Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yks hyvä keino on tehdä avustettuja yhden käden punnerruksia, eli "apukättä" pidät jollain korokkeella, kehityksen tullessa korkeampaa koroketta käden alle, koroketta kauemmaksi jne jne. sillä se alkaa sujua. ja nimenomaan sillä alemmalla kädellä pitää tehdä se työ, toinen käsi vaan avustaa.Onko joku harrastanut tätä enemmänkin? Onko antaa tekniikkavinkkejä?
Nyrkkisääntönä voipi pitää, että penkissä ainakin pitää mennä omalla painolla useampi toisto ennenkuin voi odottaa montaakaan toistoa yhdelläkädelläpunnerruksessa.
Jalat leveällä saa tehtyä paljon enemmän kuin jos pitää jalat yhdessä ja asento on muuten perus etunojapunnerrus-asento mutta toinen käsi selän takana.
Punnerruksia vain paljon. Rystysillä ja jalat korokkeella, sitten kun se alkaa onnistumaan, niin jalat seinää vasten ja asteittain sitä mukaan kun edistyy nostaa kulmaa ylöspäin.Mikä siinä on, että itse en saa yhtään punnerrus yhdellä kädellä? Tekniikasta kyllä en tiedä yhtään, mutta kyll käsistä sitä voimaa pitäisi löytyä jos penkkiin verrataan. Oma paino 73kg ja penkkitulos 102,5kg. Miten tuota voisi harjoitella kun alkoi kiinnostamaan.
No eipä tuo yhden käden etunojapunnerruskaan mikään raskas ole, ainakaan jos nostaa yli satkun penkistä ja painaa itse reilu 70kiloa. Se on se tekniikka.Punnerruksia vain paljon. Rystysillä ja jalat korokkeella, sitten kun se alkaa onnistumaan, niin jalat seinää vasten ja asteittain sitä mukaan kun edistyy nostaa kulmaa ylöspäin.
Variaatoita siis kannattaa harrastaa, normipunnerus kun on niin kevyt loppujenlopuksi.
Uskoisin kyllä että tuo ei oo sulla voimasta kiinni. Kokeile pystytkö tekemään yhden käden punnerruksen polviltaan.Noh normaaleita punnerruksia PUHTAALLA tekniikalla menee se reilu 50. Että voiko se tekniikasta olla kiinni vai eikö mulla ole tosiaankaa yhdessä kädessä voimaa :D