Se on vaan yksinkertaisesti liian nopeeta ihmiskropalle. Ei kerkeä imeytymään yksinään syötynä. Siks aina munat keltuaisten kanssa. Rasva kun hidastaa ruokasulan menemistä.
Pakkotoiston nykyistä laatua :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on vaan yksinkertaisesti liian nopeeta ihmiskropalle. Ei kerkeä imeytymään yksinään syötynä. Siks aina munat keltuaisten kanssa. Rasva kun hidastaa ruokasulan menemistä.
Älä ainakaan hommaa tota Leaderin GNP:tä kaakaon makusena, HYI VITTU :urjo: se ei ensinnäkään sekoitu kunnolla ja myös maku on aika karmiva, kaakaosta kaukana. En osaa edes kuvailla sitä inhokkia mikä on joka kulauksella
Mulla on muuten kanssa tuo yöprotsku parantanut unenlaatua huomattavasti. Olenko ainoa?
Pakkotoiston nykyistä laatua :D
Niinpä. Jälleen kerran huomaa että tänne on vitun turha kirjoittaa mitään järkevää kaltaisteli idioottien takia.
Jos kerran tiedät ko. asian paremmin kuin Charles Poliquin niin valaise toki meitä?
Voin antaa vinkin että BV:llä on vaikutusta.
Mulla on muuten kanssa tuo yöprotsku parantanut unenlaatua huomattavasti. Olenko ainoa?
Yötä vasten mansikkakeittoa ja virginoöljyä 'snapsina'.. vähän tasoittaa tuo mansikkasoppa tuota virginon pahaa makua.
Raejuustoa+mansikkakeittoa, mukava tv-dinner. Tätä vois vetästä vaikka koko purkin, mutta yleensä vain n.300g rajuustoa ja mansikkakeitto mauksi.
Simppeli ja nopea tehdä.
Kyllä, hera on parhaimmillaan palkkarissa.
Varmaan toi unenlaadun paraneminenkin yksilöllistä.Toki myös sekin kuinka iso rakko on.Itse ainakin lopetin yöprodun ottamisen kun sai pari kertaa yössä hoippua kalu tanassa kuselle :D
Vastaan itse itselleni, keho ei taida ehtiä katabolisoida lihaksia yön aikana eikä itse asiassa aloita suuremmissa määrin kuin vasta 72 tunnin jälkeen. Eli enpähän taida satsata "yöproteiiniin" vastaisuudessakaan, rehdillä safkalla mennään etiäpäin.