Voimamiehet huomio!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Peltomaa: ei kilpaile (Muutama vetokisa kevään aikana)
Vainio: en usko että kilpailee
Mattila: jotain kisoja varmaa loppukesästä
Frifeldt: Kilpailee
Kolehmainen: Kilpailee, mutta en tiedä kuinka aktiivisesti kiertää kyläkisoja
Perrakoski: Kilpailee

just joo eihän tästä mitään tule,ensin suunnitellaan suomi cup kisoja puoli vuotta ja sitten kun cupille löytyy vetäjä niin ei ole perkele kilpailijoita!!!!! järjestetään sitten kusiaispesässä istumis cup osakilpailuita 10 pisinpää istunut voittaa!!!!!!

kylä suomessa muitakin kilpailioita on.mutta nekin varmaan kiertää säkylän kaukaa noiden sun monessa ketjussa olevien vinkumisien takia.valitettavasti näin loukkaantumis herkässä lajissa monille kisoja kiertävälle tulee välivuosia.

Zone-sarja -42%
just joo eihän tästä mitään tule,ensin suunnitellaan suomi cup kisoja puoli vuotta ja sitten kun cupille löytyy vetäjä niin ei ole perkele kilpailijoita!!!!! järjestetään sitten kusiaispesässä istumis cup osakilpailuita 10 pisinpää istunut voittaa!!!!!!

Otahan iisisti nyt, me elätään vasta helmikuuta....

Minä epäilen, että kilpailijat jättää ilmoittautumisen viimetippaan.

Cupin avauskisaan Haapavedelle on tiettävästi ilmoittautunut 6 tai 7 kilpailijaa ja mukana taisi olla ainakin pari kovaakin nimeä ja kisaan on kuitenkin vielä se 1,5 kuukautta aikaa.

sorry jos joku ottaa nokkiinsa,mun mielestä suomi on sanavapaa maa.kilpaillaan ja odotellaan kevättä.

Tuskin tässä kukaan ottaa mitään nokkiinsa, ihan turha tässä vaiheessa vuotta huudella jonkun kisan perään mikä on neljänkuukauden kuluttua. Siinä ajassa kerkee tapahtumaan ihan mitä tahansa, mitä enemmän mylvit täällä jotain kusiaispesä yms juttuja, sen vähämmän kilpailijoita kiinnostaa tulla kyseiseen kisaan ihan vinkiksi vaan sinulle....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saattaapi olla että torniosta starttaa parin-kolmen miehen karavaani
joka kiertää cupin kisoja. Oli tänään vähän semmosta puhetta tuon Päävoiman kanssa. Tietenki jos vaan paikat pysyvät ehjinä... Eiköhän.

Saattaapi olla että torniosta starttaa parin-kolmen miehen karavaani
joka kiertää cupin kisoja. Oli tänään vähän semmosta puhetta tuon Päävoiman kanssa. Tietenki jos vaan paikat pysyvät ehjinä... Eiköhän.

Elikkä Huttusen yöjuoksut on sitten juostu tältä keväältä, jos meinataan olla kunnossa kesällä???:whip:

tämän jutun alkuperäinen juttu oli kysellä ketä porista, raumalta, ym. muu suomi aikoo kisailla suomi cupissA 2009.mutta aika heikosti oli lähtijöitä .säkylässä nyt kumminkin on suomi cup kisa 13/6-09 oli siellä kilpailijoita tai ei!!!!!!!!!

No sanotaan nyt lohdutukseksi, että itse olen ainakin tulossa Säkylään jos vaan on paikat ehjänä.. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom