Yhden käden leuka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
laita nyt vaan ne kaikki penkki- ja leukavideot tänne julkisesti, kun kerta pyydetään äläkä selittele mistään facebookeista ja kännykkäjutuista. vai etkö sä pysty oleen puheittes takana??? täsmälleen samaa vaadit itekin. mun kamujen videot kyllä tulee, ei huolta. lopeta tollanen idiootin uho jostain solmuista. ootsä joku merimies :D

mun penkkitulokset ovat tehty kisoissa. 97 kilosena 237,5.

facebookissa sen videon voi nähdä ja lähetän myös videona kännyyn jos epäilet. sä tunnut niin kaikkitietävältä mutta meriitit vaan puuttuu. ja niitä videoita olen kysellyn jo puoli vuotta ilman tulosta...

heh... sä olet hieman hölmö hei :) aika hassua, että sun ikäses mies suoltaa tollasta täysin tuntemattomalle. voi voi... valitettavasti sun oletukset mun valmennustaustasta ja valmennettavistakin meni ihan sinne samaan suoleen kuin puheesikin. onnea vaan. no missä ne sun videot on??? anna tulla jo äläkä siellä ulise. ihan mielenkiinnosta haluisin nähdä sen 5*200 raw penkinkin jo hop hop!!

multa et ole videoita kyselly kuin pari päivää. ja laitas nyt se sun facebook-linkki myös äläkä siellä uhoo :D

Merkillinen paikka tää internaatti. Aikaset miehet uhoo kuin pikkulapset hiekkalaatikolla, kohta varmaan kisaillaan kuka kusee pisimmälle, henkilökohtaisuuksinhan on jo menty.

edit. Ja sitten videoo siitä kusikisasta, ei sitä muuten kukaan usko kuka voitti.

^^ Ja siina kusikisassa ei sitten käytetä kiellettyjä aineita, kuten nesteenpoistajia, eikä nippusidettä pikkuveikan ympärillä :hyper:

Viimeksi muokattu:
Merkillinen paikka tää internaatti. Aikaset miehet uhoo kuin pikkulapset hiekkalaatikolla, kohta varmaan kisaillaan kuka kusee pisimmälle, henkilökohtaisuuksinhan on jo menty.

edit. Ja sitten videoo siitä kusikisasta, ei sitä muuten kukaan usko kuka voitti.

laitoin facebook linkin jto lle. siellä oma video näkyy. itse ainoastaan haluan nähdä kun joku suomalainen vetää ykl puhtaasti.. jopa kymmenen. jokainen enemmin treenannut ymmärtää että jos sellaisen 10 ykl suorituksen tekee niin vetää myös kahdella kädellä pitkälti yli 100 leukaa. en jaksa uskoa sellaiseen... enne kun näen...

voin lähettää oman videon omasta kännystä jossa vedän suorilta käsin ykl vajaa 90 kilosena. jos joku osaa voi laittaa nettiin. pystyn ainoastaa omista puheistani vastaamaan ja itse saan vedettyä ja videota tulee tarvittaessa... lähettäköön jto oman ykl vedon myös pyydettäessä.

ja mitä vittua sä hyttynen selität. laita sellanen video nettiin jossa joku suomalainen vetää sen yhenkin ykl leuan puhtaasti. itse sellaisen vedän. lisäksi n. 50 leukaa ja 200 kg ottanut 5 toistoa penkistäkin rawina. lisäksi 10 v painin kilpaa sm tasolla, joten kai mulla muutakin on kuin katkeruutta.

niin ja muuten olin mm kisassa todistamassa henderssonin 300 rawia. silloin niitä ei ollut tapana nettiin vielä laittaa. hyvä kun oli videokameroita. ne mm kisat muuten näytettiin ihan suomen tv ssä silloin ja ipf tuomarit katsoivat vieressä. onko se kiipeily joku uskonto kun uskotellaan toisilleen kaikenmoista paskaa.

ja muuten vedä itse se ykl ennen kuin mulle tulen paskaa jauhamaan.

Itse heitän 75m keihästä rawina. Tule sinä tänne savoon niin heitän sinut kankean virtahevon suohon. Lupaan voittaa vielä 100m juoksussa, coopperissa ja pituushypyssä. Hiihdossakin voit lähtee kokeilemaan. Painiakkin voidaan, se on kivaa, mutta siinä en lupaa teikäläistä enää pestä.

Onko yllä olleva sitä hyvää argumentaatiota tai netikettiä? No eipä kyllä ole. Sitä ei myöskään arvoisa Wääntäjä esitä. Kyllä siitä vähän katkeran kuvan saa, kun saadaan hirveitä kohtauksia, kun osoittautuu, että maailmassa, jopa Suomessa, on lahjakkaampia ykl vetelijöitä. Mitäänhän ei tietysti foorumiviestien perusteella voi sanoa.

Moni sanoo nähneensä videon tuosta Henderssonin ME:stä, että turha argumentoida sen puuttumisella. Silti sitä ei nettiin ole saatu, vaikka kenties maailman kovin suoritus voimailun saralla on kysessä.

Itse heitän 75m keihästä rawina. Tule sinä tänne savoon niin heitän sinut kankean virtahevon suohon. Lupaan voittaa vielä 100m juoksussa, coopperissa ja pituushypyssä. Hiihdossakin voit lähtee kokeilemaan. Painiakkin voidaan, se on kivaa, mutta siinä en lupaa teikäläistä enää pestä.

Onko yllä olleva sitä hyvää argumentaatiota tai netikettiä? No eipä kyllä ole. Sitä ei myöskään arvoisa Wääntäjä esitä. Kyllä siitä vähän katkeran kuvan saa, kun saadaan hirveitä kohtauksia, kun osoittautuu, että maailmassa, jopa Suomessa, on lahjakkaampia ykl vetelijöitä. Mitäänhän ei tietysti foorumiviestien perusteella voi sanoa.

Moni sanoo nähneensä videon tuosta Henderssonin ME:stä, että turha argumentoida sen puuttumisella. Silti sitä ei nettiin ole saatu, vaikka kenties maailman kovin suoritus voimailun saralla on kysessä.

ainoastaan siitä kyse ettei sitä videota löydy jossa joku vetää niitä ykl 10 kpl.. mäkin heitän keihästä satametriä mutta ennen en videota laita kun 110 menee...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ainoastaan siitä kyse ettei sitä videota löydy jossa joku vetää niitä ykl 10 kpl.. mäkin heitän keihästä satametriä mutta ennen en videota laita kun 110 menee...

Ja et vieläkään pysty käsittämään, että joillakin voi olla muitakin intressejä kuin yhden käden leuka. Videoitahan sinulle on jo lupailtu, joten parasta vaan odotella. :)

toi nuori jannu veti käsi koukussa. sama kun ottaa hauiskääntöjä käsi koukussa. ei mitään tekemistä alhaalta suorilta käsiltä lähtevän ykl kanssa. ja mitä vittua sä hyttynen selität. laita sellanen video nettiin jossa joku suomalainen vetää sen yhenkin ykl leuan puhtaasti. itse sellaisen vedän. lisäksi n. 50 leukaa ja 200 kg ottanut 5 toistoa penkistäkin rawina. lisäksi 10 v painin kilpaa sm tasolla, joten kai mulla muutakin on kuin katkeruutta. täällä kaikenmaailman nettigurut selittää, että joku vetää vaikka mitä mutta ei vaan videota näy mistään puhtaasta 10 ykl suorituksesta vaikka äijiä toki löytyy kiipeilypiirit pulloollaan. itse tunnen entisiä ja nykyisiä maajoukkuepainoita vaikka kuinka monta mutta hekään eivät puhtaasti vedä ykl. ylihannukselan marko on tainnut muutaman vetää parhaassa kunnossa. valmentamani jerry adhd kvarnstömkin aika kovassa kunnossa mielestäni on ja ykl jää pikkusen vajaaksi.

niin ja muuten olin mm kisassa todistamassa henderssonin 300 rawia. silloin niitä ei ollut tapana nettiin vielä laittaa. hyvä kun oli videokameroita. ne mm kisat muuten näytettiin ihan suomen tv ssä silloin ja ipf tuomarit katsoivat vieressä. onko se kiipeily joku uskonto kun uskotellaan toisilleen kaikenmoista paskaa.

ja muuten vedä itse se ykl ennen kuin mulle tulen paskaa jauhamaan.
Ihme ettei löydy vielä nyrkkeilyn Sm. Kuulostaa pubissa monasti kuullulta "jutulta"

Ja et vieläkään pysty käsittämään, että joillakin voi olla muitakin intressejä kuin yhden käden leuka. Videoitahan sinulle on jo lupailtu, joten parasta vaan odotella. :)

mulla ainostaan intressinä nähdä kun joku vetää kymmenen ykl puhtaasti. edes muutaman. jos joku suomalainen vetää puhtaita ykl vetoja yli 5 niin en tule koskaan enää pakkotoiston foorumille epäilemään... siis suorilta käsiltä leuka tangon päälle.

ei toimi sen sun linkki tai en sun sivulle pääse. en myöskään KOSKAAN ole omia suorituksiani täällä julkituonut, joten en myöskään niistä laittele videoita, vaikka niitä edes olisi. yritäs nyt turun poika pysyä sen suhteen kärryillä. et myöskään kovin hyvin ymmärrä mahdollisesti lukemaasi tekstiä.

sä sen sijaan olet toistaseksi muutaman tuloksesi maininnut. en mä jaksa niitä sen kummemmin epäillä tms. oikeestaan ihan hienoa, jos ne olet tehnyt, MUTTA koska sä nyt niitä videoita vingut (ja niitä kyllä tulee, ei huolta) laita nyt ite ne omasi tänne julkisesti katsottaviksi, kun niin tarkka näissä olet.

eli siis toistaseksi olet maininnut tehneesi 50 leukaa, ykl:n, 237 kisapenkin ja 5*200 raw-penkin. en epäile en, ihan sama mulle, mutta videot laitat, kun niitä itse vaadit. ennemmin en kyllä laittele yhtään kenenkään kaverin suorituksia yhtään minnekään. tai sitten laitan ne semmoseen paikkaan, ettet löydä :)

http://www.youtube.com/watch?v=e1-t8dkpjrc

http://www.youtube.com/watch?v=wTOVJhXU5Q0&NR=1

tuoltahan niitä löytyy. one arm chin up / pull up

edit: ja varmaan telinevoimistelijat / kiipeilijät niitä prosentuaalisesti enemmän tekevät kuin painijat. harvemmin näkee tikkujalkaisia painijoita, jotka roikkuvat tangosta koko päivän. Voisi olettaa että he nostelevat toisiaan, mutta judokana tiedän että painijat feilaavat. aina ei voi voittaa

ei toimi sen sun linkki tai en sun sivulle pääse. en myöskään KOSKAAN ole omia suorituksiani täällä julkituonut, joten en myöskään niistä laittele videoita, vaikka niitä edes olisi. yritäs nyt turun poika pysyä sen suhteen kärryillä. et myöskään kovin hyvin ymmärrä mahdollisesti lukemaasi tekstiä.

et ole et. sellaisia ei kannata tuoda julki jos ei niitä ole. vituttaa välillä lukea sun tekstejä kun olet niin suuri asiantuntija ja näytöt kuitenkin puuttuu. mulla ei ole mitään syytä kehuskella mutta kaikki mitä kirjoitan on faktaa. onko se nyt vaan niin, että sä selität täällä jostain 10 ykl leukaa vetävästä kaverista mutta videota ei luonnollisesti löydy tällaisesta uroteosta. silloin pitää vetää jo lähes 200 normaalia leukaa ja sitä en vaan usko kenestäkään suomalaisesta.

sä sen sijaan olet toistaseksi muutaman tuloksesi maininnut. en mä jaksa niitä sen kummemmin epäillä tms. oikeestaan ihan hienoa, jos ne olet tehnyt, MUTTA koska sä nyt niitä videoita vingut (ja niitä kyllä tulee, ei huolta) laita nyt ite ne omasi tänne julkisesti katsottaviksi, kun niin tarkka näissä olet. mulla on ainoastaan video kännyssä omasta helposta, puhtaasta ykl sta. lähetän toki se sulle kännykkääsi jos numeron laitat. ei mulla siinä muuta selitettävää kun se, että tänne en sitä saa laitettua. siis video tulee kun joku numero mihin lähetän.

eli siis toistaseksi olet maininnut tehneesi 50 leukaa, ykl:n, 237 kisapenkin ja 5*200 raw-penkin. en epäile en, ihan sama mulle, mutta videot laitat, kun niitä itse vaadit. ennemmin en kyllä laittele yhtään kenenkään kaverin suorituksia yhtään minnekään. tai sitten laitan ne semmoseen paikkaan, ettet löydä :)

nämä mun tulokset ovat faktoja mutta 10 ykl on sama kun ottaisi 500 kg penkistä rawina tai juoksisi cooperissa yli 5000 m. ne siis ovat mahdottomia. aikoinaan kun kilpailin penkkipunnerruksessa niin aina oli joku helvetin vahva jannu tulossa kisaan ja nostaa niin ja niin paljon. ei niitä kuitenkaan koskaan näkynyt. jutut on juttuja.

siksi sitä 10 ykl videota myös vaadin kun olen selittänyt sitä myös turkulaisille telinevoisteluvalmentajille, yksi niistä entinen venäjän huippuvalmentaja. ne alkoi nauramaan ku kerroin 10 ykl vedosta. painonnoston ent maajoukkuevalmentaja, huippupainijat, telinevoimistelun huippuvalmentajat, muut ammattivalmentajat jotka tunnen eivät usko tällaiseen ykl suoritukseen. jokainen elämässä realistisesti jalat maassa seisova ihminen ymmärtää tämän. he ovat kylläkin nähneet omani ykl n ja sanoo että harvinainen suoritus.

itsestäni sen verran että vedin 9 lk 45 leukaa ja liikunnanopettaja sanoi, että sitä ei riko koskaan ketään. 25 v se on nyt kestänyt ison koulun ennätyksenä. lisäpainoilla olen vetänyt mm. 30 kg 18 toistoa. tästä huolimatta olen saanut max 2 ykl. näistä voimista on kuitenkin kaukana tuollainen 10 ykl. en toki usko olevani tämän maan kovin ykl vetäjä. joku jani tanskanen joka on voimistelun mm varmasti vetää enemmin mutta ei koskaan 10 ykl. tuntuu että kiipeily on sulle joku uskonto josta kuulemasi asiat ovat faktoja. juttuja maailmaan on aina mahtunut. ei kaikkea pidä uskoa. hyvän valmentajan ominaisuus on realistisuus ja objektiivinen suhtautuminen ympärillä oleviin asioihin.

on surullista, että sinunlaisesi valmentajagurut jakavat neuvoja ja nuoret uskovat kuin opetuslapset jeesukseen. valmennus on aina yksilöllistä subjektiivista vuorovaikutusta, jota ei pitäisi tehdä netin välityksellä. sinulta se toki onnistuu kun lukee kaikenmaailman kaavoja progressiivisista ohjelmistasi. jatka samaan malliin vaan niin hienosti menee. älkää nyt nuoret ihmiset aina uskoko kaikkea mitä me nettivalmentajat höpistään. kyseenalaistakaa ja ottakaa oma järki käteen.

http://www.youtube.com/watch?v=e1-t8dkpjrc

http://www.youtube.com/watch?v=wTOVJhXU5Q0&NR=1

tuoltahan niitä löytyy. one arm chin up / pull up

edit: ja varmaan telinevoimistelijat / kiipeilijät niitä prosentuaalisesti enemmän tekevät kuin painijat. harvemmin näkee tikkujalkaisia painijoita, jotka roikkuvat tangosta koko päivän. Voisi olettaa että he nostelevat toisiaan, mutta judokana tiedän että painijat feilaavat. aina ei voi voittaa

molemmat ulkomaisia vetäjiä ja ensimmäisessä oli sen sortin rimpuilua että ei puhtaista suorituksista kyse. toinen video oli 4-5 puhdasta ykl. sen jälkeen ei leuka noussut yli tangon. tästä huolimatta kovia suorituksia ja 4 puhdasta ykl hirmu tulos.

wääntäjä: edelleenkään et laittanut videoita. sun omia kriteerejä käyttäen mikään muu ei ole faktaa. lisätään siihen sulta vaadittavaan videolistaan nyt myös tuo 18*30kg lisäpainoveto. yhtäkään videoo sulta ei ole tullut.

kuten sanoin (jota et kuitenkaan mitenkään ole huomioinut) EN kyseenalaista niitä, luotan ihmiseen. haluan kuitenkin, että olet samalla viivalla puheittesi kanssa, joten videot peliin.

on kyllä aika kummallista, että laitat tollasta tekstiä tulemaan mun valmennushommistani ihan vaan oletuksella. noi alkaa olemaan henkilökohtasia loukkauksia jo. ja kun ne ei perustu mihinkään ja ovat itseasiassa valheellisia, on aika surullista lukea tollasta kuraa. se, että kirjotan juttuja myös netissä kuuluu siihen sun nykypäivään, jossa "kaikki on netissä". mä en edes tänne juuri "ohjelmia" kirjottele, vaan enempi yleisiä juttuja.

edelleen: mulla ei ole tapana levitellä huhuja, koska ne ei johda mihinkään. sellasta tekee ihan muut tyypit. mun kaikki jutut perustuu juurikin faktoihin ja niiden tarkoitus (lue nyt tämä tarkasti kerrankin) EI ole henkilöpalvonta, vaan tässä ykl-tapauksessa nimenomaan kuriositeetti ja inspiraatio. sä olet ihan väärillä jäljillä tässä nyt.

voitko myös vastata sitä kiipeilijäkaveriasi esittämiini kysymyksiin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom