Voimamiehet huomio!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kunnan liikuntasihteeri,lions club,yrittäjistä tulee pari tyyppiä ja minä!!!!

Kukas tuolla sitä kilpailijoihin, lajeihin tai niiden suorittamiseen, tai ylipäätään voimamieskisojen järjestämiseen tarvittavaa kokemusta ja asiantuntemusta viljelee??? Lions club vaiko oikein liikkumattomuussihteeri itse??? :eek:

aika paha veto järrä! sulta kun kysyy jotain niin saa jotain ympäripyöreitä vastauksia.mä kysyin aikoja sitten kiinnostaako ruveta kisoja järkkäämään niin nyt sitten ei näköjään kiinnosta vai olenko väärässä?

aika paha veto järrä! sulta kun kysyy jotain niin saa jotain ympäripyöreitä vastauksia.mä kysyin aikoja sitten kiinnostaako ruveta kisoja järkkäämään niin nyt sitten ei näköjään kiinnosta vai olenko väärässä?

Kunhan kysyin ettei mennä perse edellä puuhun. Ilmotin sata vuotta sitten että olen kisadietillä,lisäksi asun 200kilometrin päässä ja ehdin säkylään joskus ja jouluna, et siitä voi päätellä mikä meikäläisen kiinnostus on. Viime kesän Euran kisan järjestäjäporukassa mukana olleena tiedän tasan tarkkaan kuinka paljon tohon saa uhrata aikaa ja rahaa, mutta jos kerta hommat on hallinnassa niin mikäs siinä. Voin nyt sanoa vielä tässä kaikkien "nähden" että EN OSALLISTU kyseisten karkeloiden järkkäämiseen millään tavalla, niin ei jää epäselväksi.

E: Hieno hommahan se on että saadaan kisat pystyyn!

jaaha. eiköhän se asia ole nyt niin että pesen kanssa käteni tästä asiasta totaalisesti. en en ainakaan saata omaa nimeäni häpeään ku paska on housuissa:wtf: ja piste

Pari huomiota, mitä tarvitaan hyvin onnistuneisiin kisoihin.

- Asiantuntemus lajeja varten, eli yhteys lajin harrastajiin
- Päätuomari, joka toimii myös pääjehuna ajanotossa
- 1-2 muuta ajanottajaa(varatuomaria), jos päätuomari sählää ajan
- Juontaja(t)
- Musiikki
- Kisan mainostaminen

Kisapaikka on myös syytä valita hyvin, tasainen alusta jne..

näillä pääsee jo aika hyvää tulokseen, plussaa tietty kisamisut ja isot palkintorahat :D

..ja tietty monta ahkeraa ja reipasta suppari poikaa.. :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kisapalaveri oli tänään lions club pesi kätensä eli ei kiinnosta.lajit oli jo kunnossa.rekanveto,autonperännosto,rengas,farmit ja tukki.karsintalajina maastaveto.kiinnostus on kova mutta kukaan ei haluaisi ottaa vastuuta mistään.mulla kun ei ole mitään yhdistystä takana eikä seuraa.auto odottaa kahvojen asennusta.jos nostetaan autonperää ilmaan toistoina niin mihin korkeuteen kahvat olisi hyvä laittaa?

Zone-sarja -42%
Joku 10 senttiä polven alta olis ehkä hyvä.. noin arvona..

ehdotin lions clubille ohjelma lehden tekemistä johon olisi tullut lajit,kilpailija esittely ja jonkin moinen arvonta kuponki.ohjelmalehdestä vapaaehtoinen muutaman euron maksu mutta leijonien edustaja ei tullut edes paikalle.enkä kysy toista kertaa.kyllä sen verran vitutti!!!!!!

Kun ketjua lukee niin ollaanko tässä nyt lähdetty hieman liian keveillä eväillä liikkeelle? Pelkkä halu järjestää urheilukisa ei oikein riitä.

säkylän vahvamies kisan järjestäjä on löytynyt.lajit selvillä.juontaja ok .tuomarista neuvotellaan vielä .musiikkipuoli kunnossa .näkisittepä pojat sen palkintojen jakajan voi juma.harmi kun on ukkomies perskeles!!!!!

No hienoa, että homma etenee! Siis oletko nyt itse vielä järjestämässä, vai mitä tapahtuu?

Mukavaa, että on ukkomies saatu jakamaan palkintoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom