touhut ei kuulu esim. kiipeilijöiden treeneihin juuri ollenkaan.
noi vedot tehtiin pikasesti mun pyynnöstä ihan kuriositeetiksi vaan ja kiitos pojille vaivannäöstä. jos tekee päivässä eka 3 kovaa voimapohjasta boulder-treeniä à 2-3h, ei EHKÄ ihan irtoo se paras ei. nääkin kaverit treenaa kiipeilyä lähes, ellei joka päivä (!!!), joten ei siinä nyt ehkä ihan herkimmillään mihinkään sivujuonteisiin olla
sen 10 ykl vetelijän kanssa voi ihan ite keskustella niistä sen vetelyistä myös, jos se niin kovasti vaivaa. ei mulla ole tarvetta puhua valheita jonkun toisen tekemisistä. mies itse ei omia tekemisiään missään mainosta (ei edes kiipeilyjä, saati sitten jotain juoksu- tai punttituloksia), mutta kaikki lajia seuraavat kyllä tietää, kenestä on kyse ja mihin se pystyy.
se lupas kuitenkin käydä joskus vetämässä jonkunlaisen ykl-sarjan varmaankin juuri tuolla boulderkeskuksessa, mutta koska ja paljonko nyt sitten vetääkin, on sen oma asia. laitan sen tänne sitten kyllä, eiköhän lupa tule. en usko, että kyseinen suoritus kallistaa tätä palloa minnekään sen kummemmin. ite toivoisin vaan, että herra pysyis ehjänä ja pystyis KIIPEEMÄÄN mahdollisimman kovaa.
se ja kukaan noistakaan kahdesta videon vetelijästä ei harrasta yhden käden vetoja ollenkaan, joten ihan hyvä, jos nyt jotain materiaalia saa. joten jos haluat infoa heiltä lisää, ole hieman oma-aloitteinen vaikka ja kysy.