Voimanostokaupat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ROXXX
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Etsin, mutten löytänyt kyseisestä asiasta threadia.

Elikkäs itse etsisin voimanostavarusteita, ja kauppa olisi hakusessa.

Mahtaakohan Lahdesta löytyä, tai miten on Helsinki? Netistä olen katsellut, muttei tahdo löytyä, kertokaa ihmeestä mistä löytäisi laajimmat valikoimat.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Etsin, mutten löytänyt kyseisestä asiasta threadia.

Elikkäs itse etsisin voimanostavarusteita, ja kauppa olisi hakusessa.

Mahtaakohan Lahdesta löytyä, tai miten on Helsinki? Netistä olen katsellut, muttei tahdo löytyä, kertokaa ihmeestä mistä löytäisi laajimmat valikoimat.

Tuossa olisi linkkejä. Ainakin tuolla Fillari Centerissä on ihan ok valikoimat ja sitten on tietty voimaharjoittelu.fi, jonka kautta pääset Saken kauppaan. Lisäksi Metalin tuotteita saa tuolta gometalista. Fillari Centerillä on Hyvinkäällä liike. Lahdesta toki jonkun verran matkaa sinne. Ei tule ainakaan Helsingistä mitään voimanostovarusteita myyviä liikkeitä mieleen. Riippuu tietenki mitä hakee. Siteitä saa muutamasta liikkeestä (mm Stockmann), mutta trikoista en tiedä. Metallin salilla myytiin ainakin ennen voimanostovarusteita Helsingissä, mutta en tiedä nykyään tilannetta.
[mod]Ukko-Pekka käy lukeamassa säännöt vielä kertaalleen, erityisesti kohdan missä kerrotaan nettilinkeistä. -JohnnyB[/mod]

Juu nuo linkit oli jo tiedossa, se on vaa tossa netissä tilaamisessa ku ei ikinä tiiä ku noi koot nii paljo vaihtelee. Voi olla että joutuu tonne fillari centerii (entinen saarelaisen hanskin liike?) käymään sieltä kuulemma saa kaiken, faijallaki 20 vuotta vanha vyö kyseisestä liikkeestä :D

Luulis et wrangesta sais. sijaitsee muistaakseni Malminkartanossa.

Juu ei saa wrangelta haussa on voimanostovarusteita ja näitäpä ei hirveesti wrangella oo, tai jos on niin jotai pilipali. Penkkipaidat ym. ei ole wrangella lainkaan. Joutuu varmaan käydä tuolla fillari centerissä, kun netistä EN viitsi tilaa kun ei aina koot sitten natsaa kohallee, eikä saa tingittyä niin hyvin kuin kasvotusten kauppiaan kanssa ;)

Monissa VN- ja PP-kisoissa (myös kansallisissa) ja muissa tapahtumissa on jonkun firman edustus mukana ja sieltä saa edullisesti hommattua varusteet.

Penkkipaitoja ei wrangella ole mutta Titanin ja Metalin siteitä sielä on ollut. ********** Gym siellä on pitäjänmäellä myymälä josta saa tosiaan fillaricenter ja tietysti Metal toimittaa 100% luotettavasti kuten myös sakke voimaharjoittelusta.

Zone-sarja -42%
Jos haluaa alennusta niin fillaricenteriin on turha mennä. Muutaman kerran tullut ostettua tuolta ja muistaakseni ei anna varusteista yhtään alennusta. Soitto vaan Sakelle tai Anolle niin saat varmasti sovittua kohtuuhinnan ja osaavat varmaan laittaa oikeaa kokoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom