Westside barbell gymnastics

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mäkin liityn tähän remmiin. Oon nyt ihan just alotellu reenaa näitä levereitä, plancheja ja handstandia. Innostuin ku sain tehtyä tangolla hirvittävän ruman muscle-upin, joka on ehkä ainut liike ikinä, joka meni oikeastaa reenaamatta. Tietenki oli tarpeeks kova heijaus ni liike-energia hoiti loput :D

Mutjoo. Alottelijana tänne. Frog planchella lähtee. Oon päättäny, et paksu ja pitkäki poika voi nämä oppia. Eikö se joku 300 paunanen jenkki touhunnu näitä kehonpainohommia ku mikäki ballerina. Joku entinen voimanostaja. Youtubessa näin videon. Kaikki mikä o Internetissä o totta.

Mistä liikkeistä nuita PVC putkia löytää? Haluaisin tehä ne käsikahvat. Ajattelin myös hommata jossain välin nuo voimistelurenkaat.

Tällä hetkellä on vaan nuissa perusasioissa niin paljo reenattavaa, ettei kovin paljo viiti vielä tunkee tavaraa reeneihin.

Niijoo, oli aivan käsittämätön tuo merkkarin postaama puistovideo.

Mäkin liityn tähän remmiin. Oon nyt ihan just alotellu reenaa näitä levereitä, plancheja ja handstandia. Innostuin ku sain tehtyä tangolla hirvittävän ruman muscle-upin, joka on ehkä ainut liike ikinä, joka meni oikeastaa reenaamatta. Tietenki oli tarpeeks kova heijaus ni liike-energia hoiti loput :D

Mutjoo. Alottelijana tänne. Frog planchella lähtee. Oon päättäny, et paksu ja pitkäki poika voi nämä oppia. Eikö se joku 300 paunanen jenkki touhunnu näitä kehonpainohommia ku mikäki ballerina. Joku entinen voimanostaja. Youtubessa näin videon. Kaikki mikä o Internetissä o totta.

Mistä liikkeistä nuita PVC putkia löytää? Haluaisin tehä ne käsikahvat. Ajattelin myös hommata jossain välin nuo voimistelurenkaat.

Tällä hetkellä on vaan nuissa perusasioissa niin paljo reenattavaa, ettei kovin paljo viiti vielä tunkee tavaraa reeneihin.

Niijoo, oli aivan käsittämätön tuo merkkarin postaama puistovideo.

Hain omat PVC-putket K-Raudasta. Putkea ei ollut sisällä liikkeessä, vaan piti kysyä myyjältä apua joka ohjasi mut pihamyymälään.

Jos vaikka ja minkämoista jo nähneenä tuo "musckle up selän takaa" menee jo yli ymmärryksen, eli tuossa merkkarin postaamalla videolla kohdasta 5.50 eteenpäin. Hurjia ukkoja muutoinkin, mahtanee olla taustaa voimistelusta "puistoleikkien" lisäksikkin ainakin suurella osalla nuista.

No mitä? Dunkel (Tuomasd)han vetää takaperinmuscleuppeja vaikka kuinka. ^^

Hain omat PVC-putket K-Raudasta. Putkea ei ollut sisällä liikkeessä, vaan piti kysyä myyjältä apua joka ohjasi mut pihamyymälään.
Löytykö K-raudasta muka tätä paksuseinämäistä PVC putkea. Eli seinämä n. 4mm paksu. Ite kävin jokaisessa paikallisessa K-raudassa ja missään ei ollut. Lisäksi soittelin pari muovin erikoisliikettä läpi eikä niilläkään ollut. Viimein tein ruostumattomasta putkesta itselle nojapuut.

Löytykö K-raudasta muka tätä paksuseinämäistä PVC putkea. Eli seinämä n. 4mm paksu. Ite kävin jokaisessa paikallisessa K-raudassa ja missään ei ollut. Lisäksi soittelin pari muovin erikoisliikettä läpi eikä niilläkään ollut. Viimein tein ruostumattomasta putkesta itselle nojapuut.

Ainakin Turusta K-Raudasta löytyi paksuseinäistä PVC putkea. En ole varma oliko 4mm, mutta riittävän paksua se oli. Siellä oli muutenkin hyvät valikoimat eri paksuisia putkia. Nämä olivat kaikki pihavarastossa.

Rovaniemen k-raudasta ostin nuo omat putket ym. liittimet pikkunojiin. 50mm putkea, oisko tuo sitten sitä 4mm paksua..? En edes liimaa käyttänyt, ja hyvin kestää kasassa vaikka olen sairaan lihava läski.

Hienosti äijät kyllä vetää!

Itsekin tämän ketjun innoittamana hommasin puiset voimistelurenkaat, nyt vain tarvitsisin vielä liinat joilla nuo saa tankoon kiinni.
Olisiko kellään vinkkiä mistä löytyisi sellaiset liinat missä ois kelvolliset lukot?
Clasulta kävin tsekkaamassa noita ja siellä toisissa oli hyvät lukot, mutta liian lyhyet hihnat:
http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=161038171

Toisissa taas tarpeeksi mittaa hihnoissa mutta liian rimpulat lukot:
http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=165645389

Mistä ostit renkaat? Itse löysin biltemasta sopivat hihnat, mutta renkaat uupuu vielä.

Tajusin pari viikkoa sitten mikä on kunnollinen false-grip renkailla ja siitä melkein tempasinkin ensimmäisen muscle-upin samalla rikkoen jotain oikeasta kyynärvarresta. Tarkemmin siis kyynerpään alapuolelta käsivarren ulkosyrjältä. Vaiva tuntuu selkeimmin käännellessä kyynervartta edestakaisin Iron Arms (https://www.irongym-store.com/fi_fi/iron-arms.html) tyyliin. Tuo vehje varmaan toimisi kyynervarren kuntoutukseen ihan pätevästi vai olisko jollain parempia ehdotuksia/kokemuksia?

En nyt halua nusuuttaa pilkkua, mutta välityksistähän se on kiinni eikä kokonaispituudesta. Oho, nusuutin kuitenki.

Vanhan viestin lainasin, mutta antakaa anteeksi. Minkälaiset välitykset on ihanteelliset kehonpainojutskiin? Lyhyet kädet vai?

Masterkiller31: Varmaan myös rannekäännöistä levytangolla voisi olla apua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lyhyet jalat lähinnä. Esim. mulla oli kauheita vaikeuksia L-sitin kanssa kun mun jalat on yli 2/3 pituudesta. Lyhyemmät jalat = ei tarvitse niin paljoa voimaa.

mikähän mulla mättää straddleL:n kanssa, kun sormet nyrkissä (rystysillä) luonnistuu hyvin, mutta ei kädet flattina. lattialla siis.

Mistä ostit renkaat? Itse löysin biltemasta sopivat hihnat, mutta renkaat uupuu vielä.

Puiset (tehty vaneerista) renkaat tilasin joltain Bulgarialaiselta jampalta eBay:stä. Ilmeisesti hän tekee niitä itse, ainakin niitä on/oli useita pareja myynnissä samalla myyjällä. Viimeistely ei ollut aivan viimeisen päälle ja ajattelin itse näyttää renkaille vielä vähän santapaperia ennen käyttöönottoa. Mut muuten kaikin puolin ok.

Rovaniemen k-raudasta ostin nuo omat putket ym. liittimet pikkunojiin. 50mm putkea, oisko tuo sitten sitä 4mm paksua..? En edes liimaa käyttänyt, ja hyvin kestää kasassa vaikka olen sairaan lihava läski.

Paljonko tuli maksamaan tuo setti? Ja mitä osia siihen tarvitsee?

^ 4 T-liitintä, 4 mutkapalaa, muutaman metrin putkea, riippuu millä mitoilla teet. En muista mitä tuo tuli maksamaan, olisko ollu jotain 30e yhteensä. nii ja päätytulppia ettei keiku.

^ Muscleup alkaa täysin suorilta käsiltä ja päättyy suorille käsille support holdiin (RTO). Westside barbell gymnastics, ei westside barbell crossfit ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom