ei toimi sen sun linkki tai en sun sivulle pääse. en myöskään KOSKAAN ole omia suorituksiani täällä julkituonut, joten en myöskään niistä laittele videoita, vaikka niitä edes olisi. yritäs nyt turun poika pysyä sen suhteen kärryillä. et myöskään kovin hyvin ymmärrä mahdollisesti lukemaasi tekstiä.
et ole et. sellaisia ei kannata tuoda julki jos ei niitä ole. vituttaa välillä lukea sun tekstejä kun olet niin suuri asiantuntija ja näytöt kuitenkin puuttuu. mulla ei ole mitään syytä kehuskella mutta kaikki mitä kirjoitan on faktaa. onko se nyt vaan niin, että sä selität täällä jostain 10 ykl leukaa vetävästä kaverista mutta videota ei luonnollisesti löydy tällaisesta uroteosta. silloin pitää vetää jo lähes 200 normaalia leukaa ja sitä en vaan usko kenestäkään suomalaisesta.
sä sen sijaan olet toistaseksi muutaman tuloksesi maininnut. en mä jaksa niitä sen kummemmin epäillä tms. oikeestaan ihan hienoa, jos ne olet tehnyt, MUTTA koska sä nyt niitä videoita vingut (ja niitä kyllä tulee, ei huolta) laita nyt ite ne omasi tänne julkisesti katsottaviksi, kun niin tarkka näissä olet. mulla on ainoastaan video kännyssä omasta helposta, puhtaasta ykl sta. lähetän toki se sulle kännykkääsi jos numeron laitat. ei mulla siinä muuta selitettävää kun se, että tänne en sitä saa laitettua. siis video tulee kun joku numero mihin lähetän.
eli siis toistaseksi olet maininnut tehneesi 50 leukaa, ykl:n, 237 kisapenkin ja 5*200 raw-penkin. en epäile en, ihan sama mulle, mutta videot laitat, kun niitä itse vaadit. ennemmin en kyllä laittele yhtään kenenkään kaverin suorituksia yhtään minnekään. tai sitten laitan ne semmoseen paikkaan, ettet löydä