Nosto vyö.

Meta title: 🔥 SALIVYÖ – TURVAA SELKÄ JA NOSTA RASKAAMPIA PAINOJA 🔥

Meta description: Vyö lisää keskivartalon tukea ja auttaa pitämään selän vakaana raskaissa nostoissa

vaan 100 km juvalle ja Metallilta ostamaan :thumbs:

E: p-storessa on muuten laadukas vyö myynnissä voima osastolla

Olisko painonostovyö hyvä?

kuopiossa on prisma ja prismat myy fastia. pitäs löytyä voimanostovyötä ja ns body vyötä.

voimanostovyö

max_vyo1.jpg

ns body vyö. taitaa olla oikeesti juurikin tuo painonosto vyö. selästä korkee ja muuten kapea.

gewichtheberguertel_detail.jpg

näillä bensan hinnoilla ei kyllä kannata kovin kaukaa hakea. ennemmin sitten tilaa jos ei läheltä löydy.

En nyt yhtäkkiä löytänyt threadiä tälle, mutta jos joku tietää nii ohjatkaa.

Niin ku on täs ny tullu jonku aikaa nosteltua ja vyökin on ollut joskus enemmän ja joskus vähemmän aktiivisesti käytös. Tuli sit kaverin kans juttua tuosta vyön paikasta keholla, että onko oikein pitää sitä tuos lonkkaluiden päällä vai enemmänkin tuossa keskivyötäröllä lonkkien yläpuolella. Kummalla paikalla se tukee enemmän selkää?:david:

Nojaa seisoen taakse päin ja missä selkä on eniten kulmassa siihen kohtaan vyö.

Picture+008.jpg

Nojaa seisoen taakse päin ja missä selkä on eniten kulmassa siihen kohtaan vyö.

Päteekö sama lisäpainovöihin?
Itse olen tällä hetkellä niin naru, että painojen kanssa vyö väkisinkin valuu, ja stoppaa vasta lonkkaluiden päälle.

Päteekö sama lisäpainovöihin?
Itse olen tällä hetkellä niin naru, että painojen kanssa vyö väkisinkin valuu, ja stoppaa vasta lonkkaluiden päälle.

Eiköhän se oo ihan sama? Meillä on tuolla ainakin sellanen ketjuhässäkkävyö, että sitä ei saa ees kireelle. Roikkuu vaa just lonkkaluiden päällä

Kyl nyt luulis, että jossei mikää iha rimpula vyö oo ni se hakeutuu oikeeseen paikkaan ihan mukisematta. ja lisäpainoillahan ei sen suurempaa merkitystä oo missä se vyö on, kunhan pysyy paikallaan.

On kyllä tosi erikoinen vyön paikka! En oo koskaan nähnyt kellään vyötä samaan paikkaan laitettuna, vaikka oon nähny aika monia kovia kansainvälisiä nostajia. Mielenkiintoista.

Veikkaisin, että kovissa nostoissa vyötä kannattaa pitää siinä kohtaa, missä sitä vasten saa suurimman paineen jolloin keskikroppa pysyy paketissa.

riippuu paljon siitä mitä liikettä oot tekemässä, esim penkissä vyön pitää olla tosi alhaalla, samoin kuin vaikka suorinjaloin vedossa. Mutta sit taas kyykyssä sen pitää olla korkeemmalla.

Tukevoittaa nostoa ja yleistä fiilistä nostaessa ja lämmittää sekä tukee ristiselkää. Tuskin sillä vyöllä kovin montaa tarkoitusta voi olla.

En edes lämmittele penkkipunnerruksessa ilman vyötä johtuen ,että vedän mahdollisimman ison kaaren rintaan ja lavat aivan taakse.
Aivan pakko výö ei ole jos harrastaa lahna punnerrusta.

nyt alkan käyttää vyötä penkissä ku huomasin että jotenkin sattui selkään ku veti kaarelle ilman vyötä. vyön kanssa ei satu lainkaan en sit tiedä mistä johtuu varmaan siintä että tukee hyvin selkää

Tietenkin se nyt tukee, jotenkin vaan on sellane fiilis ettei sitä ole niin järkeä pitää ennen kuin repii ihan järjettömiä rautoja..

Tietenkin se nyt tukee, jotenkin vaan on sellane fiilis ettei sitä ole niin järkeä pitää ennen kuin repii ihan järjettömiä rautoja..

Jep. Mitä vähemmän haluaa keskivartalon tukilihaksia kehittää, sitä enemmän kannattaa käyttää vyötä. Ylellisestä vyön pitämisestä ei mielestäni ole kuin haittaa jos yrittää selkäkipuja välttää. Huvittaa kun näkee jengiä ketkä vetää pukkarissa vyön päälle ja pukkarissa pois. Toiset varmaan pitää sitä kotonakin.

Back
Ylös Bottom