Voi hit** ku täällä nyt tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää näitä asioita(ehkä pitäs olla jokaisen hiljaa kun ei ole asiasta faktaa), kuski tai konduktööri ei todellakaan tiedä, miten ja missä mikäkin juna liikkuu jos tilanne on sekaisin. Kaikki käskyt ja päätökset tulee liikenteenohjaajilta(itse asiassa hekin kysyvät päätökset jostain), ei kuskit ja konnarit niitä junia itse päätä et missä pysähdellään. Heillä on vain tieto siitä, että millä tunnuksella minkäkin junan pitäisi pysähtyä, viime kädessä käskyt tulee l.ohjaukselta. Eilen kuljin kahdesti edestakaisin junalla kotoa keskustaan, kaikki junat aikataulussa. Itse käytän junia, ratikoita, joskus metroa, mutta en bussia. Niistä sai tarpeekseen ku aikataulut on ARVIOITUJA ohitusaikoja eli bussi voi mennä etuajassakin pysäkin ohi niin terve, mulla on muutakin tekemistä kuin mennä etukäteen odottelemaan pysäkeille. Muutenkaan en oikein viihdy busseis, kiskoliikenne mukavampaa...Irtonivel veti pohjat, autoilua tullaan koko ajan rajoittamaan eikä sitä todellakaan kannusteta lisäämään. Faktaa, vaikka itsekin mielellään autolla kulkisin...