Tuo on hyvä,"antaudu sille". Pitää koittaa ens kerralla.Aamulla en tee sitä koska mulla on tapana meditoida aamulla 16min.
Koitapa tehdä hengittelyt aamulla ja heti perään meditoinnit. Loistava setti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on hyvä,"antaudu sille". Pitää koittaa ens kerralla.Aamulla en tee sitä koska mulla on tapana meditoida aamulla 16min.
Ok eli sä pinnistät sen 15 sek aikana jotenkin.Mä oon vaan vetänyt happea keuhkot täyteen.Pitääpä tutkia asiaa.
Koitapa tehdä hengittelyt aamulla ja heti perään meditoinnit. Loistava setti.
Mä kans diggailen wim hof hengittelystä, mutta teen sitä kuitenkin vain kerran tai kaksi viikossa. Normaalisti osa aamutoimia on 20 minuuttia hengittämistä tekniikalla: 4s sisään, 1s pitoa, 6s ulos, 1s pitoa settiä Ensimmäisen 10 minuutin ajan venyttelen paikkoja ja jumppaan kiertäjäkalvosimet. 10 viimeistä minuuttia hengittelen,rauhoitun ja samalla käyn kropan läpi, että onko kolotuksia, jumeja tms. Jessus, että tuo tekee hyvän olon ja hymyilyttää koko päivän. Pistää myös melko hien päälle Yllättävän rankka juttu hengitellä ja venytellä samaan aikaan
View: https://www.youtube.com/watch?v=D6EPuUdIC1E
lasket sä mielessä numeroita niinku 1234,1,123456,1 jne vai miten?
Mä kans diggailen wim hof hengittelystä, mutta teen sitä kuitenkin vain kerran tai kaksi viikossa. Normaalisti osa aamutoimia on 20 minuuttia hengittämistä tekniikalla: 4s sisään, 1s pitoa, 6s ulos, 1s pitoa settiä Ensimmäisen 10 minuutin ajan venyttelen paikkoja ja jumppaan kiertäjäkalvosimet. 10 viimeistä minuuttia hengittelen,rauhoitun ja samalla käyn kropan läpi, että onko kolotuksia, jumeja tms. Jessus, että tuo tekee hyvän olon ja hymyilyttää koko päivän. Pistää myös melko hien päälle Yllättävän rankka juttu hengitellä ja venytellä samaan aikaan
Mä koitin tota systeemiä niin 1 4 1 6 ja seuraava "kierros" hengittämättä ja sitten taas 1 4 1 6 ton videon mukaan.Ihan hyvin siinä selviää vaikka pitää joka toisen tahdin kokonaan hengittämättä.Tein tota jonkin verran yli 15min ja mulla lähti päivä tosi hyvin käyntiin. Pitää kokeilla vielä jotain muita variaatioita.
Jos tuosta oikeasti haluaa kunnolla jotain irti niin kurssin kautta pääsee paljon helpommalla kuin kotona yksin opettelemalla.
Musiikinkuuntelu hengittelyn aikana näkyy aivokäyrissä. Mulla on muutama kappale mitä käytän taustalla huonoina päivinä. Boostaa mukavasti tiloihin pääsemistä.
Miten tarkka sä oot ton hengityksen suhteen? Mä oon nyt vaan hengittänyt niin että vedän happea,pidätän,ja sitten lasken hitaasti ulos.Mikä on sun mielipide siitä että onko nuo 4 ja 6 sekunttia tieteellisesti optimaalisia vai voisko se olla jotenkin henkilökohtaista?Että miten tärkeetä se sun mielestä on opetella juuri tuo tietty rytmi?
Meinannut kuolla, mihin? Taju lähtenyt vai hypotermia?Wim sano että se on pari kertaa meinannut kuolla noissa jutuissa.Mulla on sellanen ajatus että haluan ehkä mennä lähelle sitä rajaa.Oon tavallaan utelias sen suhteen.