Yöproteiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jozki
  • Aloitettu Aloitettu
niin sitä ajattelin itsekin ;) mutta mikä olisi hyvä toinen iltapala, kun pitäisi olla halpaa ja lämpimässä säilyvää ? yöproteiini hyvä vaihtoehto ? tai kuinka hyvin perus hera korvaa yöproteiinin ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko käytännön merkitystä?

Jos tuota herajuttua tarkoitat niin sanoisin, että on. Hera, etenkin jos on laadukasta, imeytyy erittäin nopeasti ja antaa aminohappoja vain parin tunnin ajan. Ja yöunet usein kestävät sellaiset 7-9 tuntia, eli aika kauan olisi keho ilman proteiinia. Kaseiini tai maitoproteiini voi taas hyvinkin luovuttaa aminohappoja sellaiset 7 tuntia, eli kejo käyttäisi niitä aminohappoja energiaksi eikä lihasta. Samoin jos treenaa aamulla niin, ainakin itse olen huomannut, että maitoproteiini illalla olisi treenitehon kannalta parempi kuin hera. Voi tosin olla placebo-efektiäkin :).

Joskus vedän yöproteiiniksi purkin tonnikalaa tai raejuustoa, joskus taas Megahampurilaisen ja litran maitoa. Viimeaikoina olen ottanut puolen litran proteiinidrinkin(hera-muna-soijaproteiini) josta saa noin 6g rasvaa ja yli 60g proteiinia. En tiedä sitten mikä on paras noista vaihtoehdoista, kai se on loppujenlopuks aika sama kunhan tulee protskua joku 50g.

Itse ostin kerran UFS caseiinia ja hyi helvetti mitä kuraa!

En tiedä sainko jonku maaanantaikappale pussin , mutta jauho ei siis millään, sheikkeriä heiluttelin 15 min ja hirveitä paakkuja oli vielläkin, hyvä ettei tullut:urjo:

Kertokaas nyt onko muitten valmistajien mömmöt ihan samanlaisia , vai löytyykö poikkeuksia?

Itse ostin kerran UFS caseiinia ja hyi helvetti mitä kuraa!

En tiedä sainko jonku maaanantaikappale pussin , mutta jauho ei siis millään, sheikkeriä heiluttelin 15 min ja hirveitä paakkuja oli vielläkin, hyvä ettei tullut:urjo:

Kertokaas nyt onko muitten valmistajien mömmöt ihan samanlaisia , vai löytyykö poikkeuksia?

Myproteinin instant milk protein sekoittuu paremmin. Samoin myös Go4fitin xtreme casein. Maku nyt on samaa kun uffella mutta mitäpä ei kehityksensä eteen tekisi.

Onkos soija proteiini hidasta? Itse käytän ainakin iltaisin leaderin soijaprotskua. 88g taitaa 100g olla.

olin jostain lukevinaan et soijaproteiini on suht nopeeta imeytyy. Maitoproteiini vissiinkin hitaimmasta päästä imeytyy...

Kannattaako mun ostaa yöproteiinia? onko siitä paljon hyötyä?

mitäs merkkiä ootte suosinut yötä vasten?

eikös Leaderilla oo ainakin joku Night Protein jauho?
Pitäs jotaki hommata ku alkaa raejuuston vetäminen illalla(kin) tökkimään.
Älä ainakaan hommaa tota Leaderin GNP:tä kaakaon makusena, HYI VITTU :urjo: se ei ensinnäkään sekoitu kunnolla ja myös maku on aika karmiva, kaakaosta kaukana. En osaa edes kuvailla sitä inhokkia mikä on joka kulauksella

rahkalla mennään täälläkin, hinta-laatusuhteelta varmaa aika voittamaton verrattuna jauheisiin

Kyllä hera on kevyesti halvinta.

Ehrmann (0,79€ 250g, 9,8/100g p) 3,22€/100g puhdasta proteiinia.
UFS-hera (12,9€ 800g, 78/100g p) 2,07 €/100g puhdasta proteiinia.

Nopeasti laskien...

Kyllä hera on kevyesti halvinta.

Ehrmann (0,79€ 250g, 9,8/100g p) 3,22€/100g puhdasta proteiinia.
UFS-hera (12,9€ 800g, 78/100g p) 2,07 €/100g puhdasta proteiinia.

Nopeasti laskien...

Mutta hera on eriasia. Kuinka pitkä on sen anabolinen aika? 4 tuntia? Maitorahka tai vaikka yöproteiini (kaseiini) tuplaten?

Proteiini ei ole aina yksi ja sama asia, vaan sen "pituus"!!

ehrmanni on täällä nykyjään 60c pinnassa eikä suinkaan 79c ja tosiaan laita tohon kaseiinin kilohinta se ei todellakaan ole mitään heran luokkaan vaan tuplasti enemmän

En kyllä itsekään tuhlaisi noihin yöproteiineihin joiden kilohinta on lähemmäs 30e. Ostan halvinta mahdollista proteiinia (11,25e/kg). Tuskin noilla yöprotskuilla kovinkaan paljon voittaa ellei nyt sitten ihan kisoihin tähtää. Raejuustoa menee täällä aika usein iltapalaks tai muuta proteiinipitoista ruokaa+öljyt. Hiilareitakin saa vähän olla jos ei dietillä ole, en ole huomannut ainakaan haittaa kun treenit ovat lähellä iltaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom