Vyön paikka kehossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ticotaco
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
En nyt yhtäkkiä löytänyt threadiä tälle, mutta jos joku tietää nii ohjatkaa.

Niin ku on täs ny tullu jonku aikaa nosteltua ja vyökin on ollut joskus enemmän ja joskus vähemmän aktiivisesti käytös. Tuli sit kaverin kans juttua tuosta vyön paikasta keholla, että onko oikein pitää sitä tuos lonkkaluiden päällä vai enemmänkin tuossa keskivyötäröllä lonkkien yläpuolella. Kummalla paikalla se tukee enemmän selkää?:david:

Nojaa seisoen taakse päin ja missä selkä on eniten kulmassa siihen kohtaan vyö.

Picture+008.jpg

Nojaa seisoen taakse päin ja missä selkä on eniten kulmassa siihen kohtaan vyö.

Päteekö sama lisäpainovöihin?
Itse olen tällä hetkellä niin naru, että painojen kanssa vyö väkisinkin valuu, ja stoppaa vasta lonkkaluiden päälle.

Päteekö sama lisäpainovöihin?
Itse olen tällä hetkellä niin naru, että painojen kanssa vyö väkisinkin valuu, ja stoppaa vasta lonkkaluiden päälle.

Eiköhän se oo ihan sama? Meillä on tuolla ainakin sellanen ketjuhässäkkävyö, että sitä ei saa ees kireelle. Roikkuu vaa just lonkkaluiden päällä

Kyl nyt luulis, että jossei mikää iha rimpula vyö oo ni se hakeutuu oikeeseen paikkaan ihan mukisematta. ja lisäpainoillahan ei sen suurempaa merkitystä oo missä se vyö on, kunhan pysyy paikallaan.

On kyllä tosi erikoinen vyön paikka! En oo koskaan nähnyt kellään vyötä samaan paikkaan laitettuna, vaikka oon nähny aika monia kovia kansainvälisiä nostajia. Mielenkiintoista.

Veikkaisin, että kovissa nostoissa vyötä kannattaa pitää siinä kohtaa, missä sitä vasten saa suurimman paineen jolloin keskikroppa pysyy paketissa.

riippuu paljon siitä mitä liikettä oot tekemässä, esim penkissä vyön pitää olla tosi alhaalla, samoin kuin vaikka suorinjaloin vedossa. Mutta sit taas kyykyssä sen pitää olla korkeemmalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tukevoittaa nostoa ja yleistä fiilistä nostaessa ja lämmittää sekä tukee ristiselkää. Tuskin sillä vyöllä kovin montaa tarkoitusta voi olla.

En edes lämmittele penkkipunnerruksessa ilman vyötä johtuen ,että vedän mahdollisimman ison kaaren rintaan ja lavat aivan taakse.
Aivan pakko výö ei ole jos harrastaa lahna punnerrusta.

nyt alkan käyttää vyötä penkissä ku huomasin että jotenkin sattui selkään ku veti kaarelle ilman vyötä. vyön kanssa ei satu lainkaan en sit tiedä mistä johtuu varmaan siintä että tukee hyvin selkää

Tietenkin se nyt tukee, jotenkin vaan on sellane fiilis ettei sitä ole niin järkeä pitää ennen kuin repii ihan järjettömiä rautoja..

Tietenkin se nyt tukee, jotenkin vaan on sellane fiilis ettei sitä ole niin järkeä pitää ennen kuin repii ihan järjettömiä rautoja..

Jep. Mitä vähemmän haluaa keskivartalon tukilihaksia kehittää, sitä enemmän kannattaa käyttää vyötä. Ylellisestä vyön pitämisestä ei mielestäni ole kuin haittaa jos yrittää selkäkipuja välttää. Huvittaa kun näkee jengiä ketkä vetää pukkarissa vyön päälle ja pukkarissa pois. Toiset varmaan pitää sitä kotonakin.

Veikkaan ettei tollanen koko treenin ajaksi laitettu vyö ees oo riittävän kireällä. Mulla ei kyllä tuu mieleenkään pitää sitä vyötä yhtään kauemmin kuin on pakko, sen verran puristaa. Just ennen suoritusta kiristys ja heti sarjan jälkeen löysäksi tahi pois. Ja aiheeseen: mullla vyön paikka on tuossa ohuimmassa kohdassa jossa siihen saa hyvin vatsa- ja kylkilihaksilla painetta.

Voiko ton vyön laittaa liian kireelle, tuli tänään mieleen vaan ku tein maastavetoa ja kiristin sen vyön niin kireelle kun sain, edelliset reiät ku olis jääny vähän löysäks.

Itekkii pidän juuri tuossa kehon kapeimmassa kohdassa, eli lonkkaluiden yläpuolella. Tietenkin aina niin tiukalla kuin mahdollista, että tukisi hyvin.

se nyt ei kauheen fiksuu oo repii sitä vyötä niin kireelle ku se menee. Miten sä voit vetää pakin täyteen ilmaa ja nojata vyöhön jos sul on se järjettömän kireellä?
Ideana ois että työnnät vatsan vyötä vasten. Kyllähän se nyt pitää kasassa noinkin mutta vyön varsinainen idea häviää..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom