Westside barbell gymnastics

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mäkin olen tässä (ei vähiten tämän threadin takia) kovasti innostumassa kehonpaino yms. harjoittelusta ja olen tullut siihen tulokseen, että renkaat on pakkohankinta. Joko amateur on jostain tilannut/ostanut renkaat?

Halvimmat muoviset voimistelurenkaat olen löytänyt netistä hintaan 59€ + tmk:t. (en laita linkkiä --> foorumin säännöt) Tuossa tulee säädettävät hihnat jo mukana. Onko käypä hinta? Puiset maksavat sitten jokusen kympin enemmän. Onko aloituvaiheessa väliä kummat ottaa? Itse olen miettinyt noita muovisia sen takia, että jos/kun laitan renkaat todennäköisesti pihalle, niin eivät sitten heti mene pilalle kun kerran sataa.

Mun puise compactfitin renkaat on ollu sateessa parikin kertaa muutoin terassilla suojassa sateelta, mutta kosteus kuitenkin pääsee käsiksi. Toistaiseksi ei mitään muutosta.

Kyllä mä satsaisin puurenkaisiin heti alkuun, omaankäteen ainakin mukavemmat ja parempi pito ilman mankkua ja mankun kanssa.

Mäkin olen tässä (ei vähiten tämän threadin takia) kovasti innostumassa kehonpaino yms. harjoittelusta ja olen tullut siihen tulokseen, että renkaat on pakkohankinta. Joko amateur on jostain tilannut/ostanut renkaat?

Halvimmat muoviset voimistelurenkaat olen löytänyt netistä hintaan 59€ + tmk:t. (en laita linkkiä --> foorumin säännöt) Tuossa tulee säädettävät hihnat jo mukana. Onko käypä hinta? Puiset maksavat sitten jokusen kympin enemmän. Onko aloituvaiheessa väliä kummat ottaa? Itse olen miettinyt noita muovisia sen takia, että jos/kun laitan renkaat todennäköisesti pihalle, niin eivät sitten heti mene pilalle kun kerran sataa.

Jos sulla on mahdollisuus tilata ulkomailta niin tilaa ebay:n kautta niin saat suomen muovisten hinnoilla jo puiset tai jopa halvemmallakin.
Itse tilasin pelkät puiset renkaat mitkä eivät ole vielä tulleet hintaan 26e ilman kiinnikkeitä. Muoviset myös huomattavasti halvempia.

Nykyään kun suurinpiirtein paskalla käymistä vartenkin on jonkinlainen älypuhelinapplikaatio niin ei kukaan sattumalta olisi törmännyt erityisesti kehonpaino- / voimistelutreeniin focusoituun applikaatioon (Windows Phone:lle) ?

Kiitos lastenvaa'alle ja kyösti18:lle vastauksista.Hoksasin eilen, että tuttu, joka on töissä puupuolen opettajana amiksessa voisi ehkä tuollaiset värkätä ja tilasin nyt häneltä kokeeksi parin renkaita. Katsotaan saavatko pojat tuolla tehtyä minkäänlaisia renkaita. Jos tuo ei onnistu, niin sitten tilailen varmasti puiset jostain nettipuljusta.

edit. PS. hintaa noille tulee tuolla teetettynä pahimmillaankin max. 15 egeä, että jos ovat sitten surkeat niin voi vielä jostain tilailla. Ei tuossa kovin korkealta putoa.. (tai no se riippuu tietysti siitä, että kuinka korkealle renkaat asentaa =)

Mäkin olen tässä (ei vähiten tämän threadin takia) kovasti innostumassa kehonpaino yms. harjoittelusta ja olen tullut siihen tulokseen, että renkaat on pakkohankinta. Joko amateur on jostain tilannut/ostanut renkaat?.
Tiliasin ringtraining.com sivustolta puiset renkaat viime viikolla. Vielä ei ole kuulunut. Pitää vissiin käydä tullista noutamassa ja alv suorittamassa. Hintaa tulee kaikkineen reilu 90€. Toivottavasti ovat niin hyvät kuin mainostavat.

Lisätään vielä omaa kehitystä viiden viikon ajalta: frogstand 5s. -> adv. frogstand 10s pienoisnojapuilla, 2 puhdasta leukaa renkailla -> 5 L-sit leukaa, L-sit pienoisnojapuilla jalat ei noussu alussa tarpeeksi -> 10s. pito jalat yli vaaditun tason. Viimeisin viikko on ollut hiljaisempaa flunssan takia.

False grippiä, support holdia yms. ei ole tullut paljoa tehtyä liian pienten renkaiden takia.

Jeah! Back Lever pysyi jo about 2 sekuntia. :D

Paljon yrittänyt tehdä myös lisäpainoilla perusliikkeitä (dippi ja leuat), joka tuntunee tuovan moneen liikkeeseen sitä perusvoimaa.

Tästä on taas hyvä jatkaa..

Funky Monkeyltä komia video! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt olis kuukausikatsaus kasassa. Tasan kuukaus sitten tuli mupit takasin ohjelmaan ja sillon sain tehtyä yhteen treeniin 8 toista ykkösinä ja kakkosina. Sen jälkeen on sitten nostettu määrää/treeni lisäämällä sarjoja tai toistoja sarjoihin. Kuun puolessa välin tuli 16 toistoa ja sarjoja oli lähemmäs kymmenen.

Nyt sitten alkuviikosta tuli ensimmäinen nelosen sarja ja tänään yhteensä 19 toistoa viidellä sarjalla, 3-4-4-4-4. Ilo on ylimmäällään kun kehitystä tulee! Treenejä on kuukaudessa ollut 8, eli 2/vko. Tavoitteena 5x5 muppia ja sitten siirtyy priorisointi hspuihin.

Kehonpainotreenit vievät kyllä mennessään.
Piti tulla tännekin ylistämään ja jakamaan hyvää fiilistä.
Tänään pysyin käsilläseisonnassa ennätykselliset reilu 10 sec ja olo on kuin lottovoittajalla!
Näimmä tällainen vanha jarrukin pystyy oppimaan vielä uusia temppua.
Olkapäät ja ojentajat huutaa leipää, kun innostun treenaamaan liian usein.

Ensimmäisiä kehonpainoliikkeitä kun tein, niin päätin, että full planche ja front lever vielä kesytetään.
Kumpaankin on vielä valovuosi matkaa, mutta selvää kehitystä on kyllä tapahtunut.
Straddlena planche joskus jopa pysähtyy hetkeksi. Sanon siis ylpeästi että pysyn jo planchessa :)
Front Leverissä pysyn hetken niin, että toinen jalka on suorassa ja toinen koukussa.
Planchessa ongelma on olkapäiden voimanpuute ja FL:ssä vatsalihasten heikkous.

Tein kotiin tuollaiset parallettesit puusta ja niiden kanssa leikkiminen on aivan mahtavaa.
Myös juuri nimenomaisten heikkouksien hiominen paralletteseilla on simppeliä, vaikka juuri mitään kehonpainotreeneistä en tiedäkään.
Taidampa tästä käydä vielä heittämässä muutamat staattiset pidot parallettesien avulla.

Jos joku teistä on Fitness Expoon menossa, niin vinkkinä:

Compactfit osasto on siellä, varmaan renkaitakin saa. :)

Ite aion ostaa nojapuut!
Milläs liikkeillä kannattaa sitten lähteä jumppaamaan?

Jos joku teistä on Fitness Expoon menossa, niin vinkkinä:

Compactfit osasto on siellä, varmaan renkaitakin saa. :)

Ite aion ostaa nojapuut!
Milläs liikkeillä kannattaa sitten lähteä jumppaamaan?

L-sit to handstand.

Saan renkailla sen shoulder standiin, jospa nojapuut vähän olis helpommat.

Planchee yms pääsee kunnolla reenailee kanssa, elbow leveri menee.

Saan renkailla sen shoulder standiin, jospa nojapuut vähän olis helpommat.

Planchee yms pääsee kunnolla reenailee kanssa, elbow leveri menee.

Kuulostaa, että reenit sujuu. Juu ei mullakaan tuo mene, mutta oli pakko heittää ;).

Viimeksi ku kokeilin tuota tuolit nojapuina niin olin jo hyvän matkaa jalat lantion yläpuolella kunnes romahdin kyljelleni lattiaa. Perse ja toinen poski oli hetken aikaa aika hellänä.

Mä yllätyin siitä L -sit - shoulder stand liikkeestä kun sain sen. Kuhan vaan muistaa kunnolla laittaa painoa eteen niin jalat nousee kyllä perässä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom