Mulla on muuten kanssa tuo yöprotsku parantanut unenlaatua huomattavasti. Olenko ainoa?
Mulla on sama kokemus, itse olen käyttäny fitnesstukun night-pro:ta, ja huomaan ehdottomasti että unenlaatu on parempi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on muuten kanssa tuo yöprotsku parantanut unenlaatua huomattavasti. Olenko ainoa?
pashuh: Miten unenlaatu on parempi? Taidan meinata, että saat unta helpommin ja nukahdat paremmin? En oo ikinä kuullu, että ois joku laatuki sille unelle?
Tarkoitan siis että yöprotskulla on rauhoittava vaikutus, nukahdan helpommin enkä herää keskellä yötä. Huomasin tätä ja luin että johtuu siitä että jauhe on rikastettu alfalaktoalbumiinilla.
Omakohtasesta kokemuksesta voisin sanoa, että toimii. Väsyneenä illalla ei meinaa enää jaksaa syödä mitään kiinteetä sapuskaa niin vedän sit sen sijaan annoksen kaseiinia tai bsn syntha-6 ja aamulla herätessä ei ole niinkään nälkä ja yö on nukuttu hyvin. Mutta itse voisin sanoa, että toi rahka ajaa saman asian tai joku muu kiinteä ruoka ennen nukkumaanmenoa.Eli itselläni kysymys on vaan mukavuussyissä.Eli lyhyesti, onko näissä mitään järkeä, vai onko vaan proteiinimarkkinoiden mainoskikka koko tuote?
Ajaako iltaisin ennen nukkumaanmenoa nautittu ehrami saman asian, vai saako näistä jotain lisäarvoa kun nauttii
jonkin hifimmän yöproteiini-nimikkeellä kulkevan proteiinishotin naamariin ennen unia?
Ravintopuoli tietenkin merkitsee kokonaisuudessaan enempi, mitä yleensäkin nauttii vuorokauden mittaan, mutta jos nyt
pysyttäisiin tässä puhtaasti iltaisin nautittavassa yöproteiinissa - onko huuhaata vai kenties jopa oikeasti hyödyllinen ilmiö?
Ja pahoittelut, tästä varmasti on threadeja palvelussa - mutta yritin asetella kysymyksen hieman eritavalla.
Ja saa suositella minkälaista yöproteiinin tulisi olla, kunhan ei mainostuksen puolelle kauheasti mene sehän on kielletty kaiketi.
Eli lyhyesti, onko näissä mitään järkeä, vai onko vaan proteiinimarkkinoiden mainoskikka koko tuote?
Ajaako iltaisin ennen nukkumaanmenoa nautittu ehrami saman asian, vai saako näistä jotain lisäarvoa kun nauttii
jonkin hifimmän yöproteiini-nimikkeellä kulkevan proteiinishotin naamariin ennen unia?
Ravintopuoli tietenkin merkitsee kokonaisuudessaan enempi, mitä yleensäkin nauttii vuorokauden mittaan, mutta jos nyt
pysyttäisiin tässä puhtaasti iltaisin nautittavassa yöproteiinissa - onko huuhaata vai kenties jopa oikeasti hyödyllinen ilmiö?
Ja pahoittelut, tästä varmasti on threadeja palvelussa - mutta yritin asetella kysymyksen hieman eritavalla.
Ja saa suositella minkälaista yöproteiinin tulisi olla, kunhan ei mainostuksen puolelle kauheasti mene sehän on kielletty kaiketi.
Onko tuo Massin Triple Night millasta? Sekoittuuko mitenkään ja onko maku karsea?
Miksi jengi ostaa tuommoisia kalliita ihmejauhoja, kun sita voi vain vetaa kauhallisen kaseiinia ja syoda parista munasta valkuaiset? Taatusti ihmeytyy tasan yhta hitaasti eika maksa paljoa. Nama nykyajan proteeinit on vahan kun naisten kasvovoiteet. Sisaltavat ties mita hienolta kuulostavia aineita (yleensa nama nimet ovat firmojen omaa keksintoa eika kukaan kemisti kutsuisi niita niilla nimilla), ostajalla ei ole hajuakaan mita nama aineet tekevat, mutta kuitenkin ostetaan niita innoissaan.
Miksi jengi ostaa tuommoisia kalliita ihmejauhoja, kun sita voi vain vetaa kauhallisen kaseiinia ja syoda parista munasta valkuaiset? Taatusti ihmeytyy tasan yhta hitaasti eika maksa paljoa. Nama nykyajan proteeinit on vahan kun naisten kasvovoiteet. Sisaltavat ties mita hienolta kuulostavia aineita (yleensa nama nimet ovat firmojen omaa keksintoa eika kukaan kemisti kutsuisi niita niilla nimilla), ostajalla ei ole hajuakaan mita nama aineet tekevat, mutta kuitenkin ostetaan niita innoissaan.
Jossain määrin ainakin isojen pöniköiden proteiinigrammalle laskettava hinta vastaa lähelle maitorahkasta saatavaa proteiinigramman hintaa. Jos ostaa maitorahkaa vaikkapa euron per 0,5kg. Tietty iso kertalaaki ostaa samalla kertaa vaikkapa 70 kappaletta maitorahkaa joka on jokusen lavaa tavaraa.
Kokeile huviksesi vaikka seuraava testi: Noudatat ensin 2kk vaikka 5/3/1 ohjelmaa ja taman jalkeen kuukauden joko hifistelyjauhoilla tai kaseiinilla ja sita seuraavan kuukauden toisella jauholla. Voin taata, ettet huomaa mitaan eroa kehityksessa.