Kyllä, hera on parhaimmillaan palkkarissa.
Ja jos haluaa vielä oikein hifistellä niin mieluusti isolaattina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, hera on parhaimmillaan palkkarissa.
Riippuu pitkälti siitä miten olet ajoittanut treenin. Itse olen sellaisen nyrkkisäännön otanut, että se viimeinen ateria ennen nukkumaan menoa on vähä hiilarinen ja sisältää sitten protskua ja rasvaa.pristex sanoi:Jos painuu nukkumaan yhdentoista aikoihin, niin mihin aikaan kannattaisi lopetella hiilareiden syönti?
Tärkeintä on se mitä olet päivän aikana syönyt ja paljonko. Itse yöproteiineilla ei ole suurta merkitystä jos kokonaisuus ei ole kunnossa. Eli jos päivän kalorit on plussalla jo reippaasti (ja proteiini/hiilihydraatti/rasva jakauka hyvä) ei yöproteiinia tohon välttämättä lisäksi tarvita. Toisaalta taas välipaloilla ja iltapalalla minusta on helpoin juuri lisätä niitä kaloreita niin silloin voi helposti vielä lisäksi ottaa yöpalaksi yöproteiinia ennen nukkumaan menoa.Tämä voisi olla oikea paikka kysäistä tätä, elikkäs kun käyn salilla yleensä iltaisin 18-21 välisenä aikana, ja juon salin jälkeen aina palautusjuoman, niin onko minulle tämmöisestä yöproteiinista (tarkoitan siis näitä jauheita) sitten hyötyä kun eihän siinä kauhean kauaa ole sitten nukkumaanmenoon aikaa?
Ja kiitos jo valmiiks jos joku ehtisi vastaamaan tähän !
Älä ainakaan hommaa tota Leaderin GNP:tä kaakaon makusena, HYI VITTU :urjo: se ei ensinnäkään sekoitu kunnolla ja myös maku on aika karmiva, kaakaosta kaukana. En osaa edes kuvailla sitä inhokkia mikä on joka kulauksella
Lähinnä mietin että riittääkö tuo 30g koko yöksi ja kun tuota tässäkin triidissä haukuttua heraa on se 10-15g tuosta määrästä niin loppuuko rakennusaineet kropalle jo kevyesti kesken yön? Lisäksi tietty jos on kellään ehdottaa jotain vaihtoehtoa noille sapuskoille niin mieluusti vastaanottaisin.
Ainoan rajoitteen vetäisin siihen ettei syö pelkästään kananmunanvalkuaisia. (ikinä)
Miksi näin?