- Liittynyt
- 24.1.2007
- Viestejä
- 1 904
Haluan vielä painottaa, etten mä VR:n rivihenkilöstöä syytä mistään. Hyvää palvelua olen aina saannut, eivätkä he isoja linjoa vetele, vaan koittavat varmasti parhaansa mukaan hoitaa hommat.
VR:n omistajapolitiikkaa, kalustohankintoja, lipun hintoja ja ratahallintokeskuksen ongelmia enemmän yritin arvostella.
Vartin myöhästymiset nyt ei niin kauheita ole, mutta kyllä nekin rupeaa vituttamaan jos niitä mahtuu viikkoon 5-10kpl, eli jokaiselle vuorolle mitä duunimatkalainen käyttää. Kaikkien kannalta, eikä siis missään nimessä vähiten VR:n työntekijöiden, olisi kiva saada hommaan joku roti. Erilliset talviaikataulut vois olla ihan hyvä ratkaisu. Talviaikataulut ja talvihinnat.
VR:n omistajapolitiikkaa, kalustohankintoja, lipun hintoja ja ratahallintokeskuksen ongelmia enemmän yritin arvostella.
Vartin myöhästymiset nyt ei niin kauheita ole, mutta kyllä nekin rupeaa vituttamaan jos niitä mahtuu viikkoon 5-10kpl, eli jokaiselle vuorolle mitä duunimatkalainen käyttää. Kaikkien kannalta, eikä siis missään nimessä vähiten VR:n työntekijöiden, olisi kiva saada hommaan joku roti. Erilliset talviaikataulut vois olla ihan hyvä ratkaisu. Talviaikataulut ja talvihinnat.