Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees.
Kannattaako muuten voimailussa tehdä pystypunnerrusta?
Jees.
Kannattaako penkissä, kyykyssä ja mavessa tehä kaikissa esim. 5x5? Ja sitten apuliikkeissä sarjoja vaikkapa 2-3?
Varmaan vähän höpsö kyssäri mutta, jos penkkiä treenaa voimahakuisesti niin kerta jätetään pysty punnerrus pois ja itse en pidä dipistä niin millä korvata sitten nuo em. olkapää liikkeet?
on hyvä muistaa, että voimanosto on vain osa voimailua. voimanostoon pystypunnerrus ei ole välttämätön, mutta ns. yleisessä voimailussa se on hyvä liike ja vaikuttaa eri tavalla kuin penkkipunnerrus. painon nostaminen seisten oman pään yläpuolelle on ihan hyvä osoitus voimasta.
Varmaan vähän höpsö kyssäri mutta, jos penkkiä treenaa voimahakuisesti niin kerta jätetään pysty punnerrus pois ja itse en pidä dipistä niin millä korvata sitten nuo em. olkapää liikkeet?
Joo on ohjelmassa viparit eteen/sivulle ja nuoko sitten riittää pelkästään? Millasilla sarjoilla ja toistoilla itse olet ottanut noita, mulla ollut viparit sivuille kässäreillä 3*10 ja taljoilla ristiin 3*8 mutta.... eteen ollut nuo samat 3*10
Miten dippiä voidaan pitää kokonaisvaltaisempana liikkeenä kuin pystypunnerrusta (seisten)? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, mihin tämä mielestäsi perustuu?Eihän sitä voi tietää kehittääkö hieman enemmän eristävät ( pystypunnerrus tangolla edestä ) vai kokonaisvaltaisemmat ( dippi ) sinun yhteistulostasi enemmän
Taitaa toi dippi käydä hiukka useamman lihasryhmän päälle yläkropassa. Näin äkkiseltään ajateltuna...Miten dippiä voidaan pitää kokonaisvaltaisempana liikkeenä kuin pystypunnerrusta (seisten)? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, mihin tämä mielestäsi perustuu?