yhdellä jalalla kyykkyyn

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goljat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitihän se kokeilla :D Vasemmalla jalalla ilman tukea 10 toistoa ilman hämminkiä, oikealla jalalla tuettuna ei yhtään toistoa :jahas: Vasen jalka on ns. ponnistava jalka, mutta olipas siltikin iso ero...

80 kilosena enkka oli välillä 15-20(en muista enää tarkkaa lukua). Tuli silloin treenailtuakin noita jonkin verran. Nyt painoa on lähemmäs 90kg ja uskon, että tommonen 10-15 menee vielä. Nyt en kyllä pystynyt testaamaan kun on tuon selän kanssa hieman häikkää :( .

No toki onnistuu ilman tukea. Pidättekö muuten kiinni kädellä sen suorana olevan jalan jalkapohjasta? Mä oon tehnyt sen aina sillein.

Menee helposti 10 toistoa...

Oon joskus treenannutkin yhdenjalankyykkyä sillä lailla että pistän vapaan jalan taakse jonkun matalan pallin tai tuolin päälle. Sitten vaan tanko niskaan ja kyykkyyn. 50kg:lla meni n.10 toistoa. Tosin tuo on ilman tuota toisen jalan tukea todella paljon raskaampaa. Hyvän kyykkytreenin saa nuinkin jos ei oo kyykky telineitä. Smithissä tuo ois varmaan kans kyvä tehdä.

Helposti onnistuu ilman tukea, vanhana lätkä/futis pelaajana on aika voimakkaat jalat :)

Helposti onnistuu ilman tukea.Silloin junnuna kuin pelasin pesäpalloa niin treeneissä tehtiin aina välillä yhden jalan kyykkyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomi sanoi:
No toki onnistuu ilman tukea. Pidättekö muuten kiinni kädellä sen suorana olevan jalan jalkapohjasta? Mä oon tehnyt sen aina sillein.

Jospa oisin nii notkee että saisin ni tekisin :hyper:
Taidat olla oikea kumiukkeli ;)
pitää venytellä enemmän :wall:

Onnistuu kummallakin jalalla. En ole kokeillut montako toistoa menisi ehkä joku 10 vasemmalla. Vasemmalla menee kyllä selkeästi helpommin kuin oikealla.

Oikealla jalalla menee yksi 40 kilon lisäpainoilla. Ilman tukea ja vasen jalka suorana edessä. Painoa on 90 kg.

Joku venäläinen olympiatason pikaluistelija teki 40 tollasta 50 kilon kanssa... :D

No pitihän tätäkin nyt sitten kokeilla. Vähän reilut 10 toistoo menee molemmilla jaloilla..

Tästä vois saada ihan mukavaa ponnistus treeniä lisäpainoilla, jos ei laskisi persettä lattiaan asti. Ei ottais edes ihan niin paljoa polviin. Voisi auttaa hyppyjen korkeuteen. Täytyy varmaan harkita jos lisäis tuollaisen joskus ohjelmaan ihan kokeilumielessä.

Kyllähän meni helposti molemmilla jaloilla vaikka 6 tuntia takaperin oli jalkareenit. Toinen jalka suorana edessä, eikä tukea. Otti vähän kipeetä kuitenkin reisiin, väsyneethän nuo oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom