wwe:en tähdet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
juu eli näin ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen eli tuli tämmöinen mieleen kenen wwe tähden kroppa on parhaimman näköinen teidän mielestä..itse sanoisin The Rock ainakin sen käsi on aika kiva:D ja sit myös brock lesnar etenkin sillä melko kiva hartia/olkapäät..mut kertokaa tekin oma mielipiteenne asiasta..:thumbs:

Originally posted by mik99
juu eli näin ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen eli tuli tämmöinen mieleen kenen wwe tähden kroppa on parhaimman näköinen teidän mielestä..itse sanoisin The Rock ainakin sen käsi on aika kiva:D ja sit myös brock lesnar etenkin sillä melko kiva hartia/olkapäät..mut kertokaa tekin oma mielipiteenne asiasta..:thumbs:

tää SAATTAISI kuulua tonne Yleisen keskustelun puolelle?

Re: Re: wwe:en tähdet

Originally posted by ZeiZei
tää SAATTAISI kuulua tonne Yleisen keskustelun puolelle?

joo oikees oot mut tää oli mun ensimmäinen viesti ja tekevälle sattuu..:itku:

Re: Re: Re: wwe:en tähdet

Originally posted by mik99
joo oikees oot mut tää oli mun ensimmäinen viesti ja tekevälle sattuu..:itku:

heh arvasin;) ajattelin vaan jos modet jaksais siirtää?

kammottavin on tämä wwe:n oma Greg Valentino, eli big poppa pump... I'm a genetic freak, eli mulla on öljyä hauberissa. tsiisus mikä pelle.

Ääni Triple H:lle ja Lesnarille.:worship:

Tää ei nyt liity WWE:n sankareihin vaan ufc:hen siel on sellanen ku Vitor Belfort se on niikun hyvässä kunnossa. Noi WWE:n miehet on niin isoi etten sellaseks haluis tulla mutta ton Vitor kroppa on kyl sellane johon vois yrittää.

Lesnarilla on järkyttävät massat, selkä on "kohtalaisen" leveä.
Toinen iso ja kohtuu tiukka on Batista.
Myös wwe:n omistaja Vince McMahon on hyvässä lihassa lähes 60-vuotiaaksi mieheksi.

Painijoina suosikkeja Undertaker ja Stone Cold :worship:

Triple H:n tissit, Rockin kädet ja Lesnarin muukroppa jos ois, niin olis aika kovassa iskussa.

Stone Coldiki palas takasin raw:iin viime jaksossa :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Brock on mulla kans lemppari. Aika hyvin on saanu kaveri punttia nostella, kun ikääkin oli vasta 25v(korjatkaa jos olen väärässä)!!
Mitenköhän nuorena se sitten on treenin alottanu??? :eek:

Lesnar is kovin!

Kyllä mä annan kaikki äänet lesnarille. Niin ja ei pidä unohtaa Rockin "valtavia" käsiä vaikka kaveri on aika todella pitkä! Sellasta haetaan että sais Lesnarin vartalo ja Rockin kädet!

If u smell what The Rock iiiissssss.... COOKING!!!:worship:

Lesnar on aika iso ja muistaakseen 24 v. natikka. Kovin jätkä on kummiki Undertaker.

Mun suosikit Triple H, Batista ja Lesner. Kyl välillä tekis mieli ihan kiinnostuksesta kuulla kuika paljon noi kaverit on vetäny rojua lihakseen. Niiku elämänsä aikana. On varmasti kyllä PALJON!!!

Originally posted by mass
kammottavin on tämä wwe:n oma Greg Valentino, eli big poppa pump... I'm a genetic freak, eli mulla on öljyä hauberissa. tsiisus mikä pelle.

Ja ojentajissa kans. Muaki v...ttaa niin suunnattomasti ku se äijä hyppää kehään ja kaikki hurraa ihan täysillä. Ihme hinaaja. Kyl mäki annan ääneni Lesnarille.

Ray Mysterion matsit on kyl parasta katsottavaa. Äijä on hiukan ketterä ja pistää ihan ihme liikkeitä. :kippis1:

Kyllä Lesnarilla on paras massa, mutta jotenkin sen ilmeet ja esiintyminen ja liikkeet ei oo niin löylyä kuin esim Rockin! Jyllätä, ROCK sihisee löylyä!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom