Wrangen smith-teline, onko lelu??

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
ajattelin tilailla omalle koti-salilleni wrangelta tuollaisen body-solid merkkisen smith-telineen helpottamaan olkapää ja rinta treeniä enimmäkseen jolloin kyseiset lihasryhmät voi treenata kotona.. wrange lupaa sille 220kg kuorman keston ja se piisaa minulle varmasti koko loppuiäksi. jotenkin vain tuntuu kuvan perusteella että laite ei olisi hirveän laadukas hintakin tuntuu melko halvalta sillä se on vain 350 e.. olen luullut aina smith-telinettä huomattavasti kalliimmaksi eihän tolla hinnalla normaalisti saa wrangelta kuin tasapenkin. vähän on oudon näköinen sillä nuo liukuputketkin on neliöputkea enkä ainakaan silmällä erota tosta kuvasta missä siinä on lukituspaikat.. siis tangossa. MAINOSTUSKIELTO ON EDELLEEN VOIMASSA.COM onko kellään kokemusta tekeekö tolla mitään vai kannattaako jättää ostamatta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onhan siinä eroa jos ostat laitteen, joka on laakeroitu, mutta mulle kotiin ainakin on toi body solid riittänyt. Penkkiä en tosin siinä tykkää tehdä, mutta niskan takaa, pohkeita yms. Eihän sitä kotona tarvitsekaan olla mitään high-tec-zydeemeitä. Se kustantaa just ton verran ja kestää, mitä muuta sitä voi toivoa.
Makunsa kullakin sano koira, kun muniaan nuoli...

Edit: pilkku

Itse ostaisin ehdottomasti tämän kapistuksen, on vielä sama hintakin. Voi käyttää vapaita painoja mitkä IMO ovat parempia monessakin liikkeessä.

Fighter1157 sanoi:
Itse ostaisin ehdottomasti tämän kapistuksen, on vielä sama hintakin. Voi käyttää vapaita painoja mitkä IMO ovat parempia monessakin liikkeessä.

Meillä on tuo häkki, ollut vissiin reilun pari vuotta ja ihan tyytyväisiä ollaan. Häkki on aika syvä eikä siten ole niin tarkkaa missä kohti kyykkää tms. Itse pidän sitä smith-laitetta monipuolisempana mutta eihän siitä ole antamaan vakautta liikkeelle johonkin pystypunnerrukseen tai etukyykkyyn, jos sellaista kaipaa treeneihinsä. Wrangen smith-laitetta en ole nähnyt saati kokeillut livenä.

roni3 sanoi:
Onhan siinä eroa jos ostat laitteen, joka on laakeroitu, mutta mulle kotiin ainakin on toi body solid riittänyt. Penkkiä en tosin siinä tykkää tehdä, mutta niskan takaa, pohkeita yms. Eihän sitä kotona tarvitsekaan olla mitään high-tec-zydeemeitä. Se kustantaa just ton verran ja kestää, mitä muuta sitä voi toivoa.
Makunsa kullakin sano koira, kun muniaan nuoli...

Edit: pilkku
onko tossa edes sellasta systeemiä että kun tankoo kääntää se lukittuu kun ei silmällä tosta sellaista erota .. vai onko vain tuo liikutettava lukitus touhu.. muutenhan laite on hengen vaarallinen jos sinne jää alle ei sieltä pääse pois kun ei voi telinettäkään kaataa?? ja muutenkin pirun epäkäytännöllinen

Hampuus1 sanoi:
onko tossa edes sellasta systeemiä että kun tankoo kääntää se lukittuu kun ei silmällä tosta sellaista erota .. vai onko vain tuo liikutettava lukitus touhu.. muutenhan laite on hengen vaarallinen jos sinne jää alle ei sieltä pääse pois kun ei voi telinettäkään kaataa?? ja muutenkin pirun epäkäytännöllinen

En nyt muita ja en voi tarkistaa, kun en ole kotona, kuinka monta lukituskohtaa siinä on. Muistaakseni jotain yli kymmenen. Eli kun käännät tankoa eteenpäin, niin se lukittuu. Se ei lukitu automaattisesti jokakohdassa, vaan kohdalla tarvitsee olla ne holet, joihin ne koukut kiinnittyy.
Aika pessimistiseen sävyyn ollaa liikkeellä laitteen kohdalla, mutta itse olen ainakin tyytyväinen. Kestävä, saa vapaat painot jne. Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta vaihtaa. Siis niissä takimmaisissa pystypilareissa on lukitusreijät ja etummaisesa liukuu nostotanko.
Hinta laatusuhde ok!. Hämeessä asun, joten jos matka ei este, niin teretulemast kokeilemaan.

roni3 sanoi:
En nyt muita ja en voi tarkistaa, kun en ole kotona, kuinka monta lukituskohtaa siinä on. Muistaakseni jotain yli kymmenen. Eli kun käännät tankoa eteenpäin, niin se lukittuu. Se ei lukitu automaattisesti jokakohdassa, vaan kohdalla tarvitsee olla ne holet, joihin ne koukut kiinnittyy.
Aika pessimistiseen sävyyn ollaa liikkeellä laitteen kohdalla, mutta itse olen ainakin tyytyväinen. Kestävä, saa vapaat painot jne. Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta vaihtaa. Siis niissä takimmaisissa pystypilareissa on lukitusreijät ja etummaisesa liukuu nostotanko.
Hinta laatusuhde ok!. Hämeessä asun, joten jos matka ei este, niin teretulemast kokeilemaan.
en tietenkään tarkoittanut että laite olisi paska.. varmasti on hyvä vehje ja toimiva kun tehdaskin lupaa että toimii moitteetta 220 kg asti ainakin ja yleensähän noo kestää melkein tuplaten sen mitä tehdas lupaa.. ja tokihan se riittääkin saa aika karju olla joka tolla kuormalla ottaa etukyykkyä.. jäin vain katselemaan kuvan perusteella että onko siinä lukitus mekanismia ollenkaan. ja pakkohan siinä on olla eihän se muuten edes toimisi sillä esim.. kyykyt olisi muuten alotettava alhaalta asti ensin ja lopetettava kyykky asentoon.. hintalaatusuhde on melko hyvä tosiaankin tollasen vois ostaa omaankin käyttöön sitten kun omaa salia rakentelee..

Ai niin unohdin että tämä on muuttunut niin kaupalliseksi koko forum ettei saa enään edes linkata kilpailija firman sivulta laitteen kuvaa.. sori sori

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom